31 Ağustos 2015 Pazartesi

Bir Yaz Daha Bitti !

Bir mevsim daha tükettik gittikçe kirlenen dünyamızda.


Dün gördüm bu saati uzun zamandar beri ilk defa. Annemin evinde vardı . 
Bozuldu diye atılmıştı. Ne fena !
Bu saate, doymak bilmez tavuğun yemleri gagalayıp durmasına bakınca nasıl başlanır ki yazıya .

Galiba şöyle;
"Zaman yine su gibi aktı, gitti"


Valizler bu defa Ankara Ya dönüş için hazırlandı.



Bu ay bitmeden bir Bozcaada yazısı gelecekti, olmadı.
Bir dahakine artık :)
Hatta kar yağdığında yazayım. İçimiz ısınır hem ne dersiniz?


Temmuz ayı motifleri örüldü, sonunda bitti.
Ağustos ortalarında sahibine ulaştı .
Ben çok severek hazırladım.
Umarım gülümseten bir paket olmuştur.


Burası Bozcaada limanı açıkları.
 Büyük oğlum 2 seneliğine uzak bir denizin kenarına gitti :(
Biraz buruldu içim elbete ama hep diz dize nereye  kadar değil mi?
Hem, hayat cesur olanlara iltimas geçermiş.
Görelim bakalım :)


Bu sene 40 Gün, 40 gece kalmışım Küçük Ev de.
Bana başka türlü iyi geldi bu yaz o sahiller.
 Aslında,
Ne güzel detaylar var anlatmak istediğim.
Yakında çözülür lal olan dilim, yazarım inşALLAH.


Siz bana bakmayın.

Aslında bıktırasıya yazasım var ama yüreğimin ve parmaklarımın üzerinde görünmez gülleler 
hala duruyor.
Ondandır bu ne anlattığı bilinmez, tutuk yazı.

Affola!


 Bitirmeden,

Bu güzel kahvaltılıkları küçüğüm hazırladı.
Abiye "güle güle" kahvaltısı verdi de :)
Mis kokulu, aydınlık bir sabaha uyanmak ne güzelmiş. 
Hele sevdiklerinizin elleri ile hazırlanmış sofra, demlenen tavşan kanı çay...
O an var ya...  Her şeye değiyor.
Uykusuz gecelere, tüm sızılara... 
Mutluluk işte bu kadar küçük, kısacık zaman dilimlerinde değil mi zaten. 

Şükredelim ve tekrarını dileyelim :)

Şimdi;
Huzurlu, sağlıklı bir mevsim diliyorum herkese.
Sonbahar Ankara da harikadır.

Bir zamanlar şöyle anlatmışım,

Sonbahar ;
Ankara da uzun güneşli günler, serin sabahlar, ayakkabılarınız çamurlanmadan gezebileceğiniz
 yağmursuz ılık günler demektir.

Sergiler, konserler başlar ekimle birlikte. Tiyatroların önü cıvıl cıvıldır.
Bir de arkadaşlarınız varsa yanınızda, her şey pamuk helva tadındadır zaten.

Yani,dünyanın hiç bilmediğiniz çarkları dönüp durmaya,öğütüp çiğnemeye devam ederken son hızla her şeyi, sahnedeki oyunla başka hayatlara sızıvermenin tam zamanıdır Ankara da sonbahar...

Bekleriz efendim !






22 yorum:

  1. Yazın bitmesi hüzün barındırsa da sonbahar keyifle karşılanır :)

    Benim büyük oğluşum da cumartesi gidiyor. Ne zor iş şu annelik. Neyse , ayrılıklar böyle olsun. Allah kavuştursun.

    Günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan'cım.
    Desenize, bu göç mevsiminde kuşlarla birlikte uzaklara uçuyor gençler.
    Olsun. Sağlıkla gidip dönsünler, hayırlısı ile.
    Sizi de Allah kavuştursun canım.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Allah kavuştursun Tülin Abla. İnşallah çok ama çok mutlu 2 sene geçirir. Bu arada sonbahar betimlemenizle zaten sevdiğim mevsimi daha bir sevdirdiniz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esra'cım.
      Dilerim güzel dileğin gerçekleşir canım. Ya evet, sonbahar son olsa da bahardır işte :)
      Çok sevgiler benden de.

