10 Ağustos 2011 Çarşamba

Fotoğraflar Benden-Hayaller Sizden





Kadırga Koyu/ASSOS


13 yorum:

  1. Nasıl yani yaaa:) bir nevi vitrin mi bu, satılık mı yani bir stand mı bu? inan ilk resimde takıldım kaldım. Hayal mi hayal edeceğim tabiii ben de orada olsaydım yaaa şöyle kurulsaydık koltuklara elimizde bir fincan kahve yanında soğuk bir su yudum yudum yudumlasaydık:))

    YanıtlaSil
  2. Berjer koltuklara oturmuşum. Bütün oyuncak bebekleri de almışım kucağıma her birine ayrı isim veriyorum. Hayır yani bi de kahve elimde olsun diyeceğim ama konsepte uymayacak o zaman meyvalı gazoz olsun elimdeki değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Ben Çalıkuşu'mla yaptım o işi Fiamma.
    Fotoğraflarımızda var :),başımızda şapkalar,ayaklarda şıpıdık terlikler.Hatta dedim ki;altına yazacağım belediye huzur evi sakinlerini Assos a götürdü..Diye.

    YanıtlaSil
  4. Aaa...Sen diyette değilmisin Dilek?İki lafın biri yemek,içmek...cık cık cık.
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  5. Ay,unutmadan...O koltukların tam karşısı cam gibi bir deniz.Ve soğuk,tam benlik :)

    YanıtlaSil
  6. Denizi özledimmm.Kadırga koyuna gidebilirsek ilk işim burayı bulmak olacak.Ne keyifli yermiş ya...

    YanıtlaSil
  7. Ahhh!!!Şimdi orada olmak vardı :)))

    YanıtlaSil
  8. bebekler ne güzel. ben sımdı hayal edemıyorum, işteyim :)

    YanıtlaSil
  9. 10güne kadar oradayım:) foton heyecanlandırdı beni:)

    YanıtlaSil
  10. Aaah ah iç çekiyorum yine. Doyamıyorum caanım Egem....

    YanıtlaSil
  11. Evet ya,iç çekecek kadar var ;)

    YanıtlaSil
  12. koca ayaklı kız çekil biraz bende geliyorum yanına :) tembel tembel oturmayı bırakda kalk bir kahve yapda karşılıklı içelim.. ohh hem sıcak hemde gölgelikde serin serin yayılalım.. ellerimizde kitaplarımız okuyalım... ohhh misss

    YanıtlaSil