22 Mart 2018 Perşembe

23 Nisan "Mutluluk Bayramı" na Siz de Katılmak İster misiniz?


                                              
Merhaba Sevgili Dostlarım

Ben unutsam, sizin unutmadığınız, ben geciksem sizin önüm sıra koştuğunuz bir bayram daha geldi.

Paylaşımlarınızla anlamına derinlik kattığınız 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın bir diğer adı da "Mutluluk Bayramı" bizim için.

Biz, yani Serebral Palsili, Lösemili çocuklarımız, sizler ve ben.

Yıllardır bir bulutun gölgesinde (!)  pamuk kalpler, marifetli güzelim ellerle çocuklar için hediyeler hazırlayan SİZler... Bıkmadan, yorulmadan, bir "off... yine mi" demeyen SİZ.

Bazen daha kalabalık, sayıca bazen daha azız. Bazen daha çoşkulu, bazen ülke gündeminden, hayatın önümüze getirdiklerinden yorgun ama paylaşmanın uğuruna inanmış bir grup kadın.

Her defasında yeni yeni meleklerin katılımı ile etkinliğimizi de kalbimi de şenlendiren bayram kapımızda. Emeğiniz bir çocuğumuzun yüzünde gülümsemeye dönüşsün isterseniz lütfen bana yazın.


Ne gönderebilirim? diye soracaklara "bir çocuğu mutlu edecek ne varsa" demek isterim..
Oyuncak kırtasiye giysi... Hele ellerinizle yaptıklarınız varsa yanına bir de bayram kartı eklemişseniz resmen bayılırız  :))
Olmadı, hiç biri size uymadı mı? O halde duyurumuzu paylaşın. Daha çok kalbe dokunmamıza yardım edin. Kılavuz olun, ışık olup yol gösterin...Bu da olur :)
 Hatta etkinliklerimizi paylaştığım başlık (etkinliklerimiz) altındaki fotoğraflardan istediğinizi kullanın.
 Ben den size sonsuz yetki, izin!

Son katılım tarihi 

15 Nisan

e-osta adresim 

tlnbozkoyunlu66@gmail.com


( * Bazen 2. el göndermek isteyen arkadaşlarımız oluyor. Eminim hepsi yepyeni, pırıl pırıl, el değmemiş gibidir ama onları hediye olarak vermemeyi tercih ediyoruz. 
Soranlar için adresler gönderiyorum zaten kendilerine. Tabii niye ziyan olsunlar değil mi? Ama bayramlarda, yıl başlarında hediye olarak göndermeyip onları başka zamanlar için saklamak daha doğru sanki. Ne dersiniz?

* Görsel benim değil, internette buldum."Melek" dedim çıktı )

Bu güzel vesile ile Regaip Kandilinizi Kutluyorum..Öpüyorum gül yanaklarınızdan.

Sağlıcakla kalın.







42 yorum:

  1. Sevgili Tülin, o güzel bulut gölgesinde gelişen oluşumda bende varım.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviniriz arkadaşım. Hoşgeldin, sefa geldin aramıza :)

      Sil
  2. Sevgi çorbamız ocağa konmuş büyük bir kazan pişecek yine eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Hatice, Allah utandırmasın kuzum.

      Sil
  3. It's beautiful what you are doing for children! Congratulation for your work and for your big hart! The world needs more people in voluntary kindness. Hugs!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you my friend. You are so kind and really, the world needs more people in voluntary like you :)
      Hug and kiss

      Sil
  4. Bu bayrama ortak olmak isterim ben de bir aksilik çıkmazsa tabii. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmaz inşallah :) Alıştık burada olmana canım.

      Sil
  5. tülincim bana adresini yazar mısın.. writingwoman17@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, merhaba :) Tabii yazarım, yazmaz mıyım? Çok oldu değil mi görüşmeyeli...

      Sil
  6. Eveeet, zamanı geldi diyordum ben de :) Yarın Kadıköy'e inince bakayım bir şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak da, ayağını sürtmeyi unutma canım ;)

      Sil
  7. Etkinlik aylardır aklımda :)
    Unutulmuyormuş hakikaten :)
    Paylaşıyorum hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ne tatlısınız. Yazdıklarınız bana ne güzel duygular yaşatıyor bilseniz. Çok teşekkür ederim her birinize.

      Sil
  8. Tülinciğim çok geç kalmadım değil mi? Yoğunluktan pek bloğa bakamıyorum....Ama parmak kaldırıyorum...Ben de varım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kalmadın canım. Görmeseydin sana yazacaktım zaten ;))

      Sil
  9. Merhaba Tülin Hn,
    Karınca kararınca etkinliğe ben de katılmak istiyorum.Ne güzel şeyler yapıyorsunuz.Minicik kalpleri mutlu etmek dünyadaki en güzel şey .Ne mutlu size...Adresiniz aynı mı ?
    Seygiler
    Esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Esra'cığım. Ne mutlu bize gerçekten :)

      Sil
  10. En yakın zamanda topluyorum rengarenk boya kalemlerimi, resim defterlerimi. Ve iznin olursa da duyurmak istiyorum, blogda instagramda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin ne demek kuzum, elbette :) Hemencik yollamayın, ben çok uzaktayım şimdi Kars dayım ;)

      Sil
  11. Geçmiş kandiliniz kutlu olsun Tülin abla, yine başlattığın bu organizasyon için emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telekkürler canım. Sizin de kutlu olsun.

      Sil
  12. Merhaba, ne güzel bir etkinlik. Candan katkilarimla ben de varim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoşgeldiniz :) Duyarlılığınız için sonsuz teşekkürler.

      Sil
  13. Bu anlamlı etkinlik açmaz, ben de varım Tülin hanım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Türkan Hanım :) Sevgiler, Hilmi ye de selamlarımı iletin lütfen.

      Sil
  14. Googleda paylastim. Instagrama da ekleyeyim bloga da 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim Derya.
      Şimdiden teşekkürler

      Sil
  15. ben de duyurdum şimdi blogumdaaa. teşekkür ederiz haber verdiğiniz içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek deep. Ben teşekkür ederim :) yine beklerm.

      Sil
  16. Çabalarınız gerçekten çok kıymetli Gayretlerinizi yürekten kutluyorum.

    YanıtlaSil
  17. Sizi tebrik ederim.
    Hemen blogunuzu takibe alıyorum, ve canı gönülden katılıma dahil oluyorum.
    Bu bir gurur olur.
    Yüreğinize, temiz kalbinize sağlık.
    Takipte kalalım böylesine nice planlar çıkartalım dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şekersiniz :) Çok teşekkür ederim.
      Katılımınız mutluluk verir bizlere de.

      Sil
  18. Merhaba Tülin Hanım etkinliğe ben de katılmak istiyorum. Size nasıl ulaştırabilirim. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-posta adresimden bana yazabilirsiniz Saadet Hanım, İlginiz için çok teşekkür ediyorum.

      tlnbozkoyunlu66@gmail.com

      Sil
  19. Etkinlik hangi şehirde acaba belirtirseniz sevinirim bende katılmak isterim

    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, sizi tebrik ederim. Çok güzel bir etkinlik yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil