23 Ağustos 2011 Salı

Sıla-i Rahim


Yaz sonu kaçamağındayım son günlerde.

*************



Bir körfez kentinde geçti yılların en çoğu.

Umarsız öğrencilik yılları,şen şakrak gençlik.

Bu sahillerde kucakladık denizi,dallarından kiraz-üzüm kopardık güle oynaya.

Karşı kıyıda evimiz,sahiller firari okul gezilerimiz mekanı.

Bembeyaz vapurlar bir martı kanadı misali uçururdu durmadan bizi.

Akordeonun nağmelerine eşlik ederdi incecik seslerimiz.

Birkaç gündür aynı yolları adımlıyor,aynı şarkıları söylüyorum ben.

Ne keyif ama ; )








4 yorum:

  1. Ablacığım hoşgeldin. Heybende kimbilir nelerle döndün. Dökülmeye başlamış bile... Merakla devamını da bekliyorum. esimdeki ev sizin oturduğunuz ev mi yoksa. Her karışında ayrı bir hatıra saklıdır eminim.
    Tekrar hoşgeldin.
    Özledik...

    Merih

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum kuzucuğum.Orası halamın oturduğu yer.Sadece o kaldı sılaya bağlayan.Manzaralar evin pencerelerinden.Biz tam karşı kıyıda otururduk ve durmadan buralara kaçardık :))
    Şimdi de vapur seferleri var ,bugünde gençler şen şakrak vapur sefalarında.
    İnsanları sımsıcak,adım başı tanıdık...Birgün seni de oralarda gezdirmek ümidi ile..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ya... Çok özendim şimdi...

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu denizsiz şehre nasıl döndüm şoktayım kedicik :(

    YanıtlaSil