20 Mayıs 2012 Pazar

Daniella'nın Nostaljik Battaniyesi


 Battaniye örmeyi seviyorum nedense.
Öyle yatakları örtecek ebatlarda değil ama.Şöyle kucak ısıtan,omuzları saranlardan olursa.
Daniella'nın battaniyesini bir güzel aileye,bir güzel amaç için örüyorum.


Parçalar örüldü,bitti.
Şimdi sıra küçük motifleri hazırlayıp birleştirmede.Yani işin oyun kısmında.


Gözünüzü korkutmasın sakın.
Biraz el oyalayan,ağır işleyen bir model ama bir o kadar da zevkli  :)


Renk renk olması örerken eğlendiriyor hem.


Başlama çiçeği ''popcorn flower''.
Öyle elle tutulabilir bir yüksekliği var.


Bakın,işte böyle.



Bazı renkleri şimdilerde bulmak zor biliyor musunuz ?
İstediğiniz kalınlıkta demeliyim aslında.

Bu sebepten benim battaniyem biraz daha neşeli oluyor  :))




24 yorum:

  1. Battaniye hem çok güzel hem de iyi bir amaca hizmet edeceği için mi nedir? pek bir mutlu görünüyor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım benim yaa nasılda tıkır tıkır örüyorsun sen böyle hem de sessiz sessiz, ben olsam ortalığı feverana verirdim her bir altıgen bittiğinde, o toplu halde örülmüşlere bakınca bile afaganlar bastı bana, bitmiş halini de şöyle ser ve yayınla ne olur ya da bana resmini gönder böyle ucundan bütününü hayal edemiyorum. Bir de niye Daniellanın nostaljik battaniyesi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Abartma da, ben de kendimi bir şey sanmayayım cancağızım.Dedim ya bu battaniye birilerine örülüyor.Sevgi ve özenle...Merak et bakalım.Şu kadarını söylesem anlarsın aslında;
      Sipariş bu canım.İstek Daniella'nın battaniyesi içindi.Bittiğinde severek yayınlarım elbette.Ben de merak ediyorum aslında,bakalım nasıl olacak :)

      Sil
    2. Bu arada yazmayı unutmuşum ,o altıgenler tam 36 adet örüldü.
      Sonradan renkleri değiştirmek için 4 daha ördüm...Oldu 40.
      Epeyce değil mi?

      Sil
  3. sayıları verseniz nasıl süper olacak ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş bayıldım bende istiyorumn böyle rengarenk battaniye

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlıkcanım çok güzel oluyor kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. Bakarmısınız nasılda düzgün çekilmiş ilmekler,renkleride cıvıl cıvıl.Eline sağlık arkadaşım. Sabır işi bu, sendede fazlasıyla var.Öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Bilmem ki arkadaşım.Özenerek yaparım ben işimi.Düzgün olmuyorsa ilerleyemem zaten.Sabır olayına gelince...Sabretmem gerekenleri vermesin Rabbbim hiçbirimize.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık hakikaten neşeli bir battaniye oluyor süper

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık sultanım bilmezmiyim ne meşakkat ve eğlenerek ördüğünü he he.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık , çok güzel , renklerine bayıldım .

    YanıtlaSil
  12. Bu battaniye değil sanki şekerlikte duran renk renk şekerlemeler;)))
    Ne kadar güzel, zevkli, neşeli bir el işi olmuş, harika!!!

    YanıtlaSil
  13. Zahmetli ama sonuç çok güzel olacak,ellerine sağlık Tülin'ciğim:)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil