20 Şubat 2012 Pazartesi

Biçki-Dikiş







Asimetrik bir kalp çizdim önce.
Biçtim,diktim sonra.
Dışına süs püs,içine geçen yaz balkonda yetiştirdiğim lavantalarımın  hasadını doldurdum.


 İki pantolon paçası + eski koltukların döşemelik kumaşından biraz + astar + sabır +NTV de tarihin Arka Sayfasında konuşan gördüğüm en sevimli prof.bayan =Yine plastik poşet kullanımına karşı militan bir çanta.
Hepsi tamam da,ben o prof.konuşmazsa bir daha bu kadar dikişi hayatta dikemem.
Benim de program bağımlılığım mı oluştu nedir   :o


 bir de ütü çalışsaydı  iyi olacakmış :(
                     ********





Tutacaklar arabanın hiç kullanılmayan kafalık kılıflarından.Benim için hazır kapitoneli kumaş...Asmak için kullandığım kurdele  bir pastayı hak ettiriyor ama değil mi?

KUKİ:Ankara da kahvesi kötü,kukileri süper bir pastane,bilmeyene.




Kitap kabıma takım bir de kalemlik diktim program uzayınca.
Fermuarlı,astarlı,hatta aplikeli..
İlk defa denedim,söktüm falan ama sonunda oldu.
Bloglarda yapımına bakınca nasıl da kolay görünüyordu
oysa.



Henüz bitmediler.Kapamaları,üst dikişleri var daha.
Haftaya aynı programı beklemem gerekiyor  sanırım :(
O güne kadar dikiş sepetini yok ettim.
Bu arada;
Program sabah 4:30 da bitti.


25 yorum:

  1. Ben de dikiş makinamı ve malzemelerimi salona taşıyıp Ana sultanı delirtsem mi acaba, e bu kadar iş çıkıyorsa tv karşısında :)
    Arabanın koltuk kılıfları bu desen de mi, yoksa tekrar kumaş mı kapladın, ne güzel desenler onlar öyle :)
    Her yaptığın da ayrı bir güzellik var Tülinim yaaa, güzellikler içinden parmaklarına, oradan da yaptıklarına akıyor sanki, öptüm seniii :)

    YanıtlaSil
  2. Nurhan Hoca konuşsun ben 50 kişilik devlet okulu sınıfına defter,kalem kapları dikerim Banu.

    Kılıf kumaşı gece mavisi kapitone kumaş hayatım.Diğerleri benim kırpık malzemelerden.Ekledim falan hem de.

    Bu arada ben dikiş bilmem,yanlış anlaşılmasın Banu'm.Uyduruyorum işte.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de el emeği,iç açıcı olmuş:)
    Neşeli dikişli günler:))

    YanıtlaSil
  4. Bu televizyon karşısındaki haller bana çok tanıdık geldi, kırk yıllık dikiş ustası gibi ciddiyetle dikiş dikmeye soyunmuş halimi bazen ben bile yadırgasam da. Fakat sizin ortaya çıkardığınız işler karşısında "maaşallah" diyorum başka da bir şey demiyorum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Tülin ablam dikis dikmekten bikmis biri olarak bende ayni yöntemle dikilecekleri aradan cikariyorum, yoksa bitmiyor))))) pek sabirli ve ustasin ,hepsi cok zarif olmus ,ellerine saglik ..

    YanıtlaSil
  6. Neşeli dikişli günler ha...Bakın buna gerçekten ihtiyacım var ozgrkdn.

    Teşekkür ederim ehlikeyf.

    Ustalık semtime uğramaz da,sabır...Eh,biraz var galiba Nurhan'ım.

    YanıtlaSil
  7. Tülin ablacım, ne güzellikler yapmışsınız öyle. Mavi çiçekli kumaş ayrıca çok şirinmiş, çok da yakışmış modele...
    O tatlı tarih profesörüne de teşekkür etmek lazım sanırım değil mi :))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Rengim.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. maşallah hepsi çok cici olmuş
    bir ben merak salmadım şu dikişe :)

    YanıtlaSil
  11. Ablacığım acemiliğinle bu kadar iş çıkarıyorsun, bir usta olsan nasıl olacak hayal bile edemedim.
    Ellerine, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Söylediklerinden daha çoğunu yapmışsın ablacığım.Hepsini ayrı ayrı çok beğendim.Bu bayan hoca tekrar çıkarsa birde ben bakayım, belki dikiş perilerim gelir..

    YanıtlaSil
  13. O prof.ben de izledim Tülincim ve hayran oldum, okullarımıza böyle hocalar lazım.Ben 2.30 a kadar dayandım tabi elimde seninki gibi cici işler yoktu, olsaydı belki ben de sbahlardım...HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL VE ÖZGÜN İŞLER OLMUŞ, ELLERİN DERT GÖRMESİN:)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık çok bereketli işler çıkarmışsınnnn

    YanıtlaSil
  15. hepsi de birbirinden güzel, ben özellikle anti-naylon torba hareketini destekliyorum ama :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  16. Hepsi birbirinden güzel Nurhan Hocayı bende tv8 de 2 kez dinledim keyifle. demek ntv de de çıkıyor ordada takipçisi olayım.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim kumtanesi.

    İyi olur Nilhan.Bil de yapma demişler canım.

    Benim gibisi hiçbir işte ustalamaz galiba Merih.
    Olanı ile idare edicez artık.

    Sen bana gel iyisi mi Nazan.
    O kadar tarih bilgim yok elbette,ama başka hikayeler anlatırım sana..Olma mı?

    Sen de dert görmeyesin Nathalie.

    Sağol Nilgün'cüğüm.
    Arada uğra böyle,özlüyorum ben seni.

    Bravo Maya.
    Bu konudaki ilk çalışmam değil zaten benim de.

    Ol,ol Esen.Ben de bir ara int.den bulayım o programları.
    Bal-şeker bir hoca.

    YanıtlaSil
  18. hepsi birbirinden zarif olmuş.ellerinize sağlık..özellikle çantayı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  19. Onun amacı güzel,ondandır canım.

    YanıtlaSil
  20. Ayy çok kıskandım yaaa.Hepsi birbirinden güzel olmuş arkadaşım. Eline,emeğine sağlık. O lavanta kokulu kalbinden bana bi tane ayırırsan çok mutlu olurum canım.

    YanıtlaSil
  21. Ablacığım sana kocaman bir MAŞALLAH diyorum ve öpüyorum :) ellerin dert görmesin hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  22. Ay Yonca,sabah o saate kadar dikerken kimi düşündüm dersin?
    Şükran Teyze yi elbette.İçimden -biz aynı tabaktan yemek yedik herhalde.Dedim.
    Bu arada kalbim senin olsun,ne olacak arkadaşım.Öptüm.

    Ben de seni öpüyorum Yeşim.
    Hazır özlemişim zaten.

    YanıtlaSil
  23. Ah sultanım Pazar akşamı kritiklerini yaptığımız mallar galiba bunlar he he. Ellerine sağlık hepside şahane görünüyorlar. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  24. Bir dikiş makinam,birde vaktim olsa neler yapıcam neler amaolmuyor işte :) Sizde döktrmüşsünüz çok hoş olmuş hepsi.

    YanıtlaSil
  25. Teşekkür ederim Dilek.

    Olur olur...Bekleriz biz hood :)

    YanıtlaSil