21 Ağustos 2014 Perşembe

Bebek Kapı Süsü ve Bebek Şekerleri



Yaz mevsiminin sıcağını, ağırlığını böylesine yaşadığım bir zaman dilimi daha olmamıştı gerçekten.
Serde boş oturamamak da olunca, eltimin ekim ayında gelmesini beklediğimiz torununa kapı süsü
 ve tebrik için gelenlere minik hediyeler hazırladım.


Bu polar anahtarlıkları Nazan daha önce oğlu için yapmış ve çok beğenilmişti.
 Benimkini hala kullanıyorum. Dipsiz kuyuya benzeyen çantamın içinde bulması öyle kolay oluyor ki :)
Hem basit, hem benim gibi elde dikiş dikmeyi sevenler için oyun gibi bir şey.
Kısaca eğlenceli bir iş.

Belki yapmak isteyen olur, kim bilir?



22 yorum:

  1. Maşallah şimdiden, sağlıkla gelsin, kısmetiyle gelsin, yüz güldürsün, şans getirsin..

    YanıtlaSil
  2. Dikişte ne denli becerikli!!!!! olduğumu bugün resmi gazete yayını ile yürürlüğe sokan benim içim değil bu dikiş oyunları; ama çantalarım sizinki kadar kocamandır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlarında küçük çantalar taşıyan kadınlara hep özenmişimdir Nurdan. Zaman zaman ben de taşırım....diğer elde kocaman bir başka çantayla ;) Dikişe gelince, eh işte yapmaya çalışıyorum ben de.

      Sil
  3. SENİ ANDIMMM BUUU GECEEEE, KULAKLARIN ÇINLADI VE SESİNİ ÖZLEDİMMM, YARIN BİR DUYSAM Kİİİ:) YARIN OLA HAYIR OLA CAN, KOCAMANNNN ÖPÜYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dost sesin beni çok sevindiriyor, biliyorsun :))

      Sil
  4. Biliyorum ben bunlarııııı. Ellerine sağlık Sultanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirsin elbet! Çelengi senin salonun halısına serilip yaptım :))

      Sil
  5. Kapı süsü de anahtarlıklar da çok hoş olmuş. Özellikle anahtarlıklarda gözüm kaldı, gerçekten çanta içinde bulması ne kolay olur :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolla adresi, biri de senin olsun canım, n'olcak :)

      Sil
  6. Çok güzel olmuşlar..Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. Bu anahtarlık fikrin çok iyiydi Tülin abla.Verdiğim çoğu kişi kullanıyor. Seninkilerde harika olmuş, ellerien sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Yaptıklarını çok özledim
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. kapı süsü çok şirin ama anahtarlıklar daha bir keyifli olmuşlar.güle güle kullansın diyeyim şimdiden kimlere nasip olacaksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bebeğimiz gelmedi Dolunay. Biz de, anahtarlıklar da bekliyoruz :))

      Sil