19 Aralık 2015 Cumartesi

Ben Söz Dinlerim :)


 Geçenlerde burada size sormuştum " nasıl olsun bundan sonrakiler? "diye. 
Hani yapmazsam ölücem ya (!)
Hemen herkes "çuvallı" demişti.
Yaptım gitti.
Erken yeni yıl hediyeleri olarak benim de yuvam sayılan uzaklardaki  iki evin kapılarına asıldı bile.





Benim içime sindi. Incık, cıncık uğraşırken de hiiç canım sıkılmadı.
Hani merak eden olursa diye yazıyorum, çok zevkli :)







 Koyunlarım, baykuşlarım,günelşim, çiçeklerim...
Sağlık, bereket, huzur getirsinler.


Misafirlerim vardı biten hafta.
Nasıl geçiverdi günler hiç anlamadım.
Kızlar kızlar pijama partisi her gece :)

Onlar hızlı trene, ben konsere ! 
Tren istasyonundan birden tenhalaşan eve dönmek istemedi canım.

Engelliler Vakfı'nın konseri, tekerlekli sandalye bağışı vardı Neva Palas da.
Bizim sandalyeler bahar konserine yetişecek inşAllah.
Şimdiden 2 tane alabiliyoruz :)

Nereden mi çıktı? Geçen kermes den kalan ürünlerden sonradan satılanlar oldu.
Sonra kumbaralardan, " Ay, adamıştım. Sen bulursun bir yer" diye bana paslananlardan,
gönülden kopanlardan ve hatta yolda bulunanlardan ...

İşte böyle!

Ben birazdan Cafe Down da arkadaşlarımla buluşucam.
Akşam tiyatro Nazım Hikmet de, gece misafircilik Nalan da.
E, hak ettim ama ;))

Güzel bir hafta sonunda, her şey sizin istediğiniz gibi olsun güzeller.
Sevgimle.





18 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar. Ne kadar emek verdiğin belli ama değmiş. Güle güle kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
  2. Süslerin çoook şık cıvıl cıvıl olmuşlar emeğine sağlık canımcııım, ama Nalana gidiyormuşsun çoook kıskandım kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskan kıskan. Bak bu saat oldu oturuyoruz. Çay, kahve içmece, kulak çınlatmaca durumları ;)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş Tülin Hanım ellerinize sağlık. Ne güzel, böyle yararlı işler için koşturuyorsunuz. Enerjiniz hiç eksilmesin maşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Hepbirlikte yapmaya çalışıyoruz birşeyler işte :)

      Sil
  4. Ellerinize, yüreğinize sağlık Tülin Hanım.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.Klasik yılbaşı kapı süslerine 10 basar.Ellerine sağlık Tülin Abla. Tatlı telaşın, hayat enerjin hep devam etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel kardeşim :)
      Herşey için !

      Sil
  6. Rengarenk, ne kadar da güzeller! Tülin Hanım, ellerinizin değdiği her şey bir başka güzel oluyor. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benım, siz de iyi ki varsınız.
      Çok teşekkür ederim.
      Hayırlı Kandiller.

      Sil
  7. Bu gece peygamberimiz Hz Muhammed Mustafa SAV ‘in dünyaya şereflendirdiği gecedir. O peygamber ki insanların sapıklıkta sınır tanımadığı, cehalette en üst seviyelere ulaştığı, küfür ve şirkin kölesi olduğu bir zamanda dünyaya şeref vermiş ve dünyaya ilahi bir nur, rahmani bir şifa olmuştur. Dualarımız bu gece eksik olmasın, kalplerimiz imanla dolsun.Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olması temennisiyle.
    Tüm Müslüman Aleminin Mevlid Kandili Mübarek Olsun. http://www.marifetane.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzl yazmışsınız.
      Sizin de Kandiliniz Mubarek Olsun.
      Sevgiler.

      Sil
  8. Sizin emeğinize sağlık asıldıkları kapılara huzur ve bereket simgesi olsun.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller, şanslı evlerin kapılarını süslesinler. Maşallah, çok faalsiniz- diğer insanların yüreğine dokunabilmek ne güzel, emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimce bana verilen süreyi anlamlı kılmaya çalışıyorum sadece :)
      Övgülerinize çok teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil