15 Kasım 2010 Pazartesi

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun

Bayram bizim evimize geldi bile.Mis gibi kokuyor her yan.
Baklava pişti.
Lokumlarsa çeşit çeşit bu bayram.
Peynirli,üzümlü,haşhaşlı,fındıklı hatta antep fıstıklı.

Bayram tatilleri kısa ya da uzun olmuş bizim için fark etmiyor.
Geleneksel yiyecekler mutlaka hazırlanıyor.
Kapıya gelecek çocuklar,ziyarete uğrayan komşular unutulmuyor.
Çocuklarıma bayram anıları bırakıyorum böylece bereket kokulu.

Sırada dileğim;
Sağlıkla,huzurla,sevdiklerinizle ereceğiniz
dilediğiniz kadar bayramınız olsun ömrünüzde.
Neşe ve sevgi hep yanıbaşınızda dursun.
Kurban Bayramınız kutlu olsun.

16 yorum:

  1. offf one baklava yiyecek olanlara imrendim herkese afiyet olsun lokumlarda harika gözüküyor sizede iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Ankara'da olsaydım o baklavadan yemeye mutlaka gelirdim :) enfes görünüyor ellerine sağlık ablacığım. Mutlu bir bayram diliyorum ben de sana. Bayram sevinci ve bereketi eksik olmasın hayatından.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Yeşim.
    Çok şekersin.

    YanıtlaSil
  4. Ne marifetli kadınsın sen yaaa.. ee 3 koca adamla başetmek kolay değildir anlarım da bu lokmaları bu baklavaları açmaya zamanın kalıyor ya onu anlayamıyorum:))LOkmalarda aklım kaldı ki hiç yediğimi hatırlamıyorum.yanlız bursada bir arkadaşımın halası biz gittiğimizde fırından ekmek hamuru alır ona şeker ve lokum mu ne katıp tekrar fırınlatırdı.. öyle bir şey mi buuu:) canım bayramın kutlu olsun bu vesileyle...

    YanıtlaSil
  5. Bloguma hoşgeldiniz,beğeni dolu sözleriniz için teşekkür ediyorum,birbirimizden öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki.Bilgisayar gibi,akıl gibi pek çok artı değerlere sahip olup da öğrenme,haberdar olma,hayatı başka yaşama şansını elde etmiş insanlarız.Sonuna kadar kullanmalıyız.Neşeli günler..

    YanıtlaSil
  6. Ha-hay...Güldürdün beni fiamma.
    Onların adı lokma değil,lokum.
    Bizdeki mazisi anneanne tadlarından.Tam kökenini bilmiyorum.
    Annemin soyunda Bulgaristan,Girit ve Acemlik var.

    Ben hamurumu kendim mayalıyorum.
    Sıvı yağ ile elimde açıp üzerine bolca kimyon döküyorum.Sarmadan önce arasına ceviz,peynir yada kuru üzüm koyarlar.Bense ne bulursam.Pişerken harika bir koku hediye eder insana.
    Sonra da benim çok sevdiğim bir tat.

    Çocuklar alıştı,her bayram beklerler benden bu güzelliği.Ben de yaparken çok keyif alırım.

    YanıtlaSil
  7. Ne aydınlık bir yazı.
    Teşekkürler özgürkadın.

    YanıtlaSil
  8. Baklavanın ve lokumların mis gibi kokusunu duyar gibi oldum anlatımından. Süpersin Tülin abla maşallah sana. Bayramın mübarek olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Mutlu,güzel bayramlar mormenekşe.

    Kutsev,senin marifetliliğin yanında nedir ki bunlar canım.
    Senin de bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  10. Olsun moon,olsun.
    Hepimize.

    YanıtlaSil
  11. Ablacığım halamın açtığı koca koca tepsilerle baklavalar geldi oturdu gözümün önüne bu resmi görünce. Ellerine sağlık. Belki bize de kısmet olur mu dersin tadına bakmak.
    Ellerinden öpüyorum. Nice bayramlara...
    Merih

    YanıtlaSil
  12. NİYE OLMASIN MERİH?
    NİYET EDELİM YETER Kİ CANIM.
    Ben de seni,kuzucuğunu öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. oohh baklavaya bak, super olmus

    YanıtlaSil