28 Ağustos 2010 Cumartesi

Sesiber den İlham Almış,Bana Bayram Hediyesi Yapmış


Nazan ( nam-ı diğer Sarı Şeker) Altın Örgü Forum un bana paha biçilmez hediyelerinden biri.
Ramazan Bayramı hediyeleşmesinde birbirimiz için paketler hazırladık.
O yine bana keçe çalışmalarından en beğendiklerimi ayırmış.
Bu ev aksesuarını Sevgili Sesiber'in bloğunda görüp,biraz farklı bir yorumla hazırlamış.
Keçe ayraçları,Edirne den aldığı güzelliklere katmış.
En güzel hediye hayatımdaki varlığı değilmiş gibi çalışan iki evlat sahibi yani sorumluluk ve zamansızlığı hat safhada biri olarak bunca el emeğini bana hediye etmesi ayrıca anlamlı benim için.
Bir kez de buradan koccaman bir teşekkürü hak ediyor doğrusu.
Teşekkür ederim Nazan'cığım.
Anlattığım ve anlatamadığım her şey için.
(Her buluşmamızda bana üşenmeden taşıdığın kitaplar içinde)

12 yorum:

  1. çok cici hedıyelerın gule güle kullan canım:) eve şekline bayıldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Nazan hanımın ellerine sağlık, çok güzel olmuş hepsi, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Emekle sevgiyle yapılmış hediye gibisi var mı, üstelik böylesine güzelse... Nazan hanımın ellerine zevkine sağlık, mutlulukla kullan Tülinim:)

    YanıtlaSil
  4. hediyelerini güle güle kullan şekerim..

    YanıtlaSil
  5. Tülin ablam bende Altınörgü sayesinde kendisinden pek çok şey öğrendiğim,zevkli, becerikli ve kültürlü dünya tatlısı senin gibi bir ablaya sahip oldum....Hepsini çok zevkle yaptım...İyi günlerde sağlıkla kullan...Bende bana hazırladığın güzel hediyelerin için çoookkk teşekkür ederim....Nazan...

    YanıtlaSil
  6. Nazan,şımarırım ben hemen :))

    Hepsini güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım ne güzel hediyeler hazırlamış Nazan hanım :) Ellerine sağlık. Güle güle kullan ablacığım :)

    YanıtlaSil
  8. Olá... Adorei a casinha, ficou linda! Andei passeando por aqui, você tem trabalhos lindos... Imagens inspiradoras... Parabéns. Beijos.

    Merhaba .. Ben evi sevdim, o güzel oldu! Ben buralarda yürüyüş oldum, güzel iş var ... Ilham verici görüntüler ... Tebrikler. Öper.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Rosana,
    ben de öper.

    YanıtlaSil