7 Mart 2012 Çarşamba

Çok Sevimli Şeyler Bunlar



Thimbleville.
Ee...Ben ne diyebilirim?
Yüksük Köy, Yüksükce ,Yüksüklü...???


Minyatür çalışan arkadaşlarımız için çocuk oyuncağı olmalı bunları yapmak,
Bana göre hayal  :(



Bu arada,ne yapmıyoruuz?
Kapağı yok olan porselen demliklerimizi atmıyoruuz.
Duyar gibiyim söylediklerinizi;
Biz neyi atıyoruz ki zaten??
Buna bayıldım.
Tekerlekler çıtçıt dan.
Yan taraftaki halka da ,sanırım incecik bir mezurayı saklandığı yerden çekip çıkarmaya yarıyor.


Dikiş setinin ''küçül de cebime gir ''durumu bu olsa gerek

Hiiç heveslenmeyin ,oturamazsınız.
Bu rahat koltuk toplu iğneler içinmiş.Öyle yazıyordu :s

Şu ifadeye bakar mısınız :)
Bence bir bayan sümüklüböcek ancak bu kadar şirin olabilir.
Sahi,birine benziyor bu,ama kim  ??

**********

Artık sağır sultan bile duydu dikiş malzemelerine merakımı.
Arşivimi gören elimden iğne iplik düşmez sanır.
Bu görseller elbette int.den.
Ben de sanal alemde dolanıp dururken sevdiğim,beni gülümseten,bir fikir verip ampul yaktıran resimleri arşivime alırım.
Bloğumda pek yer vermesemde,arada açıp bakarım.
Bir gün beğenip kaydettiğimi başka bir gün silerim.
Diğer bir gün o sildiğim neyse tırlım tırlım onu ararım.

Bunlar henüz silmediklerim arasından sizi de gülümsetsin diye seçtiklerim.
Bir ara dikiş yüksüklerinden yapılmış takıları da paylaşırım.
Seversiniz belki benim gibi.

17 yorum:

  1. Ne güzel bir arşivmiş :) çok sevdim ablacığım hepsi birbirinden şirin :)

    YanıtlaSil
  2. Tülinciğim dikiş yüksüğü evi tam senlikmiş,bayıldım bennn! Yaptırılabilir bir bilene diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy bayıldımmm. Cevize, sallanan sandalyeye, yüksük köyee :)
    hayallerimi süslediler benimde :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. hemde olağanüstü sevimlilerrrr

    YanıtlaSil
  5. Değil mi Yeşim?

    Depremde raflarımda ne varsa yerlerdeydi Colette.Kötü bir duygu ama şimdi sevdiklerimi duvarlara böyle korumasız asamıyorum.
    Geçer belki :)

    Sevgiler Minik Kelebek.

    Evet Nilgün.Bizim gibilere iyi gelen şeyler bunlar.

    YanıtlaSil
  6. Tülincim gerçekten güzel şeyler.Benim de hoşuma gidiyor bunlara bakmak.Birde benim olsalar..:)

    YanıtlaSil
  7. Çok istersen olur Canan.

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin hepsi, seçemedim ki.Bir kısmını yapabiliriz gibi geldi bana, mesela ceviz kabuğundan olan, çıtçıt tekerleklisi de sanki yapılabilir.Bugün, yorum yaptığım herkesin 1.Dünya Ev Kadınları Gününü kutluyorum:)Senin de kutlu olsun.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. A,öyle bir gün mü var Beste?
    İyi o zaman kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  10. Yaaaaa kıskanırım ben onları en şirin beniiiiiiiiiim. Hıh işte onlrdan bu payeden bir parça almışlar yaniiii.

    YanıtlaSil
  11. Hepsi de sevimli ve birbirinden güzeller.Evet yarın Dünya kadınlar Günü.Kutlu olsun günümüz.

    YanıtlaSil
  12. Ayyyyyayyyyayyyyy.... Haklıymışsıııın, aklım gittiiiiii :)

    YanıtlaSil
  13. Senin şirinliğin başka Dilek,kıskanma bakiim hemen.

    Esen'ciğim,yarın Dünya Emekçi Kadınlar Günü,bugünü ahestebeste,ev kadınları günü ilan etmiş.Onu kutluyor.

    Gider aklın işte böyle.
    Hep sen mi özendireceksin bizi Banu'cuğum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksük evi tam senlik Tülincim. hepsi ne kadar şirin. Dikiş yüksüğünden bi de takımı yapmışlar???

      Sil
  14. Ekleyeyim de gör Yonca,çok güzel olmuş üstelik.

    YanıtlaSil
  15. hepsi birbirinden sevimliler, ilk görseldekileri bardak sanmıştım siz yüksük köy demeseniz öyle sanmaya devam edecektim.

    YanıtlaSil
  16. Ay yetenek,bardak ha? Çok yaşa e mi?

    YanıtlaSil