29 Mart 2012 Perşembe

Kısa bir süre için




Kısa bir süre için...

19 yorum:

  1. Olur canım.Az sonra çıkıp gidiyorum bakalım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım hayırla gidip dön inşallah. Arada ses ver olur mu? Özlerim ben <3

    YanıtlaSil
  3. Küçük Cezvem benim yine nereye? Benim için de dinlen, bahar tatili ne güzel olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınındayım Şule,90 km var aramızda :)

      Sil
  4. Ama nereye gidiyorsun Tülincim, benden sana sürpriz paketçik geliyordu şimdi gelmek üzeredir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PTT Kargo aradı NathaLİE,sen eski iş yerime yollamışsın.Bırakacaklar eve ama ben merak edip duracağım.
      Teşekkürlerimle.

      Sil
    2. Ah...bende yalnız o adres vardı, sürpriz olsun dedim ama pek olamadı galiba.Neyse ulaşsın da er ya da geç;)))

      Sil
    3. Bu akşam eve geldiğimde ilk işim balkona koşup bakmak oldu Nathalie.
      Zarif Paketini ve Hindistan dan yollanan bir kartpostalı bulunca yüzüm güldü.
      Çok teşekkür ederim,çok sevindim.

      Sil
  5. yani ankarada yoksun :(

    YanıtlaSil
  6. Tülinciğim, kısa bir süre bitmedi mi?Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin arkadaşım.Özledik valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım.Düşüşünü anlattım bugün çocuklara.Yine güldüm ya kusura bakma :))

      Sil
  8. Fotoları mail'ine attım canım.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil