18 Ağustos 2011 Perşembe

En Son Ne Zaman Bir Oyun Oynadınız?




En son ne zaman bir çocuğun şen kahkaları ile yıkandı yüreğiniz?

Çocukları henüz küçük olanlar buna ''az önce '' diye yanıt verebilirler elbette.

Peki..Evlatlarını büyüten yada henüz anne olmayanlar..Peki siz?

Siz en son ne zaman hissettiniz avucunuzda küçücük bir elin telaşlı sıcaklığını?

Geçen gün ,Bilge ile harika vakit geçirdim ben.

O nun parkın fıskiyelerinin altına koşup tekrar tekrar ıslanmasını gülerek izledim.

Oyunlar oynadık,dut topladık,elele yürüdük birlikte.

Çocukların kaygısız,hayal dolu dünyalarına girmenin

ne büyülü bir şey olduğunu unutmuşum nicedir.

Siz de unutmayın sakın diye yazdım tüm bunları ;=)



7 yorum:

  1. bi 6 ay kadar önce "büyük" oyunu oynadım... ve karar verdim, çocukluğumun oyunları çok daha güzel...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben henüz anne değilim ama her sene ceylanlarımla oynuyorum. En sonuncu oyunum geçen hafta birbebecikle oynadım çok tatlıydı, dünyayı unuttum, herşey harika görünüyordu.

    YanıtlaSil
  3. Şanslıyız galiba:)En son Pazartesi günü Bade ile oynadım ben, ctesi akşamı beraberdik ama doyamadım, sırf onunla oynamak için gittim, çok özlemişiz birbirimizi öyle bir sarıldı ki ve sarılırken öyle sıkıyor ki kendi titriyor bunu hissettim başını göğsüme bastırdı, öylecene döndük döndük, ben anı yaşadım anın tadını çıkardım yazdıklarınla yüzümde koca bir gülümseme tekrar döndüm döndüm... Tabii bir de Zuzum var hergün boğuşuyoruz onunla, erkek çocuk bir de kuvvetli boğacak beni bir gün havuzda, millet katılıyor halimize, tek kaşı havada gelsene gelsene deyişine:)) yaa buna çifte şans derler herhalde ya benim içimde büyümeyen biri var ya da çocuklar benim en iyi arkadaşım:)))
    Sana gelince:) eli kulağındadır artık en fazla 3-5 sene sonra gelinler gelsin hele:)))

    YanıtlaSil
  4. Dur bişi yazacaktım ben yaaa, yine bastım gitti. Bilge çok özel bir çocuk bir daha ki oyunda benim için sarıl ona sıkı sıkı:) Bir de resimler çok güzel ve çok doğal. Görüntüyü bozacak bir cirkinlik yok tablo gibi.

    YanıtlaSil
  5. Ne şanslısın YaşamPınarım.

    İşini mi seviyorsun,sevgi mi işin bilemedim zaten Evren :)

    Fiamma,şu havuz başı halini görmek isterdim ya :D

    YanıtlaSil
  6. aaaa kızımı gördüüüm, çok tatlısın Tülin Ablam, ne komikti o gün değil mi, fıkıyelerin altında:))

    YanıtlaSil
  7. Çook Sevda.Çok eğlendim ben de o gün.

    YanıtlaSil