30 Ağustos 2010 Pazartesi

Müze Geziyoruz-Cumhuriyet Müzesi (II.TBMM Binası)

İhtişamı sadeliğinde bir yapı.
Fotoğraflar 10 gün öncesinden.İçinde dolaşmak,tarihe dokunmak gibi.Giriş

Tavanlar tıpkı kapılar gibi ilgi alanım.
Toplantı salonu

Kürsü;


Çallı İbrahim'in fırçasından;
Cumhurbaşkanlığı mührü;

Aydınlık,hepimiz için

Nutuk,ilk bakısı;
Nutku okuduğu mikrafon;
Alfabe,eski ve yeni harflerle;
Eski ağırlık birimleri;
Dirhem,okka
Kişisel eşyalarının arasında bu şapka kutusunu ilk kez gördüm.
O'nun mendili ile veda edeyim.
Nice 30 Ağustos kutlamalarında birlikte olalım.

10 yorum:

  1. Tülincim, bu bayram gününde özel ve çok anlamlı paylaşımın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederin Handan.
    Beni etkileyen,sevdiğim herşey size de hitab edecek gibi bir zanna sahibim.
    Bu blog içimden geldiği gibi oluşuyor.

    YanıtlaSil
  3. Mis gibi tarih kokusu geldi buralara teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim Utku'nun annesi.
    Ayrıca öperim o Utku yu ben.

    YanıtlaSil
  5. Ablacığım ben de geçen yıl 23 Nisan'da gezmiştim. Çok etkilenmiştim. Sayende tekrar dolaştım Meclisin koridorlarında :) Nice güzel Zafer Bayramları kutlayalım inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Yeşim ben Atatürk Ankarasını keşfetmekle meşgulüm hala.
    Benimle olursan birlikte gezeriz bundan böyle abla-kardeş.

    YanıtlaSil
  7. Çok isterim. Ben sana uyamayabilirim malum hafta içi çalışıyorum
    Hafta sonu da iş güç :(

    YanıtlaSil
  8. Ben de çalışıyorum Yeşim.
    Buluruz belki birara uygun zaman canım.Kısmet..

    YanıtlaSil