25 Kasım 2010 Perşembe

Eskiden;


Çocuk ellerimle işlemiştim.

6 yorum:

  1. Tülinciğim ne güzel anıların seninle hala...Biliyor musun bende pek fazla bir şey yok,babam memurdu ben de öyle,çok taşındık ve her taşınmada bir parçam kayboldu,o nedenle çok özenirim ben geçmişten taşınanlara...Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. Ben de sakladıklarım konusunda seçiciyimdir colette.
    Emek verilenlere kıyamam hiç.

    YanıtlaSil
  3. Yaparken çok anlamıyor insan ama yıllar sonra el emeğine dokunduğunda, ne çok şey hatırlanıyor, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. Evet canım,ben bu işime baktıkça gülerim.
    O günlerde olan komik bişeyi hatırlatır.
    Bak yine güldüm :))

    YanıtlaSil
  5. biz ve bizim yaşıtlarımız çocukken,el işleri yapardık...Hatırlıyorum da ilk dantelimi 11 yaşımda örmüştüm... şimdiki çocuklara yaptırmaya kalksak ne derler acaba bize... dünün minik, bu günün marifetli ellerinin, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. evet bende bir zamanlar böyle el işleri yapmıştım hiç atamam şimdi düşünüyorm da o el işini yaparken gerçekten neydi duygularım hiç birini hatırlamıyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil