15 Şubat 2012 Çarşamba

Her Ev Bir Ömür









 Tüm bu detaylar geçen hafta sonu misafir olduğumuz sevgili Dilek'in evinden.
Gittiğim evlerin kaç odalı olduğu,eşyaların yeniliği,şekli,pahası hiç görünmezken gözüme, yıllar sonra duvardaki tabloyu yada kahve sunduğu fincanı hatırlar bulurum kendimi. Tuhaf mıyım,neyim?



Sabahın seherinde gittiğimiz halde gün yetmemiş olacak ki,
hem albümler taranmakta hem bloglar aynı anda.



Dilek oflaya puflaya bana iki ay önce ördüğü şalın örneğini çıkarmaya çalışıyor Nazan için.
Öte yandan söylenip duruyor kendine  :)



Benden başka meraklı biri daha fotoğraflıyor güzel kemanı

********

İşte böyle..

Dilerim sizin de sıcacık karşılandığınız,baştacı edilip şımartıldığınız dost gezmeleriniz olsun .

Sevgiyle.




21 yorum:

  1. Oh içim biraz serinledi.Ofluyan puflayan Dilek.Ona kızdığımda ama onlar doğal resimlerin demesini biliyordu.Bak nasılda doğal çıkmış benim arkdaşım.Ev ve yemek masasının resimlerini de daha sonra ekleyeceğim ben.Bu arada Dileğin bir doğal resmini daha yakalarsam güzel olacak.

    YanıtlaSil
  2. Canım yaaa vallahi bize de gel resim çek bol bol. Ev beni yansıtmıyor baştan söyleyeyim orası kesin, belki senin gözünden bakarsan şirin bile gözükür gözüme:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir doğal hali daha var Nazan :)

    Ben ev sahibi için özel olanları buluyorum zaten Şule.
    Yoksa hangimizin evinde atmaya can attığımız eşyalar yok ki canım.

    YanıtlaSil
  4. Harika... Paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. annemin evine ve dekorasyon zevkine benzettim..onun da böyle herşeyi çok güzeldir :)
    sevgiyle öpüyorum siziii

    YanıtlaSil
  6. Aşkolsun nazanım be yav. Doğal resimleri tabiii. Sende süpersin Sultanım. Ne güzel evimin eşylarını başka bir yerde görmek. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  7. Ben de seni öptüm Figen.

    Nasıl seçmişim ama Dilek..Vardı daha bir şeyler ama ?

    YanıtlaSil
  8. Ben de şımartırım ben deee :))
    İstediğiniz kadar yaramazlık yapıp, istediğiniz yeri karıştırabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  9. nefis parçalar çok beğendim narın camının zarifliği muhteşem

    YanıtlaSil
  10. Ah,bir gelsem çıkamam senin evinden zaten Banu!m.
    Ben de çok beğendim örgüçantam.

    YanıtlaSil
  11. Kıskandım sizleriii.....

    YanıtlaSil
  12. Daha neler...Seninle yüzlerce,binlerce böyle günümüz var arkadaşım.

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel detaylar bunlar, fincana bayıldım...
    Güzel dostlar hiç eksilmesin hep artsın hayatında Tülincim.Bunu fazlasıyla hak eden bir insansın :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Nathalie.
    Kimse fark etti mi bilmeme.Kayınvalidemin evindeki çay demliği Dilek'in evindeki fincanın takımı.
    Birinin fincanları yoktu,diğerinin demliği :)
    Bu tavuskuşu beni mi takip ediyor ,ne?

    YanıtlaSil
  15. hayat küçük detaylarla daha güzel

    YanıtlaSil
  16. Evet moon ve iyi ki bunu fark edebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  17. Dileğim son derece hoş ve doğalsın.bu güzel günü Dilekte okumuştum.sizde çok güzel detaylar yakalamışsınız...

    YanıtlaSil
  18. Güzellikler ayrıntılarda gizli gerçekten değil mi Alanay?

    YanıtlaSil