5 Ağustos 2010 Perşembe

Mum Kokulu Blog







Gül kokulu mumlar yaptım.

8 yorum:

  1. Şahane olmuşlar. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. aaa ablacım elleine sağlık ne de güzel görünüyorlar. Sanki kokuları geldi gibi oldu :D Ben de evde mum aksesuarlara bayılıyorum, yeni vitrin geldiğinde rengarenk ve mis kokularla süsleyeceğim inş. Oh ne güzel mis gibi di mi:D Sevgiler ablacım...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler neduk.
    yazmayı atlamışım ama bu bir geri dönüşüm hikayesi aslında.
    cafe sahibi arkadaşım küçülen mumlarını biriktirmiş benim için.
    sen bişeyler yaparsın..dedi.
    yapmasam olmaz ldu kısacası.

    Sibel,evine uygun bişey ayırırım senin için.
    dur ama güzel bişey bulaym..

    YanıtlaSil
  4. I loved the idea!
    Thank you for visiting.
    Kisses.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuşlar bayıldım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. BİR ÜST BAŞLIK YORUMLARINDA SANA YAZMIŞTIM HAYATIM :)

    YanıtlaSil
  7. Kokuları buraya kadar geldi desem ;) çok güzeller ellerine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil