11 Mayıs 2019 Cumartesi

Huzurevi'nde Erken Anneler Günü Kutlaması



Onları en son geçen bayramda ziyaret etmiştik. Uzun zaman olmuş değil mi?
 Geçen hafta yaklaşan Anneler Günü için küçük, sevimli bir plan yaptım.
Sonunda TÜED korosu saz heyetinin birbirinden değerli, sevecen üyelerini de yanıma katıp harika bir gün geçirdik


Aynı gün okullardan pırıl pırıl gençler de yaşlılarımızın ellerini öpmeye geldiler.


Suna Hanım, bana hemen "geliriz tabii" diyen güzel insan.
Türk Sanat Müziği'nin unutulmaz şarkıları ile anılara duygusal bir yolculuğa çıkardılar hepimizi.


Bazen hüzünlendik, neler neler hatırladık.
Bazen güldük, neşeli günlerimiz anısına.
Müzikle sihirli bir yolculuk yaptık yıllar ötesine her birimiz.


Sevgili Lütfiye (atölyepukka) ve Bahar'ım beni bugün de yalnız bırakmadılar.



Oynamadan olur mu hiç? Olmaz!
Biz yorulduk, teyzemiz yorulmadı maşallah :)


Müdürümüz annelerin hediyelerini dağıttı.


 Tabii bizim evde küçük bir sergi oluşturacak kadar hediye stoğu vardı.
Hepsi yerlerini buldu çok şükür.


Bir çok genç bizim de ellerimizi öptü, günümüzü kutladı.
Çok hoşumuza gitti doğrusu.
Oturduk koltuklara, yaslandık da bir güzel. Keyfini çıkardık bu özel anların.


Sonra benim de sahiplerine vermem gereken "teşekkürler" vardı.
Sevgili Dolunay'a UTEFe yaptığı katkı dolayısı ile, Uluslararası Tüm Engelliler Derneği tarafından gönderilen plaketini sundum.
AL al nereye kadar değil mi ya    ;)


Lütfiye ve Bahar da Lösev teşekkür belgesi ile paylarına düşen mutluluğu yaşadılar.



Hep ama hep güzel işlerde buluşmak dileğimle.


Sevgili Fatma Üçer. 
Bu güzel binayı inşa ettirip, huzurevi olması için bağışlayan güzel öğretmen
. Nurlar içinde yatsın.
Allah niyet eden herkese aynı mutluluğu nasip etsin.



Bu paylaşım vesilesi ile, yüreğinin içinde herhangi bir canlıya sevgi, merhamet, şevkat hissi taşıyan herkesin Anneler Günü'nü kutluyorum efendim.
Sevgimle.



10 yorum:

  1. Mutlu yüzler görünce daha mutlu oluyorum.
    Yine yüreklere dokunmuş sevgi meleğimiz.
    Bütün annelerin günü kutlu oldun
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Diclehan.
      Bir çok küçük meleğe annelik yapan senin de Anneler Günü'n kutlu olsun canım. Çok sevgiler

      Sil
  2. Ne kadar harika... en anlamlı anneler günü yazısı buydu okuduğum. Çok duygulandım.

    YanıtlaSil
  3. Uma bela maneira de passar o dia das Mães, gostei de ver as fotografias.
    Um abraço e um bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    YanıtlaSil
  4. Sayende çok özel bir gün geçirdim, sonsuz teşekkürler... altın teyzeye boncuk götürmeyi unutmayalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mutluluğu sizinle paylaşmaktan son derece memnun oldum :)
      Altın teyze ye boncuk işi kolay canım. Unutur muyum hiç ? Ben unutsam siz unutmazsınız artık.

      Sil
  5. Çok güzel fotoğraflar, gülen yüzler, yaşam sevinci. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gülen yüzler ve yaşama sevinci dilerim çoğalır onların dünyasında.

      Sil