8 Haziran 2021 Salı

Kale de Bir Gün

  Bugün arkadaşlarımla kaledeki Taş Bebek Kafe de kahvaltı için buluştuk. Nasıl özlemişiz yüzyüze görüşmeyi. Dile kolay 1,5 yıl olmuş birbirimize dokunmayalı. 


( bu grup  üçü aşılı, biri covit 19'u aslanlar gibi alt etmiş dört kişiden oluşuyor )


Sana bugün Kale'den baktım Ata'nın Ankarası.



Ankara güneşli bu gökyüzünün altında bayram çocuğu gibi görünüyordu gözümüze.


Kale içindeki Taş Bebek Kafe'ye sosyal medyada rastlamış, listeme yazmıştım.
Pandemi sonrası gidilecek yerler listesi bu. Nasıl uzun, nasıl renkli bilemezsiniz :))


Kapıdan girerken sizi palyaço kuklalar karşılıyor.



İçeride ise her yer ama her yer bebek.








En eski bebek 40 yıl öncesine aitmiş burada.
Yani benimkiler yok ;)


Baylar bayanlar, 
Merdivenden kayanlar... Nereden hatırlıyorsam bu anonsu ?


Kahvaltı sonrası kale sokaklarını arşınlamadan önce bu eski konağın duvarlarına dizilen bebekler arasında her birimiz kendimize benzettiğimiz bebeği aradık bir süre. 









Şu surattaki ifade bakın:) Yok benimkine değil canım :))



Bu olabilir miyim?
Çanta, palto, şapka... Yola çıkmaya hazır sanki :)
Evet,evet bence bu "ben".






Hepimiz dayanamayıp onu da, bunu da, ay şunu da derken akşam telefonlarımızda onlarca fotoğraf vardı. Birbirimize de gönderince, benim de bir sürü fotoğrafım oldu mekanda. 
Halbuki bir yayın önce neler yazmıştım. Ama böylesi de güzelmiş doğrusu.


Öğleden sonra sokaklardaydık.
12000 adım atmışım. O yüzden gecenin bu vakti oldu, hala yorgunluktan uyku tutmadı.


Ulus, her zaman küçük güzelliklerin keşfedildiği, hep şaşırtan, hep özlenen bir semt benim için.


Günü Çankaya Belediyesi'nin bugün ilki Kuğulu Park da gerçekleşen konserine  katılarak sürdürdük. Tamam aşılıyız ama yine de biz pek kalabalığa karışmadan, Manisa Tarzanı gibi ağaç aralarından izledik, eşlik ettik şarkılara.

Kah, Nazende Sevgilim dedik,
 kah Fikrimin İnce Gülü.
Gül gibi bir gün geçirmiş olduk anlayacağınız.






25 yorum:

  1. Selam ne iyi etmişsiniz. Bebekler harika.Bende alılıyım dün arkadaşla oda aşılı köye gittik. Arabada maskeliydi. Dikkat ediyoruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de iyi etmişsiniz arkadaşım :) Sosyalleşmenin ve sanatın nasıl büyük bir ihtiyaç olduğunu yaşayınca daha iyi anlıyor insan.
      Off... Köy de ne güzeldir şimdi!

      Sil
  2. Ankara'yı göresim geldi:)
    Tedbiri elden bırakmamak lazım tabi ama insan birbirini özlüyor.Ben daha açılamadım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir açıldım, pir açıldım galiba Mehtap'cığım :) Tedirlik hep var ama. O biraz zor geçer bunca vakadan sonra.
      Bu arada buyurun gelin. Ankara da sizi özlemiştir muhakkak.

      Sil
  3. Ne kadar güzel dekore edilmiş, keyifli bir yer, gerçekten çok güzel görünüyor 🙏 Belli ki sizlerde eğlenmişsiniz :-) Henüz aşı olmadığım için yalnız gezilere devam ediyorum ama aşı olunca ilk işim arkadaşlarla buluşmak olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarla bunca zaman sonra biraraya gelince, samanlık bile seyran olur kardeşim :)
      Ama aşıları olmak geröekten sosyalleşme yolunda cesaret veriyor.

      Sil
  4. Ne güzel bir gün olmuş, ilaç gibi gelmiştir. Bebeklere bayıldım. Evet o bebek kesinlikle sen olmalısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirsen birlikte gider, senin bebeği de buluruz ;)
      Evet ya canım. İlaç oldu bana gerçekten.

      Sil
  5. maşallah maşallah hepinizee. bebekler aklımda olsun ankara ziyaretim olursaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Ne iyi etmişsiniz. Darısı bizim başımıza... Bebekler harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Sosyalleşmek gerçekten ihtiyaç.

      Sil
  7. Ne keyifli bir gün olmuş 🥰🌹💖

    YanıtlaSil
  8. Tabiri caizse pandeminin acısını çıkarmışsınız Tülincim... oyuncaklı kafe ile sen bebek de çok tatlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en tatlı :)
      Bu arada seni bulamıyorum. Listemden nasıl çıkmış olabilirsin acaba?

      Sil
    2. aaa hiç bilmiyorum...

      Sil
    3. Şnstagram da görüyorum ya, blog gibi geliyor. Sonradan baktım ve fark ettim. Ayıp oldu sana :(

      Sil
  9. Merhabalar.
    Bir buçuk yıllık bir aradan sonra insanın sevdiği ve özlediği arkadaşlarıyla bir araya gelmesi kadar daha güzel bir etkinlik olamaz diye düşünüyorum. Sizi kutlarım. Çok güzel bir birliktelik olmuş. Ankara kalesinin içi çok berbattı, kalenin içine el atıp restore edebilmişler mi merak ediyorum doğrusu? İlk fırsatta kaleyi ben de gezip son durumunu bir incelemek istiyorum, inşAllah hayal kırıklığına uğramam.

    Bu güzel birlikteliği ve izlenimlerini bizlerle paylaşan kalemi ve yüreği kutlarım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, ne kadar süredir Kale ve çevresini görmediğinizi bilmiyorum ama uzun zamandır o eski, başkente yakışmayan halinden uzaklaştı Kale ve civarı. Gelen misafirlerimizi gezdirebileceğimiz eski Ankara dokusu yayıldı semte. Hacı Bayram, Hamamönü, Saman Pazarı..
    Yüz ağartıyor.Bekleriz efendim :)

    YanıtlaSil
  11. Geçmişe gidip hayaller kurdum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :)
      Gülümseten hayaller candır.

      Sil
  12. Tülin , Ankara'ya geldiğimde seninle ilk işimiz Taş Bebek Cafe'de kırk yıllık bebeklerle kahve içmek olsun lütfen ... Bütün günü orada geçirmeye hazırlıyorum kendimi :))

    YanıtlaSil