4 Mart 2012 Pazar

1970 Lere Bir Çanta

Bizim evde cumartesi üretimi bu hayal kurduran çanta oldu.
Hani  ispanyol paça bir pantolun,belinde kalın kemer,
yakaları fil kulağı kadar dar bir gömlek giy.
Uzun saçlara alından bir bant takıp, ayağına Bodrum sandaletleri geçirerek tak bunu koluna,düş yollara.







Nereye gidersen çantanda ve gönlünde hep başka yerler. 



 Bir yorgunluk kahvesi sonra.
Yanına BenYapımı un kurabiyesi...
Hımmm,hiç fena olmamış tadı  ;)

Aaa...Kızlar bana yol mu gözüküyor , nedir ? 

Amanın ! Çantanın kerameti mi yoksa?
Yok yok.Olsa olsa Bremen Mızıkacıları bunlar.

Güzel bir pazar günü dileğimle.


33 yorum:

  1. :)))ellerine sağlık kumaşı çok güzelmiş.ispanyol paçalı takıma gerek yok:) jeanleri çektimi onunla da şık olur.

    YanıtlaSil
  2. Kumaş hediye,geri kalanları geri dönüşüm canım.
    Kıyafete gelince;
    zaten ne o kalın kemeri takacak bel,alna bant takacak cesaret,ne de Bodrum sandaletlerim var artık :(
    Kaldım mı uzun gömlek ve bir kot pantolona.

    YanıtlaSil
  3. Bence de kotla güzel olur bana da Bodrumu çağrıştırdı çanta.Bu arada fincanda horozu bende gördüm ayrıca 2 de kuş var bence 2 ferahlı dilek gerçekleşecek tez zamanda.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgiler Esen'ciğim.Ağzın bal yesin,ne diyeyim canım.

    YanıtlaSil
  5. Bu öyle bir çanta ki bindallıyla da olur, bahçıvan kotla da... Olmayıversin ispanyol paça, kalın kemer, tak çantayı koluna haydi Bodrum yoluna :))) Sevgiler AYŞENUR

    YanıtlaSil
  6. Zaten 70 ler çook gerilerde kaldı değil mi Ayşenur.
    Bodrum da kekik kokmuyor nicedir :(

    YanıtlaSil
  7. Tülincim çantanı çok beğendim.El emeği olanlar benim gözümde diğer pahalı çantalardan daha güzel ve değerli.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. İnsanın hayallerini dikebilmesi ne güzel bir şey değil mi?Ellerine sağlık, öyküsü de insanı Bodrum'a değilse bile bir yerlere gitmeye özendiriyor valla.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bazen beyni duruyor insanın, Uzay 1999 dizisi vardı. 1999! ne kadar uzak geliyordu o tarih :))) şimdi 2012! 3D TV, cep tel, hayal ötesi ama hepsi gerçek... Bir ışınlanmayı bulamadılar :)))) Tüm bunların bedeli olarak da kekik kokusu kavanoza girdi. Yine biz toprak ve yeşil gördük, bizden sonraki nesiller ne yapacak acaba :(

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Sibel.

    Teşekkürler Canan.

    YanıtlaSil
  11. Sevgiler Beste,durduğumuz kabahat ama,neylersin?

    Üzülme Ayşenur,ışınlamayı bulsun diye oğlana baskı yapmadayım.Çok sürmez,çat orada çat kapı ardında olacağımız günler yakındır bence :)
    Haklısın bazı yönleriyle şanslı bir nesildik biz.

    YanıtlaSil
  12. Ben yıl ne olursa olsun takarım bu çantayı koluma, üstüme püfür püfür bir kot elbise ayağıma da varsın Bodrum işi olmasın sandaletler düşerim yollara...Birkafe de mola verip un kurabiyesi eşliğine bir kahve ohhh demeyin keyfime... Bana ne oluyorsa:))) hayalini kaptım gidiyorum:)) ellerine sağlık can çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  13. Tülincim falında Hiç Yaşlanmadığını böyle bir niyetinin de olmadığı gözüküyor Yaptığın çanta ise ummadığın anda çok istediğin bir yola çıkacağını Mavi boncuklarsa........at bir 5 kuruş gerisini söyliyeyim:)))))

    Çok şık bir çanta olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Çanta çok güzel, Tülın.

    YanıtlaSil
  15. Sana da fal da yol gözüküyor galiba fiamma.Belki karşılaşırız aynı yolda,ne güzel olur ama :)

    Yok Serap,ben söyleyim mavi boncuklar mavi yolculuğa delalet bence.
    Hiç hesapta yok ama,içimden geldi.

    Thank you canım.

    YanıtlaSil
  16. Yol var o fincanda yol, böyle deniz olan bir yere, oradan yükseeeek birdağa çıkacaksın , çantanı da koluna takmayı unutma, yedeğini de al yanına, kaybolur filan :))

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Tülin sırtında püsküllü ,etnik desenli yelek -hanım dilendi bey beyendi de olur -Beatles şarkıları eşliğinde Bodrum Bodrum da olur hani :) Falına bakınca kısmet gördüm ben ama,hani piyangodan ikramiye falan çıkarsa o zaman ''Mavi Yolculuğa'' kendi teknen ile çıkarsın :) Ohhh hayali bile güzel !

    YanıtlaSil
  18. O dağdan körfeze mi bakacağım yoksa Banu?
    Çanta gidici zaten canım.

    Bunca sözden sonra yola düşmeyeni döverler hani Colette.
    Bir çantanın yaptırdıklarına bak.Evet,hayali bile güzel.

    YanıtlaSil
  19. çanta şahane ya cannn :)
    ellerine sağlıkkk :)

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim Figen.Bakarsın yaza sana gelirim koluma takıp.
    uzun kalıcam inş.bu sene komşun illerde.

    YanıtlaSil
  21. Ablacigim canta harika olmus ,kumasi cok güzel,ellerine saglik.Kurabiyenin kokusu taaaa buralara kadar geldi...

    YanıtlaSil
  22. Kuzum sen daha güzellerini yaparsın ben bilirim.

    YanıtlaSil
  23. çanta hayalini sevdimmm....

    YanıtlaSil
  24. Ablacığım teşekkür ederim, harika olmuş.Ben hayatta bu hale getiremezdim..

    YanıtlaSil
  25. Rica ederim hayatım,ne demek..

    YanıtlaSil
  26. ..bi de kahveyi icmeden once resim cekin...:)

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel olmuuuuuuş Sultanım. Sağlık ve keyifle kullan. Ellerine sağlık. Dediğin kadar varmış.

    YanıtlaSil
  28. Ayyy bu Nazanın mıydı seninmiydi bilemedim şimdiiiiiii. Neyse pot kırdım galiba.

    YanıtlaSil
  29. Deniss ,seninle içtiğimizi çekerim.
    Olur mu?

    Bakalım Dilek,Nazan pek istememişti ben de bir şey demedim.
    O benim biçim teyellediğim halini görmüştü.
    Belki şimdi fikri değişir...Bimem ki :))

    YanıtlaSil
  30. Çanta çoook güzel olmuş arkadaşım.Beni şaşırtmaya devam ediyosun.Eline sağlık.Un kurabiyesi de eminim çok lezzetli olmuştur.Senin meşhur pratik keklerini hatırladım birden.

    YanıtlaSil
  31. Ya,ben Şükran teyze ile aynı tabaktan yemek yedim hayatım.
    El terazi,göz kantar yapıyorum bişeyler.
    Hani benim tek yumurta kekimi mi?Bak ben de hatırladım şimdi,sağol.

    YanıtlaSil