16 Şubat 2012 Perşembe

Kitaplar ve Diğerleri

Bu kitaplar idealist öğretmenin okulu için yola çıktı.
Bitti diyorum ya...Bulunuyor yine de bir şeyler.
Bunları komşunun çocukları için ayırıp,öbür eve bırakmıştım.
Onlar taşınıp gidince verememiştim.
Kime niyet,kime kısmet?



Karlar eridiğinde bahçenin her yanından bu rengarenk köpük tabaklar çıkacak :)
Yeni bir oyun gibi.Pencereden görülebilir bir yere koyuyorum ve bekliyorum...Bakalım kimin kısmeti diye.
Bazen kaçırıyorum ziyaretçiyi,bıraktığı izlere bakıp anlamaya çalışıyorum sonra.
Kimi zaman bir çift pati izi görüyorum,çoğu zaman da kuşların ayak izlerini.
Kar öyle hızlı yağıyor ki...
Yeni bir tabak koymalı  :(





Kitap kılıfları dikmeye devam ediyorum öte yandan.
Kenarlarını düğme ile sabitlediğim bu kap büyük
bir Kuran-ı Kerim için.
Geçenlerde kullandım bile.
Komşu da ev mevlütü vardı da..
Pek bir bakıldı yan yan.

13 yorum:

  1. Tülincim güzel yüreğini hissedebiliyorum.Bende geçen seneye kadar bazı okullara kitap göndermiştim bu sene gene kitaplığı gözden geçirip bende idealist öğretmene gönderebiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bizde de bir sürü Ansiklopedi var, kargo araştırıp göndericem, olmazsa bende verdiğin linke bakayım, belki o öğretmenin okuluna kısmettir. :)

    YanıtlaSil
  3. Daha önce bir ybo na kütüphane kurmuştum Esen.İnanılmaz bir sevinçti,tam 420 kitap olmuştu.
    Bizim evde çocuklar benden saklar oldular sevdiklerini.

    Çok iyi olur Gülşah.
    PTT kargo hem hesaplı hem de köylere kadar gidiyor canım.

    YanıtlaSil
  4. Tülinim, güzel yüreklim benim, kitap kapların pek şık oluyor...
    Mevlutta yan yan baktılar haaa, meraklı hatunların dikkatini niye kuran kabına çektin bakiiim, seni seniii :))

    YanıtlaSil
  5. Baktılarda,kimse sormadı ''bu bu nedir bu'' diye Banu.
    Hayır,sorsalar
    size de yapayım diyecektim.

    YanıtlaSil
  6. Bende bugün ekleyeceğim gönderdiğim kitapları Tülin abla. Kitap kılıflarında pek güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Bende kitaplarımı haftasonu ayırıp,büyük ihtimal pazartesi vereceğim Tülin abla.Kitap kaplarını çok beğeniyorum, bu da çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Sizin ne güzel bir yüreğiniz var Tülin Abla' cım...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Dilek'ciğim.

    Teşekkürler Nazan.

    Canım Rengim,güzellik senin güzel gören gözlerinde.Yine de sağol.

    YanıtlaSil
  10. Kopya çekmek için bakmışlardır :))

    YanıtlaSil
  11. Anlasaydım öyle olduğunu,senin bloğun adresini verirdim canım.
    Usta orada.Diye.

    YanıtlaSil
  12. Iııııh... bence seninkiler daha güzel olmuş, ciddiyim, sen daha özenli dikiyorsun, ben çabuk bitsin diye çalakalem :)

    YanıtlaSil