8 Mart 2012 Perşembe

Neler Neler Yapmışlar






















Kolye mi,yoksa yaka iğnesi mi bilmem ama benim favorim 1.görsel deki.
Çok çarpıcı geldi yüzündeki ifade nedense.
Dağınık saçları,ezik gövdesi..
Anlayacağınız;
Muhteşem Yüzyılda yaşasa idim imkanı yok o dana gözü elmaslarla kandıramazdı Süleyman beni :)
Elinde çekiç keser ,bir dikiş yüksüğü dövmeden ı-ıh.
Tillahi selam vermezdim  ; )

******
Bugün Dünya Emekçi Kadınlar Günü.
Kutlanası bir şey gibi gelmiyor bu yıl bana nedense.
Bunca acı,bunca haksızlık,eziyet..
Olmamasını dilemek,suya yazı yazmak gibi.
Belki uzak gelecek de diyor gönlümün bir yanı.
Belki.

*******
Ben yarın bir yolculuğa çıkıyorum kısmetse.
Anlayacağınız bir kaç gün yokum buralarda.
Gerçi ne yapar eder bir yerlerden ulaşırım sizlere amma,olur da yazamazsam merak etmeyin beni.
Her neredeysem sevgim size ulaşır zaten.
Bu arada bakayım,eski başkent yerinde duruyor mu?



16 yorum:

  1. Son cümleyi okuyunca öncekiler gözümden silindiiii, acaba diyorum, belki diyorum, umuyorum, bekliyoruuuuum :)

    YanıtlaSil
  2. Harika aksesuarlar; hem hobiyle ilgili, hem de çok şıklar, bayıldım gerçekten. Paylaşım için teşekkürler, iyi yolculuklar :)
    AYŞENUR

    YanıtlaSil
  3. Ben sondan 1 ve 2 yi beğendim, tüm alet edevat bir arada:)) İyi yolculuklar Tülinciğim...

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bunlar tam benim gibi bir çılgına göre sevgiliiiiim. Ayy malzemelerden alıp kendime yapsam bunlardan dizi dizi.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel,ne kadar yaratıcı...Bayıldım hepsine.Teşekkürler Tülincim.

    YanıtlaSil
  6. sevgiler benden sana şekerim ♥

    tasarımların her biri ayrı güzelll hepsinden istiyorum diyecek kadar beğendimm.. ama en çok sondaki bileklik ve ikincideki tokalar süperr

    YanıtlaSil
  7. iyi yolculuklar abla, bu arada biz sana niye şöyle bol yüksüklü bir kolye yapmıyoruz ki:))

    YanıtlaSil
  8. Ben de ilk görseldekini beğendim ablacığım. Hahhaha Süleyman'ın işi zor olurdu seni tavlamak isteseydi :) Başkent'e selam benden selametle git gel ablaların güzeli seni çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  9. BİR DİKİŞ YÜKSÜĞÜ İLE BUKADAR ÇOK ŞEY YAPILABİLDİĞİNİ BİLMİYORDUM ÇOK CİCİLER VALLAHİ :))))

    YanıtlaSil
  10. Hepsi inanılmaz sevimli ve yaratıcı şeyler, çok beğendim.
    Ama en çok da son cümledeki gizemi merak ettim, umarım yolun buralar düşer Tülincim, mutlaka haber bekliyorum;)

    YanıtlaSil
  11. dikiş makinesine bayıldım..çok güzel!

    YanıtlaSil
  12. Çook ciciler :)
    Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. bloğunuz cok güzel emeğinize sağlık bende beklerim sizi izlemeye alıcam

    YanıtlaSil
  14. Beğenmeniz ne güzel.
    Bu arada gittim-geldim.
    Nereye mi;
    Eskişehir-İst-Darıca-Tekrar İstanbul-Eskişehir ve eve dönüş.
    Çok soğuk ,karlı bir hafta oldu yine.Yazılar,fotoğraflar sırada.

    YanıtlaSil