10 Kasım 2016 Perşembe

Özlemle Anıyoruz


























14 yorum:

  1. Ah Tülinciğim ! Hiç bu kadar özlememiştik herhalde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gecen yil sevgisi buyur mu bir insanin ? Buyuyor iste Nilgun'cugum.

      Sil
  2. Seneler seneler önce tam kasım ayında Ankara'daydım. Can'la gitmiştik Atamıza o gün, ne mutlu olmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yilda bir kac defa giderim Handan. Ilk 9 yasinda annem ve anneannemle gelmistim Ankara ya. Hemen Anitkabir'e gitmistik. Yillar sonra evimi tasidik, O'nun sehri diye sevdim Ankara yi. Misafirim gelir, gideriz. Tandogan da isim olur, giderim. Canim daralir, yine giderim... Sanki hic bitmeyecek bir borcu odemek isterim.

      Sil
  3. Ah,şu anda hayatta olsaydı...

    YanıtlaSil
  4. O kadar benzersiz ki ATA denecek kadar!
    Resimler harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozler her yerde O nu ariyor, O nu goruyor.

      Sil
  5. Hemde çokk özledik ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
  6. O hep gönlümüzün tahtında , aydınlık yolundan yürüyeceğiz.

    YanıtlaSil
  7. Atammmm bir kez daha önünde minnet ve saygıyla eğiliyorum.

    YanıtlaSil