16 Aralık 2017 Cumartesi

Gülümseyiiiin. Çekiyorum !




Emek ve sevgi dolu paketleriniz bir bir geliyor sevgili dostlar.Bunlardan daha fazlası yolda. 
Henüz bana, geçici ikametgahlarına ulaşmadılar ama ben gelenlerle hemen sizleri tanıştırmak istedim

Eveeet      Safları sıklaştıralım arkadaşlar!


Son günlerde evimiz yine Alice'in Harikalar Diyarı gibi. 
Oyun oynamak isteyenler buyursun gelsin.Yok yan gelip yatarım diyenlere uyku arkadaşları yastıklar,


evcilik oyunundaki annelerin koluna çantalarımız,bakkala gidecekler diye içinde cüzdanlarımız var.
Şempanzelerimiz, minik farelerimiz de oyun arkadaşlarına kavuşmayı bekler gibi bakıyorlar.


Huzurevimiz için patikler, yemeniler ve yıl içinde biriken, burada görünmeyen bir dolu eşyamız var.




Bu güzel bebişlere ne dersiniz?


Ezgi'nin yaka iğnelerine,  anahtarlıklarına... 

Merih'ciğimin defterleri boya kalemleri.Tüm bunları satın alırken kırtasiyecinin "bunlar da benden olsun" diyerek ilave ettiği bir avuç kalemtraş...Taa Afyon dan yola çıkıp bana gelmeleri... Tatlı bir masal sanki tüm bunlar.


Bu minik poşette etkinliğimize katılan Irmak'ın arkadaşının yaptığı şipşirin bileklikler var.
Ben de bir sürü küpe yaptım. Nasıl da seviyorlar takıp takıştırmayı bilseniz :)


Ayraçları henüz 3 yaşındaki bir sanatçı boyadı desem :)





Az kaldı. Ben yine elim kolum mutluluk yola çıkarım kısmetse.

Sevgimle, teşekkürlerimle.



32 yorum:

  1. Ne güzel yaa... İnanın çok duygulandım. Yolunuz hep açık olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah diyorum. İyi insanlar hayatı güzelleştiren...

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah çok sevindim gördükçe emeği geçenlere selam olsun üstlerine yağmur gibi sevgi bereket yağsın inş.
    Noel anneeeeee süpersinnnn:)))

    YanıtlaSil
  4. Tülinciğim seneye daha çok yaparız inşallah,emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacığım. Sizin de emek veren elleriniz dert görmesin.

      Sil
  5. Bulut anne yola çıkmış bile...Emeği geçen herkese selam olsun, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam bizden de sana, Hilmi'ye gitsin canım. Sevgiler.

      Sil
  6. Ne kadar harika her şey!!! Artsın, çoğalsın , sevgiyle..emekle...tüm güzellikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkilerle daha bir güzel olacak her şey biliyorum canım. ;)

      Sil
  7. Ya Tülin hanım dua ettim ederim hep ederim de ben de bişeytler göndermek istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluuur... İçin nasıl rahat edecekse canım.

      Sil
    2. O halde bir adres rica etsem???..bak bir konu giriyorum şimdi ona mutlaka bak öyle bir şey yapacağım kızlarımla :)

      Sil
  8. Tülin abla merhaba;
    Bu hangi etkinlik. Ben kaçırdım sanırım, rica etsem bi daha bilgi verebilir misin?Benim de katkım olsun isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze'ciğim hani yeni yıl geliyor diye yapıyorum ya :)) 3 yayın falan öncesinde yazdım anlattım uzun uzun tatlım.

      Sil
    2. Tamamdır, bakıyorum hemen...

      Sil
  9. Nasıl güzel olmuş hepsi birikince, güzel mutluluklar getirsinler çocuklara.

    YanıtlaSil
  10. Tülin Hanımcım kolay gelsin. Yüreğinize, ellerinize sağlık. Ben eski bir blogerım ama son 1-1,5 yıldır instagramdan devam ediyorum ve blog dolaşacak zamanım kalmıyor. Etkinliği bir kaç yerde gördüm, detayı ve asıl kaynağı bulamadım. Açıkcası ısrarcı da olmadım. Ama o kadar üzüldüm ki. Benim de çorbada tuzum olsun isterdim. Seneye artık nasipse. Bütün katılımcılara selam olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 Nisan da yine etkinliğimiz oluyor Nurten Hanım. Arayı o kadar açmıyoruz yani ;))

      Sil
  11. Keçe bebeklerin Cenke teslim edildi canım alabilirsin.

    YanıtlaSil
  12. Hediyelerin yeni sahipleri çok mutlu olacak :)

    YanıtlaSil
  13. ayyy nasıl güzel görünüyorlar herkesin ellerine kollarına sağlık en çok ta senin canım, Allah ne muradın varsa versin.Harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Hepimizin inşallah.

      Sil
  14. Elin-kolun dert görmesin,ayacıkların hep sağlıkla mutluluklara yo alsın.
    Öpüldünüz...Bulut teyze...

    YanıtlaSil
  15. Bütün bu güzelliklerin yapılmasına ve alacak kuzuların sevinmesine neden olduğun için bir kere daha teşekkürler güzel insan.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil