8 Şubat 2012 Çarşamba

Yok,Bitmez Benim İşim

Nasıl bitsin?
Banu'nun kitap kaplarına özenip yapmaya kalkarsam dikiş dikmem,

durup dururken Seraphina's Shawl öreceğim diye tutturursam tığı elden bırakmamam gerekiyor.

Allahtan etkinlik var.Yoksa ben hızımı alamayıp daha ne işlere başlarım.
Terapi de bir yere kadar,değil mi?Abartıyorum ben bazen.
Bu arada Huzur Evindeki yaşlılarımız için ürettiklerimizde kullanacağımız Nagice'nin rengarenk motifleri geldi.Bakalım neler çıkacak bunlardan.


Bu kare de Rengim için.
Şem-çataların açık halini görmek istemiş.Böyle bir fotoğraf çekmişim,açıklıyor sanırım.
Şemsiye üzerinden alınmış daire şeklindeki kumaşı ikiye katlayıp iki yandan parçalar çıkarıyoruz.Elde ettiğimiz dikdörtgen waterproof çantamız oluyor.

Kolay gelsin.
Hem size,hem de bana.


35 yorum:

  1. Hamaratlığında sınır yok Tülincim
    Hepsi ayrı güzel..
    Bu arada etkinlik için evde olan Kullanılmamış atkı bere vb ve triko kumaşları dikdörtken şal gibi kesip kenarlarını oyalıyorum tamamı örgü gibi olmasada omuzlarını ısıtır uzaktaki analarımızın bittiğinde ya kargoyla yada ay sonu gelirken getireceğim Selam ve Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Fena mı kitapların üşümeyecek, omuzlarına harika bir şal sarınacak,Nagicenin gönderdiklerini bir kısmı yaşlıların ayaklarına belki patik olacak onları sevindirecek, EE eski şemsiyeler değerlenip alışverişe çıkacak fena mı:) Çalış çalış yarım kalmaz senin elinde hiçbir tez biter canım Tülinim.

    YanıtlaSil
  3. Nalan çok güzel bir patik yayınlamıştı bu hanım dilendi bey beğendi motifleriyle yeni yayınladı o çorap gibi yapmış, belki görmemişsindir bir sayfasına bak istersen.

    YanıtlaSil
  4. biz hobicilerin işleri bitmez,bittikçe artırırız çünkü...
    giderek büyüyen bir hobi ordusu var ama ne güzel,her geçen gün yeni işler öğreniyoruz adaşım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık ,bence gelirken getir Serap.Tercihim bu yönde :)

    YanıtlaSil
  6. Bir gün de yarım işlerimi yayınlıyayım da gör Fiamma.
    İyi olur,belki utanır da bitiririm onları.

    YanıtlaSil
  7. Tülin Hanım' cım çooook teşekkür ederim. Anladım ve yapılacaklar listeme de ekledim. Sağolun :)
    Çok kolay gelsin gerçekten de işiniz çok.

    YanıtlaSil
  8. maaşallah 10 parmağında 10 marifet derler ya işte öyle kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Gidip bakayım hemen fiamma.Teşekkür ederim canım.


    Bakma yakındığıma Tülin,seviyorum kendimi meşgul etmeyi.
    Bir de sabırsızlığım olmasa.

    YanıtlaSil
  10. Vay canına !Bayıldım ben o çizmeye .

    YanıtlaSil
  11. Rica ederim Rengim.Siz sağolun.

    Teşekkür ederim Gönül.
    Marifet mi bilmem ama uğraşıyorum işte.

    YanıtlaSil
  12. bence kumaş olan kitap kapların çok güzel olmuşlar, ben de mi bişiler diksem ne :) ama önce bitirmem gereken bir battaniyem var benim de :) insanın herşeyi bir arada yapabilmesi ne güzel olurdu değil mi? :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Sevgiler maya,ne iyi bir dilek.

    YanıtlaSil
  14. Kitap kaplarından deneyeceğini biliyordum, tam senlik bir çalışma olmuş ablacığım..Bu kumaşları birlikte almıştık değilmi? Nagicenin motiflerinden çok güzel şallar çıkacak.Yeni ördüğün şalı bende yapmak istiyordum,senden kopya çekeyim..

    YanıtlaSil
  15. Evet Nazan,ne bereketli çıktı bunlar.Bitmiyor bir türlü.
    Şal için ben yine ince ip kullandım,yine pişman oldum.
    Ör ör bitmeyecek bu.Sen öyle yapma e mi,sevmezsin sen zaten ömür törpüsü işleri.Haklısın da.

