29 Kasım 2016 Salı

Işık Olanlar Listesi


  • Yardım Etkinliklerimiz
  • Yonca
  • Handan
  • Nazan
  • Dilek
  • Güneş
  • Hatice
  • Persophone Füsun
  • Nalan
  • Serpil
  • Saydinay
  • Oytunla Hayat
  • Türkan
  • Nilgün Komar
  • Feride-hobiskoo
  • Sezen Soysal
  • Nehri Marifet
  • Elift
  • Edda
  • Gökçe
  • Evren
  • Deneyimli Anne
  • Merih Baytok
  • Semyıl
  • Nejla
  • Mine
  • Tuğba
  • Seval
  • Canan
  • Zülal
  • Tülin
Bu sene listemiz çok uzun olmadı belki ama biliniz ki bir çok ismin arkasında, yanı başında anneler, akrabalar, komşular da var.
Daha çok aydınlık, daha çok gülen yüz dedik, kısacık bir yola çıktık birlikte. Kısa ama çiçekli, dualı bir yol bu. Hem biz birlikte ne çok yol yürüdük. Sonunda hep umut doldu doldu kalbimiz.

Şimdilik ilk paket geldi. Ardı arkası bereketli gelir inşallah.

Bu da neyin listesi? diyenleri buraya alalım lütfen.

30 Kasım

 ***   Elift, onlar ne güzel şeyler .Nese, mutluluk getirdiler evimize. Dizim dizim dizdim, oynuyorum şimdilik :)

*** Nejla Hanım, ekledim hemen sizi de güzel listeye.


18 yorum:

  1. Hediyemi aldım. Çok ilginç bir duyguyla hem de. İnşallah bir küçüğümü tebessüm ettiririm... En kısa zamanda kargolayacağım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende varım bende bende 😍
    Nagice

    YanıtlaSil
  3. Günaydın :)
    Size mail atmıştım adresle ilgili, sanırım gereksizlere düştüm :)
    Bir bakarmısınız ona :)
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  4. Aaa, uzar bu liste daha uzaar, o kadar ayak sürttüm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma listeye sen kuzum. Bereketlidir bu işler ;)

      Sil
  5. Her gece, yarın Tüline birşeyler hazırlayayım diyorum... Ama ertesi gün gene güç bulamıyorum :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iyi ol, daha coook islerimiz olacak insallah canim. Dua et, o yeter bize :)

      Sil
  6. ohh mis daha da artacak inş. ben de inş. pazartesi vereceğim kargoya canım. yayınlar paylaşıldıkça yılbaşının en güzel noel annesi olacaksın buna eminim..Güzel kalbine öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey sizinle gerçekleşiyor Hatice. Mümkün olsa, hepinize sımsıkı sarılsam :)

      Sil
  7. Seval ( ayprenses)4 Aralık 2016 23:01

    Sevgili Tülin ablam ,beni de ekler misin lütfen. Uzun zaman oldu senin etkinliklerine katılamadığım. Bu mutluluğu takrar yaşamak için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette eklerim canım. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. o zaman tamamdır, yüz güldürsün diye doğurmuştum ben onları, güldürüyorlarsa, dünyalar benimdir o zaman..Öptüm çok benim yüzümü güldüren bu satırların için seni de..

    YanıtlaSil