5 Şubat 2012 Pazar

Günler Geçerken

Ravelry de Swap Grubundaki arkadaşıma bir paket hazırladım.Bu tarz grupların kuralları var elbet.Paket içeriğinin ederi 10 tl yi geçmeyecek örneğin.Ayın değiş-tokuşuna katılanlar beğenilerini ve beklentilerini yazıyorlar öncelikle.Gerisi size kalmış.
Ben de eşleştirmede bana çıkan arkadaşıma son zamanlarda severek kullandığım markanın iplerinden ve örgü ayraçlarımdan gönderdim.
Ondan da bana ipler ve Huzur Evi Etkinliğimiz için kocaman bir paket geldi.

Önceki gün çarşıdan eve döndüğümüzde Yumağı kaskatı kesilmiş bulduk.
Öyle üşümüş ki..

Nasıl üşümesin?

Geçtiğimiz haftayı Suzika ile birlikte geçirdik.
Karda yürüdük,alış veriş yaptık,bolca çay-kahve tükettik,ıvır zıvırları karıştırdık,dikiş diktik.
Bu şem-taları (şem-ta=bozulan şemsiye kumaşından çanta)o biçti,ben diktim.
Çiçeklisi onun oldu,zeytinlisi benim.
Şimdi sürekli çantasında taşıyormuş.


33 yorum:

  1. Çantalarınız çok güzel olmuş iyi gğnlerde kullanın canım ikinizde. Şemçata daha yakışır isim olarak. Ben de şemsiye kılıflarını bir başka amaç için değerlendiriyordum ki 1 yıldır elimi sürmediğimi farkettim:( EE bir ara el atacak kadar şemsiye kırılmıştır bizim evde. Yumak evde mi yaşıyor, o nasıl poz öyle, şımatılrmış gibi, iyi mi bari şimdi?

    YanıtlaSil
  2. Evet,şemçata daha güzel bir ad oldu canım.Daha önce ben de küçük ev de masa örtüsü yapmıştım onlardan.
    Yumak ve kardeşleri uzun zamandır bizim evin nufusundaydılar.Alp'in bebeleri .Yumak dışındakileri kaybettik zaman içinde.Aslında adı japonca bişey.Bunca zamandır öğrenemedim kalabalıkları yüzünden.
    Ben de buna yumak dedim,elime doğdu kendisi.
    Soğuktan o hale gelmiş zavallı,yoksa yatmaz öyle kolay kolay.Şimdi iyi,cıva yutmuş gibi dolaşıyor.

    YanıtlaSil
  3. O Yumağı ben kazağımın içine sokar ısıtırdım:)) Kazık kesilmiş resmen:)))Kıyamam...
    Çanta süper. Yıka yıka kullan:)))

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker değil mi Nedret.Eve kedi alamamamızın nedenidir kendisi.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Tülin
    Zamanını güzel geçirmene mutlu oldum:) bende kar süresince sokaktaki hayvanlar için birşeyler yapmaya çalıştım ama evde beslemeye gelince korkuyorum artık sevdiklerimi kaybetmek korkutuyor beni o yüzden Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli diyorum....
    Selamlar

    YanıtlaSil
  6. Şemçataları yakından gördüm, resimden daha güzel..Ellerine sağlık ablacığım..

    YanıtlaSil
  7. Ne iyi etmişsin Serap.Ben de yaz-kış elimde onlar için bir paketle gezer oldum sitede.

    Teşekkür ederim Nazan.

    YanıtlaSil
  8. Yumak hamster değilmi? Çok şirin oluyorlar ,benimdee bir şemsiye kumaşım var,sen çok yaşa Tülincim çanta iyi fikir değerlendirme için.Sizinkilerde çok güzeller

    YanıtlaSil
  9. Evet,çanta iyi fikir Esen.Hem yağmurda elde poşet taşımaktan daha şık.Fikir Dileğin aslında.Bana böyle bir çanta vermişti.O gün bugün aklımdaydı.
    Yumak çok sevimli bir hemster.Bizim evdeki 3.kuşak.

    YanıtlaSil
  10. Her şey güzel arkadaşım da ben Yumağı merak ettim . Canım ya nasıl da üşümüş,Neret hanım gibi ben de onu koynumda ısıtırdım . Şemta iyi fikir gerçekten :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Yumak gibi tüm hemsterlar çok dayanıklı bir yapıya sahipler Colette.Zor şartlarda metabolizmalarını yavaşlatıp bir tür kış uykusuna dalabiliyor kendisi.
    Ankara da doğal gaz borularında ki düşük basınç nedeni ile evler bir türlü ısınmıyor.Bu gidişle ben de kaskatı kesilirsem şaşmayın.
    YTumağın kafesi sehpa üzerinde ve radyatöre dayalı şimdi.Anlayacağın durumu benden iyi .
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  12. Yazık hayvana :) belli ki çok üşümüş :)

    YanıtlaSil
  13. Ay ben Yumağa takıldım, onun haberlerini alayım diye yorumlara geçtim, neyse keyfi yerindeymiş, rahatladım :) Tülinim, gel seni de ben ısıtayım kuzinenin yanında :)

    YanıtlaSil
  14. Şimdi çok iyi Bolat,merak etmeyin.

    Nasıl isterim bilsen BANU..Üzerinde demlik cızırdarken kestane de kavururmuyuz?
    Ben bu hayalle yatarım bu gece.

    YanıtlaSil
  15. Bahçenin aşağısına gidip toplarsan kestaneleri, yaparız tabiii :)

    YanıtlaSil
  16. Yine iş,yine iş...Rahat yok bana bu dünyada ,anlaşıldı.Na'piim,toplarım ben de.

    YanıtlaSil
  17. Yumak, kiyamam ben sana, o tatli patilerine, burnuna...

    Projeniz icin neler gelmis merak ettim simdi.

    YanıtlaSil
  18. Bahçede kestane ağacı da varmış. Haydi Tülin toparlan gidiyoruz Banu'ya. Sen otur ben toplarım . Yumak iyi diyorsun sen nasılsın asıl ?

    YanıtlaSil
  19. Yumak' a ben de bayıldım Tülin Hanım. Çok şeker, tam sevmelik.
    Çantalar da çok iyi fikir açık halini de resimler misiniz zahmet olmazsa ben de yapmak istedim. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Hımmm demek ekledin o güzel şemsiye çantanı. Sağlıkla kullan. Bunlardan bizde de biçeceğiz unutmaaaaaaa. Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
  21. Şemsiyeden çanta mı?çok şaşırttın beni Tülincim:))Harikasınız ne diyeyim...
    Yumak ne şirin bir kedi, çok güzelmiş.
    Hediyeleşme de çok güzel bir etkinlik, ne mutluluk:)
    İyi haftalar...

    YanıtlaSil
  22. Kazaklar,yemeniler,patikler,bir de bayan mont vardı Berceste.

    Ben daha iyiyim Nilgün,sağol canım.
    Yok,ben seni çıkaramam ağaç tepelerine karda kışda.
    Pazardan alır gideriz kestaneleri,balıktan eli boş dönmeye utanan avcılar gibi ;)

    YanıtlaSil
  23. Elbette rengim,beğenmene çok sevindim.

    Senden geldi fikir de,örnek de Dilek.
    Biçmez olurmuyum?
    Sen de şarkı söyleyeceksin bana ama...
    Katinanın elinde makasııı...Diye :)

    YanıtlaSil
  24. Aaa ne güzel, Colette Nilgün de geliyormuş, yırttın kestane toplamaktan Tülinim :))

    YanıtlaSil
  25. Kestaneleri yerden toplayacaksınız zaten, onlar kendi kendilerine açılıp dökülüyorlar ya :)

    YanıtlaSil
  26. tülin ablacığım motifler sana doğru yola çıktı.umarım işine yarar..nagice..

    YanıtlaSil
  27. Yumak bir hemster Nathalie.Çok da yaramazdır kendisi.

    En başta sen yırttın Banu.
    Hem biz geliyoruz,hem de kestaneler..

    YanıtlaSil
  28. Teşekkür ederim Nilgün.

    Tamam Nagiş,onları Sevda ya Bilgeveannesi)devrettim bile.Ne yapabilirim diye sorup duruyordu.

    YanıtlaSil
  29. Bu yıl sert bir kış oldu, daha da sürüyor...Kıyamam ben Yumak Hamstera, nasıl üşümüüüş:( şimdi iyi değil mi? Ellerinize sağlık, ne güzel bir dönüşüm olmuş, şemça süper proje:)))

    YanıtlaSil
  30. Teşekkür ederim Sennur,Yumak da şimdi gayet iyi.

    YanıtlaSil
  31. şamçata :)
    ay çok şekersiniz ya :)))
    hepsi çok hoş..baktım baktım içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  32. O senin şekerliğin Figencan.

    YanıtlaSil