5 Nisan 2021 Pazartesi

Mutluluğun göz kırptığı bir an vardır ; )

 


Geçen ay Lösev'in instagram paylaşımında bu küçük meleğin  fotoğrafına baktığımda tanıdık bir şey gördüm. Orada, tam da kucaktaki bebeğin ayağının altında.

Yeni yıl etkinliğinde sevgili Tuncay'ın gönderdiği, benim de tek tek paketleyip, her birinin içlerine yine sizlerden gelen yılbaşı kartpostallarını koyduğum pijama takımlarından üzerinde sevimli kirpil olanı :)





Biliyorsunuz yıllardır Serçev de sp'li çocuklarımızın hediyelerini ellerimle dağıtır, kime neyi vereceğimi bilirim.
Huzurevlerinde de öyledir. O gözlere baktığınızda kendiliğinden sahibine ayrılır getirdikleriniz. Lakin Lösev öyle değil. Tedavisi süren çocuklarımızı göremez, görseniz fotoğrafını çekemezsiniz. Evet, çekip paylaştıklarım olmuştur. Onlar da kontroller için gelen, hediye ötürdüğümde orada tesadüfen bulunan ve ailesinden izin aldıklarımdır. Öyle olunca  hediyelerimizi götürüp görevlilere  teslim eder, serin bir iç huzuru ile döneriz.

Bir de lösemili çocuklarımızın evlerine gönderilen koliler hazırlanır Lösev de.
Zaman zaman o kolilerin hazırlanmasına yardıma gitmişimdir. Ankara merkezli koliler tüm ülkeye gönderilir. İşte bu kolide öyle bir faaliyet sonrası küçük kızımıza gönderilen.

Bana gönderilen ya da benim hazırladığım her hediyenin yerine ulaştığından her ne kadar emin olsam da, yine bir kampanyanın hazırlığı sürerken bu fotoğrafa rastlamak bugün kalbimi pembeye boyadı ve bu tatlı tesadüfü sizinle de paylaşmak istedim.

Bu arada Ankara'ya yağmur, sayenizde çocuklarımıza 23 Nisan hediyeleri yağıyor.
Çok mutluyum, çok!






16 yorum:

  1. Tülinciğim bu kutsal çabanı, duyarlılığını, çocuk sevgini takdir ediyorum. Bir çocuğu sevindirmek kadar güzel bir şey olamaz herhalde. Evlatlarımıza mutlu bayramlar, sağlıklı günler diliyorum 🙏🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yolda yürürken sizleri tanımak, hayatıma katmak da benim kazancım Sibel'cim ❤️
      Bayramlar hepimize sevinç getirsin inşallah :-)

      Sil
  2. Ne güzel bir amaç için uğraşıyorsunuz. Verdiği mutluluk da o oranda büyük. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Mutluluk konusunda haklısınız.
      Eminim bu yazıyı okuyan sizler de mutluluktan bir parça alıyorsunuz. Sevgilerle.

      Sil
  3. Gerçekten de mutluluk göz kırpmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem göz kırptı, hem kocaman güldü :))

      Sil
  4. Öyle iyi anlıyorum ki sizi, yaptığım battaniyelerin gelirini ben de böyle kurumlara verme kararı aldım geçen seneden beri. bir kaç tane satıp gönderdim. umudum hayra geçmiş olması. hele böyle bir foto görmek ne sevinçli olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelsiniz :) Ben de Şubat ayından beri annelerimizle sevgi battaniyesi projesi yürütüyorum. Bir sonraki posta yazacaktım. Belki buradan da katılmak isteyen olur diye.
      Bu yolda birlikte, oetak duygularla yürüyor olmak harika bir şey. Allah hayrınızı kabul etsin inşallah.

      Sil
  5. Bu anlamlı çabanız beni de mutlu etti, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel tülin abla her zaman güzel yüreğini çok sevdim. Herşey gönlünce olshn. Edirne’den selamlar nagihan
    @ nagice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nagiş'im senden bir haber almak ne güzel. Beni çok sevindirdin bugün. Çok teşekkür ederim ❤️
      Aleyküm selam canım. Benim de kalbimde çok özel bir yerdesin. Sevgiler selamlar Ankara dan gönül dolusu.

      Sil