20 Nisan 2014 Pazar

Sergiler - Bahar Konserleri




Bu güzel el işi çalışmaları Eskişehir Tren Garı'ndan. 
Evet, yolcuların bekleme salonuna bir dizi camekan yerleştirip, içlerinde mini bir sergi düzenlemişler.
Hem seyretmelik, hem de satın almalık :)



Burasını biliyorsunuz artık hepiniz.
Çankaya Çağdaş Sanatlar Merkezi. Hemen hemen her ay düzenlenen sergileri gezerim ama pek çoğunu paylaşamam. Bir kere çok fotoğraf çekiyorum, sonra içlerinden seçmek öyle zor geliyor ki..
Tamam tamam, biraz da tembelim bu konuda :))


Çoğu zaman yorgun çıktığım merdivenlerin sonunda, ne yorgunluğum kalır, ne günün düşündürdükleri.


Bazen böyle atölye çalışmalarına rastlar, sanatın insanlara verdiği huzura imrenerek bakarım.






  Her katta ayrı bir sergi.
Cam, çini, resim, heykel.....



 Ressam; Mine Gençtürk

Ressam; Aynur Ocak Gündoğan




1915 Çengelköy, Küfecinin Mutluluğu
( Bu tabloyu uzun uzun seyrettim. Çok etkileyici buldum )


Ressam; Sadık Kınıkoğlu

Bu aralar arkadaşlarımın yer aldığı koroların Bahar Konserleri var. 
Fırsat buldukça izliyor, onlarla birlikte şarkılar söylüyoruz.
Tüm ısrarlarına rağmen  henüz beni aralarına alamadılar :) 
Bir de buna bulaşırsam, korkarım şehrin göbeğinde bir otel odasında yaşamam gerekecek.



 Ve güzel Şef ; Emel Kelleci


Şef; Dr Cumhur Koca
Yer; Ankara Resim Heykel Opera Salonu.


Hepinize ucundan kenarından sanata bulaştığınız bir pazar günü diliyorum.
Bugün benim işim belli, hazırlığını bitireceğim 170 paketim var :))
Bana kolaylık dileyin olur mu? Sevgiler.

14 yorum:

  1. Kolay gelsin Sultanım. Hepinizin ellerine, emeğine yüreğine sağlık. Malum bu sefer ben katılamadım. Hafta sonu sınavlarım vardı konuştuğumuz gibi. Öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de katılmamış gibi gelmedin bana kuzum. Değteğin her zaman yanıbaşımda bunca yıldır.

      Sil
  2. Ah!TÜL Ah!!!! Türünün son örneğisin

    YanıtlaSil
  3. Yukardaki yorum yine bana,,yani nam-ı diğer Çalıkuşuna ait;)))

    YanıtlaSil
  4. Ne oldu sizin buralara taşınma işiniz?
    Bak fazla bağlanma oralara buralarda da sergiler oluyor gezeriz birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gelsem senin bahçenden bir yerlere gitmem ki. Bütün arkadaş olmak istediklerim orada zaten :)

      Sil
  5. Kolay gelsin canımm. Yüreğim seninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum arkadaşım. Çok teşekkür ederim. Burada olsan, bu akşam beraber giderdik değil mi?

      Sil
  6. zamanını nasılda dolu dolu geçiriyorsun.hayranım sana,enerjine ve güzel yüreğine ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimdan, gonlumden gecenler yaninda yapabildiklerim bukadarcik canim.

      Sil
  7. Bence mutlaka bulaşmalısın o konser işine, kendin için, ruhun için, keyfin için... Büyük cümleler kurma ama bulaş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı söylemek gizli hobim Şule. Bana kalsın istiyorum canım.

      Sil