14 Aralık 2017 Perşembe

İranlı Fotoğraf Sanatçıları Sergisi


Zaman koşup dururken, peşinde nefes nefese kaldığımı düşünüyorum bazen.

Kasım ayının son günlerinde, serginin de son gününü yakaladık.








Bana hem yakın, hem de çok uzak gelen bu komşu ülkeyi kendi fotoğraf sanatçılarının gözünden görmek güzeldi.

**********

Yeni yıl etkinliğimizde paketleriniz geliyor yavaş yavaş.
Biraz daha toparlansınlar diye bekliyor, sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.
Katılanlar 30 kişi kadar olunca ben de de kaygı falan kalmadı.
Öyle bereketli, öyle sevgi dolu bir iş ki.... Yine genç, yaşlı, çocuk ellere dokunuyor, yine sıcaklıınızı yüreğimde hissediyorum.





12 yorum:

  1. Ayağımı güzel sürtüyorum, bilirsin :)

    Resimler hoşuma gitti, İran sinemasını da sever oldum, hiç düşünmezdim seveceğimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim?
      Zaman değişiyor, insan değişiyor cancağızım.

      Sil
  2. Müslüman ülkeler de çağa ayak uydurmak için yapılan her güzel şeyi ayakta alkışlıyorum. Her seferin de ne kadar şanslı olduğumuzu düşünmeden edemiyorum. Her ne kadar bugünler de tersi için bir uğraş olsa da.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine kadınlardan geliyor adımlar değil mi?

      Siz de sevgi ile kalın canım.

      Sil
  3. İran' a iki kez gitme imkanı buldum. İlkinde gitmemek için çok direndim ama iyi ki gitmişim. O kadar çok ön yargıyı kırdı ki anlatamam. Nev-i şahsına münhasır bir ülke ve millet üstelik çok kadim tarihleri var. İçine girdikçe çarpıcılaşıyor ülke ve kültürleri.

    Sayenizde ne çok anı canlandı gözümün önünde bir bilseniz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatta çok ileriler diye biliyordum bu savaşçı e gururlu halkı.
      Şimdilerde geliştirdikleri teknolojilerini ile şaşırtıyorlar. Ne iyi etmiş gitmişsiniz Keşke benim de imkanım olsaydı.

      Sil
  4. Seu blog é uma maravilha,
    por isso eu vou segui-lo.

    Um beijo. Espero você no
    meu.

    silvioafonso



    .

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş tablolar,senin bu gezilerine bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
  6. "Gezen mi bilir-Okuyan mı " Okuldaki munazaralarımız geldi aklıma.
    Tülin bunun ispatı adeta.
    Sevgiler kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sence hangisi Merih? Gezen mi, okuyan mı?

      Ben ne istediğim kadar okuyabiliyor, ne de gezebiliyorum aslına.

      Benden de sana sevgiler canım.

      Sil