19 Kasım 2010 Cuma

Baykuş İstilası

Bayram demedim,seyran demedim evdeki kumaşlardan bir baykuş sürüsü hazırladım.


Başlarken,küçük ev için iki tane dikeyim.Dedim
Bir de baktım, masamın üzeri kanatlar,gagalarla doldu.

Son zamanda kuşlara karşı nedir bu içimdeki ilgi,alaka ben de anlamış değilim arkadaşlar.
Var bir ortak yanımız ya...Neyse.
Sonuç olarak;
Şu sıralar bizim evdeki baykuş sayısı Sherwood Ormanlarındakini geçti galiba.

( Bu arada;
Kumaşların bir kısmı vintage,gagalarsa kuyumcuların verdikleri keselerden yapıldı.
Gözler için Nazan'ın keçeleri kırpıldı,olmadı tığ ile halkalar hazırlandı.
Değdimi bunca işe?Derseniz...E,değdi valla.)

18 yorum:

  1. Tulin ablam,yahu sen naptın böyle,bayıldım ben bu keratalara :-p
    (Bu arada bayramın mubarek olsun ,gevezeliğime ver artık olmaz mı?)

    YanıtlaSil
  2. Ablam bunlara bayilacaktir :) Benim aklima firin tutacagi yapmak geldi bunlardan. Fikir benden uygulamasi sizden :))

    YanıtlaSil
  3. valla çok hoş bende çuvallar dolusu artık kumaş bende böyle yapsam heralde amazon ormanlarını geçer

    YanıtlaSil
  4. Nerden takıldın sen bu baykuşlara hakikaten Tülinim :)) Ama çok şirin görünüyorlar... da "küçük ev" neresi, ben birşeyler mi kaçırdım ?
    Bizim burada "küçük ev" diye misafir evine diyoruz, yoksa oraya mı yaptııın :))))))

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim Tülin gerçekten...

    YanıtlaSil
  6. Vah vahhh vahhh..kesin iyi değiliz bu baykuşlar buna delalet:)) benim rekorumu kıramayacaksın hiç çabalama...Gel beraber gidelim doktora da neymiş derdimiz bize söylesin:))hem indirim de yapar 2 kişi olunca:) opuyorum yanaklarından...

    YanıtlaSil
  7. Katya'm,sen beğen yeterki.
    Gecenin bir vakti İzmir'e doğru uçar bi tanesi.
    Sabah bir bakmışsın kapında ;)

    Nevin,daha küçük kumaşlarıda öyle mi yapalım diyosun canım?
    Kalan küçücük aklımı da öyle mi yicem ben şimdi?

    Heavelnur,çuvallardan baykuş çıkacak desene.

    YanıtlaSil
  8. İyi aklıma getirdin Banu.
    Benim küçük ev bir post konusu olsun.
    SEnin için,benim için.

    Serpil dikiş dikme konusunda acemi sayılırım.Deniyorum canım.

    fiamma son gittiğim dr.diplomasını yiyip ardından Afrikaya göç etti...Dermişim.

    YanıtlaSil
  9. Hee heee baykuş yapmaya devam edelim o halde nasılsa yeni mezun biri çıkar karşımıza:)))Ayy ben de merak ettim küçük evi, çabuk ser şu postu Tülinciğim.... Umarım senin küçük ev, banucamınki gibi değildir çünkü ben onun küçük evinden korkuyorum yatağın üstünde bir tahta var 5 tilki sallanıyor üzerinden:( ben gidip yerleşmeyeyim diye yapıyor biliyorum:)))

    YanıtlaSil
  10. zaten bütün hayatın zorluğunada anne olmanın verdiği fark için katlanılmıyor mu...?

    teşekkür ederim TÜLİN sayfama hoş geldin......

    Bu arada el işlerinde son derece güzel...kolaylıklar dilerim....

    YanıtlaSil
  11. Sen bakma Tülinim Fiammanın dediğine, tavandan iki tilki bir sansar sarkıyor, O'da bunları bahane edip kalmaya gelmiyor, ben en iyisi baykuşlarla doldurayım orayı :))

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Demet,beğenmen hoşuma gitti.

    Ben korkmam Banu.
    Ben gelirim,postuda oraya sererim bakarsın.
    Kimbilir ne çok taliplisi vardır oranın ama?

    YanıtlaSil
  13. Ayyy korktum ben sizden yaa, ben düşüncesine bile dayanamıyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Roberta,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. çokta güzel olmuş..Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Ablacığım değmiş değmez mi hiç.
    Ellerine sağlık. Merih

    YanıtlaSil
  17. Sen beğendiysen tamamdır.
    Nede olsa biri sende ;)

    YanıtlaSil