1 Mayıs 2012 Salı

Zeytinler Çiçeklendiğinde


 İlk kez zeytin ağaçlarının çiçeklendiği mevsimde Küçük Ev deyim.


Sahiller ıssız.Karşı kıyıların ışıkları az.


 Kim getirip koymuşsa iyi etmiş bu tahta sırayı.
Bazen kitap okuyorum,bazen el işimi yapıyorum oturup.
Bazen de eteğimdeki taşları döküp diziyorum üzerine böyle :)




Manavımız kapalı.Bu defa mevsimi ondan önce açtım.


Doğanın tazelenme mucizesi.
Binlerce yıldır tekrarlanan.





 Su yolu boyu benim yürüme yolum.


Gün batımları serin,hüzünlü yine de.



Kocaman bir gülüş gibi komşu verandanın çiçeği.
Dost ellerde büyümüş,o yüzden böyle güzel belki.


İda'nın eteklerinde durum böyle.
Gün doğumları bülbül sesli,sabahlar mis kokulu,geceler dalga sesli.
Yaralara merhem bir durum anlayacağınız.
Ayrılmak zor buralardan ama ne çare ...



22 yorum:

  1. Ah ah öyle özledim ki, öyle ihityacım varki orada olmaya...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel tam kafa dinlenecek yer yoksa Akçaydamıydın Tülin? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altınoluk Esen.Küçük Kuyu ya yakın bir yeri ama.

      Sil
    2. hımmm güzel ben de altınolukdayım ve sanırım çok yakın bir yerdeyiz çünkü ben o manavı ve o tahta sırayı tanıyorum sanki siz neredesiniz
      Elif

      Sil
    3. Eser Kent de benim küçük ev ?Siz?

      Sil
    4. Doğanay sitesi ne zaman gelecekseniz haber verin lütfen ben yaz kış oturuyorum :)

      Sil
    5. Memnuniyetle Elif.
      Haziran ortaları gibi gelirim sanıyorum.Görüşmek diğimle.

      Sil
  3. Ohh tam terapidesin canım benim ne iyi gelmiştir mevsimin bu zamanı sana, bugün aklımda sen vardın bol bol dinlen, taşların çok güzel:))) yine dönüş yolunda bavulun ağır olacak belli şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş güç yordu Şule.Eşya götürdüm,temizlik falan.Benim tatilim de bu kadarcık Döndük yine Ankara ya.Kuzucukların okulu kapansın da.Bakalım.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Her gelen taş taşır bizim oradan zaten.

      Sil
  5. Zaman kent ten kaçma zamanı kendi sesinden başka doğanın sesi ister kendinle yüzleş ister hesaplaş yada ruhunu dinlendir,keşke mecburiyetler olmasa tadına var derim Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım.Mecburiyetler var işte..

      Sil
  6. Tülin'im buralarda boşuna destanlar yazılmamış ! Ne güzel görüntüler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın arkadaşım.Ömre ömür katar oralar.

      Sil
  7. Hoşgeldin canım, Mis gibi deniz kokusu ve karışık duygularla geldiğini biliyorum. Ama artık üretim zamanı ,bakalım neler yapacaksın.Merakla bekliyorum.Öptün seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün döndüm canım.O görüntüler int.cafe den ;))

      Sil
  8. Gene ne güzel anlatmışsın duygularını Sultanım. Sağlıkla gel.

    YanıtlaSil
  9. Tülinciğim, Londra'ya döndüm, az önce başladım internetteki dostları ziyarete, arayı kapamaya. Bu yazını görünce tüh dedim, meğer aynı tarihlerde çok yakın yerlerdeymişiz. Bilmiyordum Kaz Dağı eteklerinde evin olduğunu. Seneye baharda ses ederim Bozcaada'ya gidince. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İnşallah seneye Aybige.Belli mi olur yine de ;=)

    YanıtlaSil