18 Ocak 2017 Çarşamba

Hediyelerimiz Edremit Kızılay Huzurevi'ne Sevinç Götürdü


Yeni bir yıl gelmeden bir kaç gün önce Edremit Huzurevi ile iletişime geçtim ve onların sıcacık, samimi yaklaşımı ile cesaretlendim. 
Çoğu gerçek ihtiyaç sahibi bu güzel insanları birazcık daha mutlu edebilmek adına 50 yeni paket hazırladım. İtiraf edeyim birazcık abarttım.
Bu süreçte bir çok telefon görüşmesi yaptık.Onlar da benimle kendi hazırlarını paylaştılar.
Salonlarını kendileri süsleyip, gönüllü gençlerin müziği eşliğinde ve Kaymakam Bey ve eşinin katıldığı bir kutlama yaptılar.



Bana da o güzel günden bir kare gönderdiler.



Mutlu ettiklerinizden bir tonton amca.



Ve, diğerleri :)


8 Mart ve Anneler Günü için orada yaşayan teyzelere şimdiden hediyelerimiz hazır.
Zaten topu topu 8 bayan sakini var.
Bizim de bitmeyen hediye stoğumuz :))

İşte böyle...
Yine sevgiyle çoğalan bir etkinlikler zinciri oldu çok şükür.
Emekleriniz, gönderilerinizle iki huzurevi, Lösev, Hacettepe Üniv. Hast. Çocuk Onkolojisi
ve Serçev'e uzandı elleriniz.

Sevindik, sevindirdik...

Ve
Yaz aylarında bahçelerinde bir çay içmek üzere sözleştik :)




22 yorum:

  1. Hem yalı, hem ihtiyaç sahipleri olunca paylaşmak ayrı güzel..Ooohh, pek güzel görünüyor her şey..Eksik bir şeyler kalırsa huzurevleri için falan, haberdar edersin yine bizi değil mi? Anneler günü için falan, belki de sevgililer günü, neden olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'ciğim, Sevgililer Günü aklıma gelmemişti :)

      Sil
  2. Ne hoş ,stoklar hiç tükenmesin , sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yazı kadar resimler de yazmış oradaki o duyguyu...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, inşallah daha çok hediye göndeririz onlara TÜlin abla.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Tülin Hanım sizi yürekten kutluyorum hem dünyalığınızı hem ahiretinizi yapıyorsunuz yüce gönüllüğünüze Allah zeval verdirmesin her işiniz rast gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Aysel, Hepimizin hayırlı işleri rast gelsin inşallah.

      Sil
  6. Sürdürülmesi en zor işi, yıllar boyunca arttırarak devam ettirmek için " nasıl bir sabır,sevgi ve merhamete sahip olmak lazımdır?"ın kitabını yazıyorsunuz...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar övgüyü hak ettiğim gün, gerçekten çok mutlu olacağım :)
      Çok sevgiler.

      Sil
  7. Kocaman sevgilerimi gönderdim sevgi dolu yüreğine canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım, koydum en müstesna köşeye canım :)

      Sil
  8. oh ne güzel olmuş herkesin gönlüne sağlık Tülin hanımcım

    YanıtlaSil
  9. Hediye diye bir arkadaşım vardı.Yüreği temidi senin gibi.
    Sanada HEDİYE ya da HEIDİ desem olur mu...? Tülin de yakışıyor tül gbi zarif yürekli kadın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisini istersen onu de canim. Annem de Sevkat koymak istemis adimi. Babam galip gelmis, Tulin olmus :)

      Sil
  10. Çok güzel görseller yine Tülin abla emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kuzum. Sizin de emeklerinize saglik.

      Sil
  11. Emeklerinize sağlık. Gönül almak en huzur verici iş.
    Zorlukları da vardır elbet diye düşünerek bu yolda kolaylıklar diliyorum size.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlukları... Unuttum gitti!

      Teşekkürler, sevgiler :)

      Sil