5 Mart 2012 Pazartesi

Boyanmış Kutular-Peçete İle Süslenmiş Saksılar

Ahşap boyamada henüz çok yeniyim ben.
Deniss bir dolu  boyayı elime tutuşturmasa niyetim de yoktu açıkcası.
Bundan da kusur kalayım dediğim işlerin içindeydi boyama.Vakti ile epeyce kumaş boyamışlığım olduğundan mıdır nedir,denize düşünce kendiliğinden kulaç atmaya başlayan yüzmebilmezler gibi başladım boyamaya.
İlk deneme Dilek'e gittiğimiz gün Nazan'ın yol göstermesi ile önceden boyayıp hazırladığım kutulara peçete transferi yaptıklarımız oldu.
Kalpli olan, içine sevgilerimizi doldurdurup bir miniğin odasına gönderildi bile.






Geçen hafta bir kaç kez çöpe yollayıp,sonra geri aldığım konserve kutularını boyadım.
İçlerine sümbül alınıp dikilecek.Mevsimi geçmeden eşe,dosta giderken götürülecek inşallah.
.



Bu puro kutusu ıvır zıvır kutusu olarak değişime uğrayıp  konserve kutusu kalemlik ile takım olacaktı ya,olamadı.



Kutunun kapağı gecenin bir vakti başka bir peçete ile kaplamışım  : O

Son üretimleri henüz vernikleyemedim.
Hele bir kutu daha bulayım ve doğru peçeteyi transfer edeyim de..


25 yorum:

  1. Sana bir kutu daha bakalım Tülin abla.Söylemiştim ama tekrar yazayım, hepsini özellikle teneke kutuları çok beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Yok,şöyle yapalım tatlım.
    Ben bu kapağı sana vereyim,sen bana boyanmamış kapak ver :)
    Bu çok düzgün bir transfer oldu,kıyamıyorum.Altını da yaparız,tam olur :)
    Nasıl ama?

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Tülin Sultan ben zaten çok beğendiğimi söylemiştim. Gramafon kafede. Ama yine de bir düşün saksı mı başka birşey mi? Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Eline sağlık :) boyamak, yeniden yaratmak ne keyiflidir kimbilir. Denemek istiyorum bendeeee.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Düşünüyorum Dilek,düşünüyorum :)

    Teşekkür ederim Sibel,katıldım sizin kervana görüyor musun?

    Dene Minik Kelebek,zevkli bir uğraş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Harikasınız Tülin Hanım. Elinize sağlık, hepsi de çok güzeller.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim ehlikeyf.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Lila.

    YanıtlaSil
  10. Konserve işine sen de bulaştın de miiii :)
    O kalpli peçeteler yeni çıktı herhalde, ben ne zamandır piyasaya çıkamadım ya, yoksa kaçırmazdım...
    E hani internetten bişiler demiştin ?
    Bu güzellikler senin ellerinden çıkmış besbelli :)

    YanıtlaSil
  11. ÇOK ÇOK GÜZEL, NEYLE BOYADIN KUTULARI?

    YanıtlaSil
  12. Ahşap boyamaların da çok güzel olmuş.Görümcemde yapıyodu çok meşakkatlı iş (bana göre tabi)pembe kalplü olana bayıldım. Sahibi güle güle kullansın canım ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ay bayıldım hepsine Tülin, ben konserve kutularını kumaş vs ile kaplamayı tercih ediyordum, bir iki tane de bunlardan denemeliyim. eline sağlık, sevgiler AYŞENUR

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık Tülinciğim. Sümbül saksılarına bayıldım!

    YanıtlaSil
  15. Günaydın Tülinciğim, ne güzel olmuş bunlar, ellerine sağlık.Güle güle kullan.Eşe-dosta götürmek için saksı süsleyip çiçek ekmek ne incelik.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Peçeteler Dilek ve Nazan dan Banu.Görüyorsun elimden tutup zorla iş yaptırıyor bunlar bana :)
    İnternet den bulduğum şeyler sonra..Biraz heyecan,merak...Değil mi ya?

    Su bazlı boyalarla boyadım Buket.3 Rengi karıştırdım.

    Teşekkürler Yoncacıkincecik.Lara bebek için hediye yapmıştım.(cebimdekirenkler)
    Antalya ya gitti :)

    Ayşenur,siz beğendikçe ben boyarım.Nasıl güzel bir duygu.
    Teşekkür ederim.

    Ah,Aybige!Çok uzaksın.Hani şuralarda olsan.Ben mor sümbüllü saksım ve de içi kurabiye dolu kutu ile sana gelsem :(

    Teşekkür ederim Beste.
    Ben böyle hediyeleri her zaman çok ayrı tutmuşumdur bana geldiğinde.
    Ondan herhalde canım.

    YanıtlaSil
  17. ne güzel olmuşlar, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. aaaa aynı peçeteler masamın üstünde beni bekliyor ve aynı işler için. Görünce bir an acaba yaptım da hatırlamıyor muyum diye kalakaldım ;-)))Çok şeker olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Hepside çok güzel olmuş ellerine sağlık canım hiç acemice görünmüyorlar doğrusu..

    YanıtlaSil
  20. hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. Benim ki notalı kutu Saadet :)

    Teşekkür ederim Sevda.

    Güldürdünüz beni Ecehan,teşekkür ederim.

    Teşekkür ederim Elif,yok yok acemiyim henüz.

    Teşekkür ederim Gönül.

    YanıtlaSil
  22. hiç acemi işi değil bunlar.hepside çok güzel ve şık olmuşlar.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,nasıl motive oluyorum.

      Sil