23 Ağustos 2024 Cuma

Sevginin Rengi

Şimdi " içimden ne geliyorsa o" yaşındayım.
Bu pahası olmayan bir konfor benim için. Ve bu konforun bedeli ödemek için ne çok çalıştım Düşündümde, bir tür ön ödemeli alış veriş benimkisi.

Bu sabah, hatta bir kaç gündür aklımda Tasha Tudor. Neden bilmem. Gittikçe daha çok severek ve istekle sadeleştirdiğim hayatımda gönlüme ılık ılık akan ömürleri hatırlıyorum. 

Ne çok acı, ne çok zulüm var bu günde. İçimden mavi dolunay fotoğraflarını, denizin neredeyse her an değişen hallerini, oraya buraya koşturup duran pamuk yığını bulutları... Hiçbirinin görselini koyamıyorum bir yerlere.
Çocukların katledildiği, zulmün ortalıkta elini kolunu sallayarak gezdiği,  her gün bir kaç kadının yaşamdan koparıldığı, ormanların cayır cayır yandığı, patili dostlarımızın nasıl ortadan kaldırılacağının planlandığı günleri yaşarken ben güzel insan yüreklerine, şevkatin, sevginin, hoşgörünün pembe rengine sığınmak ihtiyacındayım.

İşte tam da bu duygularla , eski sırdaşımın ellerinden tutma isteği ile geldim Bulut Gölgesi'ne. 

Dedim ya , şimdi "içimden ne geliyorsa o" yaşındayım.



2 yorum:

  1. Bu blog yazını okumadan yazdim az once sana ozelden yazdiklarimi. Sasirmamam lazım ama birbirimize benzer duygular, akil tutulmalari yasiyoruz. Ortak sancilarimiz, gelecek dunya ile ilgili endişelerimiz ...kendimizi avutup oyaliyoruz pembenin tonlarinda ...

    YanıtlaSil
  2. gündemi bilmezsek hayat güzel :)

    YanıtlaSil