19 Ağustos 2011 Cuma

Bir Bebek İçin



Doğrusu bunu yapmak için sebep arıyordum nicedir.

Bu bahar sebep sevinçle geliverdi :)

Çok sevdiğim bir kardeşim kız bebek bekliyor.

Bu aralar hazır evdeyken yapıvereyim dedim.

Ne olur,ne olmaz ?

Gövdeyi yine evde kendim yaptım.

6 Kat gazete kağıdı ve baloncuklarını patlatmaya bayıldığımız ambalaj malzemesi.

Üzerine pembe kumaş sardım.
Bir kaç kat pembe tül,taaa Amerikalardan gelen kurdelalarım ve altı yassı inciler.

Anneye için pembe çiçekli loğusa tacını da çıkarıverdim aradan.

Şimdi gelip geçerken bakıyorum.

Gülümsüyorum.



Sırada bir tane de mavi var :D

Ben bebekler için üretmekten çok hoşlanıyorum.

Oyun gibi.

9 yorum:

  1. Çok muntazam çalışılmış,çok cici olmuş,Bebek hoş gelsin,seni de kocaman öpsün :))

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker, bebeğin ailesi çok beğenecektir emininm :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy çok şirin olmuş, ellerine sağlık. Güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuşlar,bu ne marifet...Maşallah!
    Renkler de çok iç açıcı...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim arkadaşlar,çok zarifsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş Sultanım. Ellerine sağlık. Güle güle kullanılsın

    YanıtlaSil
  7. İnş. Dilek.
    Çok bekledik bu nazlı kızı biz.

    YanıtlaSil