      Sil
  4. hasret anneleri kulübüne hoşgeldin. durmuyor bu kuşlar uçuyor hep, 7 yıl önce oğlum avusturalya ya gidince 2 yıl hiç bitmeyecek gibi gelmişti. 2 yıl geçti döndü ama sevdalı döndü bak şimdi tam 9 aydır hasretim, bu sefer evlenip gitti. çok uzak diyarlara. artık bir tek şeyi biliyorum ki mutlu olduğu heryer bana en yakın, kalbim hep orada. çocuklar nerede isterlerse orada olsunlar. sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hüzünlü bir ismi var bu kulübün :(
      Oğlunu biliyorum, paylaşmıştın.
      Latin Amerika da bir yere gitmiş, sana harika fotoğraflar göndermişti.
      Haklısın canım. En yakın yer, onun kendini en iyi hissettiği yer :)

      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. upuzun bir mesaj yazdım geldi mi acep...

    YanıtlaSil
  6. Allah kavuştursun Tülinciğim.
    Bu yıl annelerin payına gurbet yolu gözlemek düştü.
    Ben de dün gece gönderdim oğlumu , Orta Doğu çalışmaları bitti , 2 yıl ne çabuk geçti...
    Ankara'nın eylülü güzel olur ben de az biraz bilirim de bu yıl bizim buralara uğrayası yok sizin orada takıldı galiba :)
    Sevgiyle kal arkadaşım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de Allah kavuştursun canım.
      Zaman dediğin tuhaf bir kavram. Bazen hızlı, bazen yavaş... Hatta durduğunu söyleyen bile var :)

      Sonbahar Ankara da uzun kalır. Belki seni bekler kim bilir?
      Gelip alasın diye.

      Çok sevgiler serin Ankara akşamından arkadaşım.

      Sil
  7. Allah kavuştursun Tülin Hanım. Bozcaada yazınızı dört gözle bekliyorum. Hep gitmek istemişimdir. Ama bir türlü fırsat olmadı. Ankara'ya hoş geldiniz sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.
      Bu sonbahar buluşuruz umarım:) Sevgiler.

      Sil
  8. Gurbetii çok iyi bilip yaşıyanlardanım.
    Oğlunuz güle güle gidip gelsin.
    Benim kızım da 15 yıldır gurbette.
    Allah gurbet sağlığı versin mutlu oldukları yerde huzurla yaşasınlar.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      İyi geliyor yazdıklarınız.
      Sevgiler

      Sil
  9. Mutlu kavuşmalar diliyorum. Anne yüreği, kaç yaşına gelirse gelsin evladını sarıp sarmalamak istiyor ama nereye kadar.. En güzeli kendi kanatları ile uçmaları:))
    Evet bir yazı daha tükettik ama enfes bir sonbahar, ardından benim gibi ev kuşlarının sevdiği pek çok detayla tadı çıkarılası kış gelecek. Zorlukları olacak tabii ki ama yaşam böyle bir şey işte. Dediğiniz gibi herkese sağlıklı, umutların gerçekleştiği güzel mevsimler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatınızı paylaşan, renklendiren tüm canlarla birlikte güzel bir kış diliyorum size.
      Sevgiler.

      Sil
  10. Ah bu saat, ah bu koca gözlü kız, ki tahtadan bir pano olarak asılı dururdu bizim holde- eskiden salondan önce hol vardı evlerde bilirsin..Ah güzel bozcaada, ah o küçük mutluluklar..İçimiz karardıkça, çocukluğa kaçmak istiyor insan, hiç bir büyüğünün orada onu beklemediğini bilse bile..Ah özlemler...Ah sen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'cim nasıl içim titredi okurken... Özellikle " İçimiz karardıkça, çocukluğa kaçmak istiyor insan, hiç bir büyüğünün orada onu beklemediğini bilse bile"
      dediğin yerde.

      Çok sevgiler.

      Sil
  11. Ben yanında olmak istiyorum!!!!

    YanıtlaSil
  12. Ankara'da sonbahar nasıl geçer bilemem bir haftadır Ankarada olan biri olarak ama, yazınız sonucu gözlerimde canlanan kareler beni umutlandırdı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar süreliğine Ankara da sınız bilmem ama bu şehri sevmek zaman ister söyleyim Rabia Hanım :)

      Mutlu bayramlar.

      Sil