19 Ocak 2015 Pazartesi

Serçev ile Yeni Yıl Kutlaması

2014'ün son günlerinde Serçev çocuklarına yine Bilkent Otel de bir eğlence düzenledi.
Gelenekselleşen hediye dağıtımı için de beni aradılar :)
 Ne güzel böyle vesileler için aranmak.
Hani "Meleğim Olur musun" demiştik ve bir sürü meleğimiz olmuştu ya... 
İşte o günlerden çok, pek hediyeyi dağıta dağıta bitirememiştik.
Sonrasında benim cupcake iğnedenliklerimden , çaydanlık kılıflarımdan satıp çocuklarımız için nakit elde etmiştim. Onlar sevimli giysilere dönüştü ve eldeki kalanlarla bereketlenip çocuklarımıza küçük mutluluklar oldu.


Evren'in mis kokulu bebekleri, fincanları...



Şule'nin çantaları


hangi güzel ellerin ördüğünü unuttuğum bereler, atkılarla birleşti, gönül aldı.





Nazan ve arkadaşlarının diz battaniyeleri yerini buldu.
(bir kısmı Huzur Evlerine gitmişti)







Cici cici paketlendi, etiketlendi, ben gidemesem de iyi kalpli bir dost benim, bizim adımıza o gece dağıtımını yaptı.
Söylenen o ki, çok beğenildi, sevinildi, dualar edildi.



O geceye ait fotoğraflar henüz bana ulaşmadı. Yollanınca size de gösteririm :)

************

Bu arada paylaşmak istediğim bir şey daha var ki,
Bu hazırlıklar son iki aydır kaldığım hastaneden bir geceliğine eve geldiğimde yapıldı.
Çok istediğim halde geçen nisan ayından beri sizlerin katıldığı bir yardım etkinliği düzenleyemedim.
Çünkü hayatımın yarısını paylaştığım insan kötü bir hastalıkla savaşıyor.
Uzun hastane yatışları, zorlu tedaviler, on bir yıl önce gelip evimizin orta yerine kurulan hastalığın son bir yılda bize yaşattıkları.
Mevsimler, aylar birbirine karıştı. Kah gülüyor, kah ağlıyor ama bitmez bir enerji ile koşturuyorum.
Bunları okuyunca üzülmenizi hiç istemiyorum.
İstediğim tek şey dua. Buna bizim, tüm hastaların çok ihtiyacı var inanın.
Son sekiz ayın yarısı sevimli bir hastane odasında geçti. Mevsimler iki küçük pencerenin önünde değişti durdu.Ağaçların çiçeklendiğini oradan izledik, karın yağışını da...
Bu yüzden kimi zaman sizleri ziyaret edebildim, edemedim. Yazdım ya da yazamadım.
 Artık bilmenizi istedim.Çünkü genelde böyle biri değilimdir.
Sevdiklerim taş misali oturur kalır gönlümde. Kolayına kıpırdamazlar oradan.

Ben yine size yazarım. İyilik dileklerinizi ta içimde duyarım.
Fırsat buldukça da önceden olduğu gibi bloglarınıza misafirliğe gelirim.
Yine laflarız yorumlarda.
Olmaz mı?

Sevgimle...



26 yorum:

  1. Sizi çok iyi anlıyorum. Allah yardımcınız olsun.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim her şey her zamanki gibi harika paketlenmiş, hazırlanmış. Ellerine sağlık.
    Çok geçmiş olsun Tülin, Allah şifa versin. Dualarımda olacaksınız. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni öyle çok andım ki.... Hani bir müzik kutusu vardı. Üzerinde resim çerçevesi olan.
      Şimdi Kütahya Tavşanlı da bir evde, kalp hastası Halenur'un başucunda duruyor.

      Sil
  3. Ahh Tülin ablam, örnek alınacak ve hayranlık duyulacak kadar sabrına en yakın şahit olanlardanım biliyorsun. Dualarım seninle ve bir telefon kadar uzağındayım, bil istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez olur muyum canım.
      İyi ki varsın !

      Sil
  4. Allah acil şifalar versin, dilerim hepsini atlatır ve normal düzene dönersiniz.

    YanıtlaSil
  5. Allah yardimcin olsun, sifasini eksik etmesin ablam dualarimizdasin..Emegine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurhan'cım, çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  6. sevgili tulin,,kendime cok kizdim!
    ben niye bunu atlamisim...sana bir keresinde niye hastane odasi diye sordugumu hatirlar gibiyim..
    canim benim,,,hayat bu iste
    allah yardimcin olssun,,,ve herkezin
    canimsin ya,,,valla nasil anlamadimki ben
    seni opuyorum,,,kucakliyorum
    allahim yardimcin olsun diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni öpüyorum Cihan. Nereden bileceksiniz hayatım.

      Sil
  7. Bir hastane odasına sevimli diyen yüreğinden öpüyorum seni canım arkadaşım, dualarım seninle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarımın dediği gibi Hayatım, her yeri eve dönüştürüyorum nedense :)

      Sil
  8. tulinim,,,,arkadasim
    nasilsin?herey yolundami?
    bir seyler yaz,,,merak ediyorum seni
    kucakliyorum,,,dualarimdasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.
      Günler çoğunlukla zorlu geçiyor. Benim içimde umut hiç bitmiyor, doktorlar aksini söylesede öngörülen süreyi iki kat aştık.
      Büyük oğlum yüksek lisans için kabul edildi Gazi Üniversitesi ne. Hastanemizde Gazi.... Hayat bize küçük şirinlikler yapmaya devam ediyor böyle işte.

      Sil
  9. Geçmiş olsun Tülin hanım, Allah yardımcınız olsun. Bir isteğiniz olursa buralardayım.Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nuray Hanım.
      Çok zarifsiniz.güzel günlerde görüşmek ümidi ile.

      Sil
  10. Tülinim gönlü güzel arkaşım.dualarımdasın. sağlık diliyorum ve de sabır.
    O kadar güzel bir yüregin var ki! Kelimelerin tükendiği ama yüreğimin dolup taştığı şuan sana dualarımı ve sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Çok zarifsin :)

      Sil
  11. Tülin bu yayının yeni gördüm. Aslında son yorumumu yanıtlamasaydın ben de merak edip bloğunu didik didik yeniden okumayacaktım. Canım çok özür dilerim , bloglardan bir parça koptum, pc. İm emekli oldu, tablete alışamadım, yayın da yapamıyorum , takip edemiyorum da...
    Neyse çok ama çok üzüldüm. Geçmiş olsun tatlım, Allah tüm hastalara şifa hasta yakınlarına da dayanma gücü versin! Acil şifa dileklerimle... Bir önceki yorumumu unut lütfen .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pc ile ilgili problemini biliyordum canım. Sorun yok, için rahat olsun lütfen :))

      Sil
  12. Çok büyük geçmiş olsun Tülin Hanım. Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  13. Sağolun canım. Hepimizin.

    YanıtlaSil