13 Şubat 2012 Pazartesi

Seraphina's Shawl

Seraphina’s Shawl dün bitiverdi.
Bugüne kadar ördüğüm en kolay ve hızlı örnek olarak örmesi sadece 1 hafta sürdü.



Hafif gerdirilebilir,yada ütülenebilir ama ben hiçbirini yapmadım henüz.


Kartopunun akrilik-yün karışımı simli ipini kullandım.
İlk kez denediğim bu markadan memnun kaldım.
Yumaklar 50 gr ve her biri 255 mt.
Tam olarak 5 yumak ,yani 1.5 km ip kullanmışım.
Dedim ya ,ördüğüm en hızlı şal bu.
*********
Ve...Özel istek üzerine şalımızın şeması;




29 yorum:

  1. Şalı yakından gördüm, tek kelimeyle harika.Hatta o kadar yarım işin arasına bana iş çıkardı.Şalı epey ilerlettim. Haklıymışsın, çok zevkle örülüyor Tülin abla.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şal. Eliize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Tülincim ben bu şala bayıldımmm hem adaşımmış gibi:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Oh oh maşallah örün örün beni beklemeyin zateeeeeeen. Bitti galiba adını söylemeyi beceremediğim şal. Ellerine sağlık Sultanım.

    YanıtlaSil
  5. Bende yapmak istiyorum bundan :))

    Ellerine sağlık Tülin...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş bende özendim ...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim ehlikeyf.

    Evet,bu şal senin adına özel Serap.

    Sana da başlarız Dilek,örer bitirirsin çabucak.

    Evet,ben de sevdim Serpil.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  9. Ayy ne mutevazisiniz siz, bir de kolay, 1 haftada bitti gibi kelimeleri yanyana kullanmıyor musunuz bayılıyorum. Benim herşeyde olan sabrım bu örgüde neden yok Tülinim. Neden gözümde büyüyor benim herşey örgü denince acaba:)) Oysa eliniz elime de değmişti neden bana bişi bulaşmadı:)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canımsağlıkla kullan

    YanıtlaSil
  11. Dolguların arasındaki zenzirler hep iki mi?Yada kaçtır bilemedim.
    Esma

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Buket.

    Canın örgü istediğinde kolay gelir Şule.İnan bana.
    Hem bu sefer geldiğimde sana el veririm ben.Öyle değince olsaydıı...

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Örgüçantam.

    Dolguların arası (artan yuvalarda) 2 zincir,diğerleri 1 Esma'cığım.

    YanıtlaSil
  14. Ankaraya geldiğimde mutlaka ziyaret edicem seni arkadaşım.Daha kimbilir ne cevherler var günyüzüne çıkmadık. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Yonca,beklerim her zaman.

    YanıtlaSil
  16. uzaktan bakınca bana kolay gelmedi:)belkide daha sabırsız biri olup çıktığımdandır.çok güzel.ellerine sağlık sevgili Tülin..

    YanıtlaSil
  17. Ah bu sali ben de gozume kestirmistim ama elime almadan cikartamiyorum ornegini :( Var midir bir formulu?

    YanıtlaSil
  18. Örnek kuruldumu,gerisi su gibi akıyor alanay.

    Olmaz mı berceste.
    İpi tığı alıp yola düşüyorsun.
    Ben sana bi güzel hazırlıyorum örneği.Ne kolay değil mi?

    YanıtlaSil
  19. Bana geliyorsun canım :)

    YanıtlaSil
  20. Bak iste o zor :((( Ankara - Istanbul arasi bir yolculuk gerektiriyor. Ben Istanbul'da bile pek cikamazken, Ankara'ya gelebilmem imkansiza yakin :((

    YanıtlaSil
  21. İyi o zaman,beni bekle.
    Hani güneş sıcacık yüzünü gösterecek,hani cemreler düşecek,dallar çiçeklenecek ya...Kısmetse oradayım.

    Yok,o kadar bekleyemem dersen,
    Şemasını göndereyim canım.

    YanıtlaSil
  22. Sema olursa super olur. Soguklar varken, bir arkadasima hediye olarak ormek istiyorum cunku.

    YanıtlaSil
  23. İstediğin şema olsun tatlım.
    Post'a yeniden bak.

    YanıtlaSil
  24. Coook tesekkur ederim :)

    Cemreler dusup dallar ciceklendiginde yani gelirken haber et olur mu? :)

    YanıtlaSil
  25. Rica ederim canım.Bloğun varoluş nedeni değil mi güzel bulunanın paylaşılması...
    Tamam,ibibikler öter ötmez oradayım inş.

    YanıtlaSil
  26. Fotoğraftan çözmeye çalışıyordum.Şema için teşekkürler.Ben de çok beğenmiştim,şimdi örmeye heveslendim.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Kolay gelsin Tuna.
    Takılırsan yardım ederim seve seve.

    YanıtlaSil