14 Ocak 2018 Pazar

Aralık Ayı Hasadı




Ankara Devlet Tiyatrosu'nun Rusya'da düzenlenen 20. Dostoyevski Oyunları Festival'inde
"seyirci beğeni ödül" ne layık görülen "Yeraltından Notlar"adlı tiyatro oyununa gittim. 
Oyunculuklar yine harikaydı ama oyun beni çok da sarmadı annemin deyimi ile.
Aralık ayında iki tiyatro oyunu izledim böylece.
Pek çok sergi gezdim: Çoğunu fotoğraflamadım, bazılarını unuttum, bazıları için "keşke" dedim.



En çok sevgili Esin Alp'in Ankara Üniversitesi Sanat Evi'ndeki el boyama porselenler sergisinden etkilendim. Son gününe denk geldiğimiz sergi bazı ürünlerin satılmış olması ile biraz eksikti ama yine de muhteşemdi.






Sergi sonunda Esin hanım hayranlığımdan öyle etkilendi ki, koleksiyonum için bana bir tane dikiş yüksüğü boyamak istediğini söyledi.
Nasıl sevindim!!! Bu  arada dünürünün de yüksük koleksiyonu olduğunu söyledi. O na bir tane boyamış. Öyle ya, bana niye boyamasın :)) Koleksiyonerler desteklenmeli. Dedi, kalbimi bir kere daha feth etti. Daha önce de aynı salonda bir boyama fincanlar sergisi gezmiştim. Meğer o hanımla da 12 yıl aynı atölyede, aynı masada sanat icra etmişler.





Resim Heykel de TRT'nin belgesel gösterimi ve paneline katıldım.
Belgesel aslında yeni değil. Konusu "Yıldız Sarayı Porselenleri" ( önce sergi, sonra belgesel farklı günlerde ama aynı konu üzerine. Bendeki istikrara bakar mısınız  :) ) 

Gösterim sonrasında yönetmeni, kameramanı, kısaca emeği geçenleri ve konunun uzmanları ile  
harika bir bilgilendirme toplantısı yapıldı. Çok güzeldi.

Ankara Etnoğrafya Müzesinde bulunan bir kaç parça Yıldız Porseleninin fotoğraflarını  5 yıl önce çekmiş burada paylaşmışım ben de :)



Yaz bitti, kışı bile işledim Aralık ayında.


Kitap kılıfları diktim.


Aralık  hediyeli, kutlamalı,sevgili, sevinçli,böylece geçip gitti.


**********




14 yorum:

  1. Hasat iyiymiş. Darısı Ocak'ın başına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şimdilik iyi gidiyor bakalım :) Umarım tüm dostlarım gönüllerince bie Ocak geçiriyorlardır.
      Sevgiler, öpücükler miniğe.

      Sil
  2. Allahım ne kadar güzel yerlere gitmisşsiniz Tülin hanım..
    Fincanların yanındaki fotoğraf ne güzel fincanlar da güzel sizdaha güzel :)
    Yüzük yüksüğü şahane..ne zarif bir davranış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucuğum o senin güzel bakan gözlerin var ya... işte o yüzden daha güzel herşey.
      Çok sevgiler.

      Sil
  3. Aynı hızda, keyifli etkinlikleriniz olsun Tülin Hanım. Ve kolay gelsin, özellikle kitap kılıflarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir blogunuz var, paylaşımlarınızın devamını bekliyorum, blogunuzu izlemeye aldım sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim. :) https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, iade-i ziyaret şart tabii :)

      Sil
  5. heey maşallah yaa verimliymiş. yüzük de iyi olmuuş. yeraltından notları tek kişilik izlemiştim. ağır bir konu eveeet :)

    YanıtlaSil
  6. heeey ne güzel verimli geçmiş kii. dikiş yüzüğü de hoş olmuş. yeraltından notları tek kişilik oyun olarak izlemiştim evet biraz ağırdı :)

    YanıtlaSil
  7. Yine çok bereketli bir ay olmuş. Boyanacak yüksüğü merakla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil