13 Mayıs 2012 Pazar

13 Mayıs 2012

En sevdiğin güllerle, kısacık bir ara.........

24 yorum:

  1. Sevgili Tülin Bu yıl elini öpecek Annen olmasada Senin elini öpecek evlatların Var.Böyle düşünmeye çalış Lütfen
    Selam ve Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım,o yorumsuz çiçeğinin altında aslında o kadar çok duygular varki...Anneler günün kutlu olsun canım benim. Nur sultan nurlar içinde yatsın.Eminim görüyor,duyuyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle olduğunu hissediyorum canım.Biliyor,görüyor ...

      Sil
  3. Anneciğine rahmet diliyorum canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Esen,hepimizin ahiretteki yakınlarına Rabbim rahmet eylesin inşallah.

      Sil
  4. Tülincim evlimisin çocukların varmı bilmediğimden anneler gününü kutlayamadım öyleyse kutluyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneyim Esen.Hayatta olmaktan en çok mutluluk duyduğum durum.
      Kocaman iki delikanlının annesi olmak.Hamd olsun.

      Sil
  5. Sarı güller... Anneciğinin en sevdikleriydi değil mi? Işıkla dolsun yattığı yer. Sen ki anneliği gururla yaşayan arkadaşım ,anneciğin olmadan geçirdiğin bu ilk Anneler gününde evlatlarına sahip olduğun için ,onlar yanında olduğun için bir yanınla mutlu diğer yanınla buruksun biliyorum. Sabır arkadaşım sabır... Sevgili dost ,güzel yürekli arkadaşım,Anneler Günün kutlu olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün.Ne güzel şeyler yazmışsın benim için.
      Çok duygulandım.
      Haklısın sabır,tevekkül...Başka çare yok zaten değil mi?
      Sevgilerimi gönderiyorum sana,sağol canım.

      Sil
  6. Tülin ablacım, sarı gülleri nerede görsem aklıma siz geliyorsunuz artık, anneler gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  7. Tülin hanım anneler gününüzü kutlar, Allahtan anneniz için rahmet dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Rengim.Senin de ilk anneler günün.Kutluyorum.Nicelerine ermen dileğimle.

    YanıtlaSil
  9. Ablacığım Anneler Günün kutlu olsun. Sabahtan beri aklımdasın. Aramaya cesaret bulamadım. Nete de ancak şimdi girebildim. Sabır, tevekkül ne büyük nimet. Rabbim en güzel yerlerde buluştursun Nur Teyzemle. Cennet mekanı olsun inşaallah. Seni sevgiyle, hasretle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Tülin biliyorum çok zor o yüzden dün seni arayamadım.
    Anneler günün kutlu olsun.Nur teyzemizde nurlar içinde yatsın...
    Ne mutlu ki senin gibi bir evlat yetiştirmiş..

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim canım .
    Sen de benim tanımaktan son derece mutlu olduğum bir güzel annesin.

    YanıtlaSil
  12. Anneler günün kutlu olsun Tülin....
    Yorumunu okudum geç oldu ama kusura bakma. Çok mutlu olurum. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evren.Tamam,görüşürüz.

      Sil
  13. Sultanım sana ödül yolladıııııııııım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Gidip alayım :))

      Sil
  14. iyi ki kadınız..iyi ki anneyiz..iyi ki buradayız..iyi ki birbirimizi tanıdık..

    YanıtlaSil
  15. Ben de kadın olarak yaratılmış olmanın bir ayrıcalık olduğunu düşünenlerdenim Figen.
    İyi ki..

    YanıtlaSil