31 Ekim 2012 Çarşamba

Prite Teddy ve Piglet Dükkan Pati de !


Sevgili Collet'in Dükkan Pati sinden haberiniz var değil mi?

Bu güzel çabaya ben de amigurumilerimle  katkıda bulunmak istedim.
Yeni yıla şimdiden hazırlanan dükkanda,  Prite Teddy ve Piglet  de yakında satışa sunulacak.



Diğer işlerimi toparlamadan sizin için fotoğrafladım sevimli korsanı.




Şu şirin suratlı Piglet i hatırladınız mı?
Ben çok severek örmüştüm.


Bunlarda bugün birleştirmeye çalıştığım motiflerim.
Yaz günlerinde fırsat buldukça hazırlamıştım tek tek.
Biri gelip toparlasa diye beklemek boşa,baktım kendiliğinden de bitmiyor...İş başa düştü.




28 yorum:

  1. Senin elinden çirkin bir şey çıkmaz ama ne yalan söyleyeyim ben bu korsana aşık oldum .
    Amannn kaçırıversin beni n'olcak ki?
    Zaten 2 güne kalmaz yollar koca evine :)))

    YanıtlaSil
  2. Hiç sanmam seni geriye yollayacağını Colette.
    Sen ona şirin mi şirin bir yuva hazırlar,güzel sofralar kurarsın...Doktor da beklesin dursun :))

    YanıtlaSil
  3. Altın kalplim beniiiim, herşeye yetişir meleğim :)
    Battaniyen ne güzel oluyor, kışın girip altına o kitapları okuyacaksın değil miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi bahçe,bahçede hamak yok bizde güzelim :(
      Ne yapalım,koltuk tepesinde alırız dizlere..Olmadı kaldırırım çocuklara.

      Sil
  4. Teddy and Piglet are very sweet and it looks as if you are creating a beautiful cover or throw with your crochet.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Tülin Hanım,

    Ellerinize yüreğinize sağlık; ne hayırlı bir iş yapıyorsunuz hep beraber...

    Dilerim bu adımınız da tıpkı diğer gönüllü işlerinizdeki gibi katlanarak büyür ve patilerin hayatına biraz nefes ve sevgi sokar...

    Aslında izleyeniniz hayli çok Pati Dükkanı' da kenara gadget olarak koysanız, belki sizin mübarek ellerinizden çıkan işleri almak isteyenler de oradan tıklar ve ulaşırlar.

    Ben de Pati Dükkan' dan siftah yaptım bugün :)))Sizin oyuncaklardan da alırım görücüye çıktıklarında :))))))

    Kocaman sevgilerimi bırakıyorum na tam buraya; unutmayın alın ama tamam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutur muyum hiç,aldım sevgini yüreğimin köşesine sakladım Nurdan.

      Pati yi gagget olarak koyamıyorum,daha doğrusu hiç bir şeyi koyamıyorum :(
      Resim kotanız doldu diyor. Yüksüklerimin bloğunu denedim,yine olmadı.Oysa orada çok resim yok. Bakıcaz çaresine artık .

      Sil
  6. Sana hayranım Tülin
    Ben daha bulamadım anlamışsındır

    YanıtlaSil
  7. Anladım.Yardım ister misin?

    YanıtlaSil
  8. sevgili Tülin maşallah sana.çok ciciler.eskiden yani çocuklarım küçükken beraber seyrederdik bu kahramanları.bakınca o günleri hatırladım.battaniye çok güzel olacak eminim.şimdiden kolay gelsin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Haydi iyi satışlar o zaman Tülin Sultan. Battaniyen içinde kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. Tülin ablacım her zamanki gibi yine güzel bir amaca hizmet etmişsin. Korsan harika olmuş, bende bir şekilde destek olmak isterim. Örgüdüğüm bir projemle bende katkı vermek isterim, ne yapmam gerekir katılım için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim güzel sözlerine Kutsev.
      Destek için Colette'in bloğundan Nilgün Hanım'a e-posta gönderebilirsin canım.
      Blog;
      Evimi Seviyorum,ya da Dükkan Pati den.
      Eminim çok sevinecek.

      Sil
    2. Güzel sözler senin için çok zayıf kalıyor bence...

      Hemen gidiyorum Colette'in bloguna.

      Sil
    3. Bak yine bir yerde buluşuyoruz canım.Ne güzel!

      Sil
  11. Ne güzel fikir Tülin abla.Bende örgülerimden biriyle katkı verebilirim diye düşündüm.En azından bir cana faydamız olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediklerim arasındaydın sen de Nazan'im.Gel,sensiz olur mu hiç?

      Sil
  12. Sevgili Colette'i uzun zamandır takip ederim ancak Dükkan Pati'sinden haberim sizin vesilenizle oldu. Çook teşekkür ederim. Gönlünüze, emeğinize sağlık.

    İlk siparişimi de yorum olarak gönderdim, bakalım inşaallah kısmet olur.

    Tanıştığımıza memnun oldum :)

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  13. Yol gibi...

    Ne güzelmiş :) Teşekkürler vesile oldunuz guguk kuşu.

    Sevgi ve selâm ile.

    YanıtlaSil
  14. :))) Sayfalar açıkken, guguk kuşu'na olan yorum size gelmiş. Kusura bakmayın.

    YanıtlaSil