14 Şubat 2012 Salı

Yine Kar,Yine Güller ve Hediyeler


Dışarıda incecikten bir kar yağıyor,tıpkı o türkü de dendiği gibi tozuyor elif diye diye.
Ben sevgi gününde,
sevgi ile gelen bir buket çiçeği çevreleyen malzemenin üzerine sevgi gülleri işliyorum.
Güller uyduruyorum desem daha doğru,
çünkü daha istediğim formu yakalayabilmiş değilim.



Dün Yazarlar Ajandası yanında bir sevimlilik ve notla elime ulaştı.
Teşekkür ederim Burçin.


Yaşlılar Haftası Etkinliğimize boneler diken fiamma onları ulaştırırken
 her zaman olduğu gibi beni de unutmamış.
Güzel gönlünden,güzel ellerinden beni de sebeplendirmiş.
Ne diyeyim ki...
Sevilmek güzel şey dostlar.
Yaşamınızın tek gününden dahi eksilmesin.
Sevginin sımsıcak battaniyesi omuzlarınızdan hiç düşmesin.

18 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım herbirini.
    O malzeme ne öyle yumuşak mıdıri sarılınır mı bitince o güller yoksa sert bişi mi?Ben buna benzer bir malzeme ile yastık yapmıştım. yünleri 4 parmak keserek. Ama yastığı bulamadım:(

    YanıtlaSil
  2. Boneler olmuş mu?:))Pilili kısmı arkaya atkılı kısmı öne gelecek:))

    YanıtlaSil
  3. Sert bir malzeme Şule.Hani çiçekcilerin kullandığı,renk renk oluyor...İşte onlardan.
    Yastığı da merak ettim.Halı dokumak gibi bir iş yaptın sanıyorum.

    Boneler olmuş bi'tam.Polar olanlar benim kafama tam geçmedi.Koca kafamıyım,neyim?

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, beni de gülümseyerek hatırlarsan bundan daha güzel bişey olmaz benim için :) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Kullanbilirmiyim ?Yok,okur gezerim ben bunu.Yazmaya kıyamam galiba.
    Sevgiler Maya.

    YanıtlaSil
  6. Güzel dileklerine aynen katılıyorum canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu projeye başlamıişsın Tülin abla.Benim gördüklerim bütündü, unutmadan mail atayım san.Gül olarakta güzel ilerliyor.Hediyeni iyi günlerde kullan.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Tülin Hanım, sevginin sıcacık battaniyesi sizin de hep omuzlarınızda olsun. Çok güzel bir dilek....

    YanıtlaSil
  9. Tülin hn. Merhaba.

    Ben de yaşlılar haftasına bir çimdik tuz eklemek istiyorum. BAna da adresinizi mail atar mısınız.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel güller yapılışınıda koysaydın arkadaşım ellerine sağlık sevgililer günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  11. Sait Faik "dünyayı güzellik kurtaracak,sevmekle başlayacak her şey diyor" ya ne güzel söylüyor.tüm bu güzel dileklerinizin gerçekleşmesi ve daim olması dileğiyle..
    bu arada güçsüzler yurduna şubat ayının 27 de gideceğiz.bilginize..

    Bu arada bir kaç gündür bloğumda sorun var.çözmek isterken nasıl becerdim bilmiyorum ip adresimi değiştirmişim.şuan ki adres
    http://alanayy.blogspot.com/
    haber vereyim dedim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Yazdım,gönderdim Zeynep.

    Koyarım Mevdoş,seninde sevgi günün kutlu olsun,teşekkür ederim.

    Teşekkürler alanay,tevekkeli dün giremedim bloğuna ??

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşlar elleirnize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Öznur.

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim Alanay.

    YanıtlaSil