25 Kasım 2010 Perşembe

Ben Bugün;


En çok sevdiğim yeleğimi giydim.


7 yorum:

  1. çok gegışık bır modelmıs renkler harika

    YanıtlaSil
  2. Ay bu yelek sevilmez mi :) Bana gelirken giysen, ben de dönüşte sana unuttursam bunu :))))Sen mi örmüştün, şöyle üzerinde görseydim şunu, daha detaylı bir şekilde....

    YanıtlaSil
  3. üzerinde eskisin Tülinciğim, eskiler paralansın der ama çok güzel paralanmasın:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Gülseyhan.

    Ben örmüştüm Banu,Ankara ya ilk taşındığımda.Bak ne çok zaman geçmiş.Üzerimde çekilmiş bir fotoğrafım vardı,bulursam eklerim.Gelirsem de giyerim görürsün canım.
    Unuturumda dönüşte.Malum unutkanın tekiyim zaten.

    Paralansın paralansın fiamma.Sonra yenisini örerim nasılsa.

    YanıtlaSil
  5. Ablacım ya bu yeleğinin duruşu çok enteresan.Biliyorsun farklı formlarda çalışmaları çok severek takip ediyorum.Renkleri de afrikan havasında.Şöyle uzerinde bir resimde görebiliriz değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Oluur Katya'm.
    Sen beğendikten ve de istedikten sonra.

    YanıtlaSil
  7. Güle güle sağlıkla giy ama o yeleğini bende çok seviyoruuuuuuuuuuum.

    YanıtlaSil