13 Ağustos 2011 Cumartesi

Lösemili Çocuklar Köyü-Bizim Köyümüz

Sevgili Bilgeveannesi bloğunda Lösemili Çocuklar Köyünden,yaşanan sıkıntılardan,bir türlü uzanmayan ellerin nasıl beklendiğinden bahsetmişti.

Aylık bültenimiz dün elime ulaştı.

Ben de olayı bültendeki fotoğraflarla sunmak istedim.

Fotoğrafın üzerinde şöyle yazıyor.

3 senedir tüm çabalarımıza karşın,şehir suyunu vermeyen,kanalizayonumuzu yapmayan,yolumuzu asfaltlamayan,doğal gazımızı bağlamayan''ilgisiz ilgililere'' ve duyarlı devlet büyüklerimiz ile hemen her gün saatlerce elektriğimizin kesilmesine seyirci kalan ve bölgede hiçbir çözüm üretmeyen ''Büyük Sabancı Ailesine''sesimizi duyuramamanın üzüntüsü içerisindeyiz.


Yine de ,Lösemili Çocuklar Hayal Dünyası Merkezimizin inşaatı başladı.
Orada da demirden çimentoya,lambadan sandalyeye kadar yüzlerce eksiğimiz var.
Listemiz burada;
Geçenlerde ben evlerimizde artık kullanılmayan telefon makinalarını götürdüm.
Sevgili Esra düğününde hediye gelen bardak,çay takımlarını verdi.
Zaman zaman müsvedde olarak kullanacakları kağıtlardan temin edip bırakıyorum.
İnanın Lösev de bir dosya kağıdının iki yüzü kullanılmamışsa asla atılmıyor.
Ben bu güzel ailenin bireyi olmakdan dolayı çok mutluyum.
Gönüllümüz olun,duyurun,çocuklarımız sizin yardımlarınızla iyileşecek.

12 yorum:

  1. Hımm elimden geleni yapmaya çalışacağım Tülin abla. Mutlu olalım derneği için epeyce temiz kıyafet toplamıştım. Şimdi onları ikiye böleceğim. İZin dönüşü de kırtasiye malzemeleri alıp yollamak isterim.

    YanıtlaSil
  2. Tülinciğim iyilik meleği arkadaşım, yardım etmeyi o kadar isterim ki anlatamam ancak bizim gibi İstanbul dışında oturup da yardımda bulunmak isteyenlere kargo şirketleri kolaylıklar sağlamalı.İnan ki şirketler taşıma işini çok yüksek rakamlara yapıyor,çoğu da evden gelip toplamıyor-sözünü ettiğim ufak tefek şeyler olsa da-... Ben kitap bağışına katılayım dedim,koli koli kitap taşımaktan belim koptu. Nasıl yapılabilir bilmiyorum ama bu sorunu halletmeli. Örneğin çevremde ev eşyalarını yenileyenler oluyor veya çeşitli nedenlerle ellerindeki eşyaları vermek isteyenler oluyor verecek yer bulmakta sıkıntı çekiyorlar. Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği belediye ile anlaşmış, belediyenin tahsis ettiği kamyonetlerle belli gün ve saatlerde gelip evden teslim alıyor. İşte böyle canım arkadaşım. Düşündüklerimi söyleyiverdim belki sen yetkililere aktarabilirsin . Sevgiler,iyi hafta sonları !

    YanıtlaSil
  3. AH Tülinciğim ah. ne diyeyim yüreğine sağlık can.

    YanıtlaSil
  4. Tülin abla bu haberi eşimin gazetesinde yayınlaması için dün akşam konuşurken, şöyle birşeyden sözetti. Gazetenin irtibatta olduğu iki tane büyük vakıf varmış, isimlerini ben bilmiyorum. Şu anda onlarla iletişime geçen kişi izinliymiş. O vakfa bir duyuracağız. Bakalım ne olacak, daha büyük şeyler için belki onlardan yardım alabiliriz.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili colette.Sana hak vermemek ne mümkün?Yıllardır aynı sorunla yaşayıp duruyoruz.
    Lösev in Yurtiçi Kargo Şirketiyle anlaşması var,ama yine de ücretsiz değil.

    Senin de yüreğine sağlık fiamma.Ne yapsam yanımdasın,hakkını ödeyemem.

    YanıtlaSil
  6. Tamam Dilek'ciğim,bunu seninle konuşalım.

    YanıtlaSil
  7. Tülin ablacığımmm tatilden döner dönmez elimden geleni yapmaya hazırım,haberleşiriz:)

    çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Tülin yazı linkini facede payşlaşıyorum .
    Bende kısa süre önce mutlu olalım projesine teslim ettim oldukçada fazlaydı .
    Bu güzel yerleri kurmak harika Allah razı olsun ama iş bununla bitmiyor devamınıda sağlayacak kadar büyük imkanlara sahip olan bu kişilerin ilgisizliğine çok üzüldüm Sabancı ailesine de çok yakıştıramadım açıkçası
    ve toplum olarak bu katkılar zaten kendilerini idare etmeye çalışan binlerce insan dan geliyor .
    kocaman yüreğin için kutluyor ve her çabanızın karşılığını fazlasıyla almanızı diliyorum sevgiler canım

    YanıtlaSil
  9. Sen bi güzel dinlen gel ŞuŞu'cuğum.
    Döndüğünde görüşürüz bu konuyu.Öpüyorum.

    Sevgili örgüçantam;
    Lösev devletten bir kuruş yardım almadığı gibi vergilerini ödeyen bir STK.
    YANİ TİCARET YAPAR GİBİ HER AY KDV,STOPAJ ÖDEMELERİNİ YAPAR.
    Geliri Sadece bağışlardan oluşan bu vakıf nedense vergilerden muaf tutulmaz üstelik.
    Bu arada büyük katkı sağlayan firmaların da hakkını yememk lazım.
    Allah hepsinden,hepinizden razı olsun.
    Sevgi ve dua ile.

    YanıtlaSil
  10. Tülin Ablam canım benim, ne güzel bir yazı olmuş, gönlüne yüreğine sağlık, öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Senin de Sevada.Gündeme getirmeseydin,bültenimiz elime ulaşana kadar yer veremezdim .Ben de öpüyorum canım.

    YanıtlaSil