    YanıtlaSil
  16. önce maşallah sonra kolay gelsin diyelim. aman bitmesin boş duramayacak olanlardansın sen de:)))

    YanıtlaSil
  17. Evin halini anladım, her yerde örgüler, dikişler, kumaşlar, yünler:)))
    Eh bundan daha güzel ne olabilir tam terapi merkezi, arada uğramalı hepimizin ihtiyacı var;)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim örgüçantam.

    Bu sıralar öyle Nathalie.Beklerim canım.

    YanıtlaSil
  19. Bence hepsini de yapacak bir hamaratlıktasın yaparsın acele etme yorulma yavaş yavaş yap.

    YanıtlaSil
  20. Nasıl yani hani fıstıklı şal?

    YanıtlaSil
  21. oooo şemçanta motif dikiş ne yapacağını şaşırdığın zamanlar daha üretken oluyor işte insan :) tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  22. Canım arkadaşım çalışmaların çok güzel. Bütün bunları incelerken ne kadar boş günler geçirdiğimi farkettim ve kendime çok kızdım.Artık benimde bir sayfam var ve neler yapabilirim göreceğiz.

    YanıtlaSil
  23. El işi ile uğraşmak çok zevkli ama bir iş bitmeden diğerine başlamak kötü, birini yaparken aklın diğerinde kalır sanırım.
    Mühim olmayan bişiyden bi çanta bile türetmişsiniz ne hoş.
    Nazar değmesin...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. tülin ablacığım motiflerin işe yarayacak olası beni sevindiriyor.diz battaniyesi iyi fikir derken patik de güzelmiş.bi bakayım bende hangi sitedeydi..

    YanıtlaSil
  25. gerçelten çzme patik fikride spermiş.şimdi baktım nalanın sitesine.iyide motifleri ben battaniye için başlamıştım biliyorsun o yüzden pek aynı renk değiller.pek hoş olmaz tek tek olur dimi..

    YanıtlaSil
  26. Aaaa senin kitap kapların benim kitap kaplarımdan daha güzel olmuş, benimkiler kıskandı işteeee :)
    Fiammanın dediği patikler çok kullanışlı oluyor, bence onlardan yap, annem 6 taneden yapıyordu ve kullanıyor severek, ben patik özürlüyüm :))

    YanıtlaSil
  27. Marifet,teşekkür ederim.Bir de yavaş olmayı öğrensem.

    Fıstıklı şaldan vazgeçtim Dilek.
    Ben tv karşı için daha kolay olur diye Seraphina's ı seçtim.

    YanıtlaSil
  28. Teşekkür ederim Nilgün.

    Canım arkadaşım,ezeli dostum Sabiha.
    Blog dünyasına hoş geldin.Hemen ziyaret etmeliyim.

    Sevgilerimle minik kelebek.Elim dursa aklım durmuyor benim.

    YanıtlaSil
  29. Yok Nagiş,ben çizmeyi bizler için düşünmüştüm :)Yani yeni ve tek renk motifler yaparak.
    Senin motifler Sevda nın elinde şekillenecek.Tam bir imece örneği anlayacağın.

    Ben de patik özürlüyüm Banu. Terliksiz ise yere basamam.
    Bu arada kitap kaplarım için beni şımarttın haberin olsun.

    YanıtlaSil
  30. çok bi yardımım olamadı tülin abla üzgünüm.keşke daha fazla motif birikmiş olsaydı kenarda...
    sevdayada şimdiden koay gelsin.resimlerini görmek için abırsızlanıyorum..

    YanıtlaSil
  31. Olsun Nagiş,kısmete çok inanırım ben.
    Onların kısmetiymiş bu motifler ve bu kadarmış..

    YanıtlaSil
  32. bizler de öyleyiz tülincan:)
    farkında olmadan hep beraber iş delisi olmuşuz :)
    ama bunlar çok tatlı uğraşlar ya, boş durmaktan daha iyi..
    bence bizler harikayız :)

    YanıtlaSil
  33. Ve iyi ki böyleyiz Figencan.

    YanıtlaSil
  34. ellerinize saglik
    hepsi ayri guzel
    bahceme beklerim bende
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  35. Uğradım Cihan,bir de not bıraktım sizin için.

    YanıtlaSil