19 Kasım 2012 Pazartesi

500. Yazı






Bu blog da bir sayfa açıp hayata 500 kere yazmışım.
 Kim okur, ne düşünür, beğenir, beğenmez pek de umursamamışım. Yok yok , zaman zaman kendime " boşver " demişim de...Bazen akıllı-uslu görünmeye pek bir gayret etmişim :)
Mutlak bahsetmişimdir daha evvel.
Ben uzun yıllar blog yazan değil,okuyanıydım :)
Okudum, blog dünyasında sörf yapıp, inanılmaz marifetli insanların harika işlere özenip çok şey öğrendim.Sonra bir forumdaki ( Altın Örgü ) Antalya Huzurevi'ne  yardım çağrısından haberdar olup katıldım aralarına.
Birden aynı işleri yapmaktan zevk alan pek çok arkadaşım oluverdi. Bugün bile bu sayfaları takip eden,beni çok önceden tanıyan,gerçekten gönlümde yeri olan güzel insanlar var o günlerden.
Yıllarca o forumun bir köşesinde  "Bir Tatlı Huzur" başlığı altında yazılar yazdım.Kimi gün bir şiirle, kimi gün bir fotoğrafla  hayatın gülen yüzünü göstermeye, aslında görmeye çalıştım.
Bir çok yardım etkinliği düzenledim sonra.Hasta çocukların, yanlız kalmış yaşlıların, yardım bekleyen okulların adresleri eklendi defterlerimize.
Dünyanın uzak köşelerinden güzel kalpli  arkadaşlar koli  koli  insanlık gönderdiler.
Benim küçücük adımlarıma koşarak katılanlar,benimle paket taşıyıp, yollara düşenler oldu.Onlar ki, bugün de yanımda,benimle hiç yüksünmeden yürüyorlar.
Zamanla kalbimizden değilse de forumdan ayrı düşen arkadaşlarımın bu yardım etkinliklerinde bizimle olma isteği, önerisi ve ısrarı ile Bulut Gölgesi nin ilk sayfasını açtım.
Sonra anlatmaya başladım.
Anlattıkça samimiyetin ve sevginin satırlardan dahi hedefindekilere ulaşabildiğini gördüm.
Kelimelerin ve içtenliğin gücüne şaşkın, bakakaldım.
İnanmadığım hiç bir fikri, hissetmediğim tek bir duyguyu paylaşmadım. 
Aslında yazmadım, sizinle konuştum ben.
Ve bugün, beni bunca zaman dinlediğiniz için size teşekkür etmek istedim.
Her kimsen, nerede ve ne yapıyorsan...Bu satırlar senin için.
Maden ki geldin,madem ki buradasın...Çok teşekkür ederim.
Yine gel olur mu?
Ha, gitmeden çiçeklerden birini almayı unutma !
Birini seç ve kendine hediye et.
Şairin de dediği gibi;
"Hayat bize sunulmuş bir armağandan başka nedir ki ? "

Sevgimle.



51 yorum:

  1. Bu cicekler ne kadar guzel boyle! Henuz tanismadik ama ablam cok anlatti oradan tanis sayiyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanış ne demek Nevin? Ben geçen yaz geceler boyu çocukluk hikayeleriniz den,okul yıllarınıza ne çok şey öğrendim :)
      Sevgi ile, gururla bahsedildi hep.
      Ben de yüzümde kocaman bir gülümseme, gönlümde bir dua ile dinledim.'Rabbim bana da evlatlarımın güzel günlerini göster" Diye.
      Sevgiler böceğe de.

      Sil
  2. Teşekkürler.Çiçek görünce dayanamam.Ancak yaptıklarınızı okuyunca sizi tebrik etmek istedim.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bugün ne çok aklıma geldiniz.

      Sil
  3. yüreğine sağlık arkadaşım bende blogumu açalı bir yıl olacak ve bu bir yılda birbirine faydalı olan birçok insan tanıdım ve öğrendim sadece yaptığım örgüleri paylaşmak için açmıştım neler öğrendim neler yaptım herkes çok samimi çok içten tıpkı senin yazdıkların gibi...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm Öznur.
      Samimiyet,içtenlik tamam da benden bir şey öğrendiniz mi. İşte onu bilemem canım ;))

      Sil
  4. Daha 50 yayın bile yapamamış biri, kaleminize sağlık der, olarak önünüzde ceket iliklerim.
    Çiçeğimi alıp kaçıyorum huzurdan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ikisini de al.Malum, en iyi arkadaşın cebinde geziyor canım.

      Sil
  5. "Bu satırlar senin için"
    Bu satırlar benim için:)
    Canım Tülin ablam , tanışmamız kaç yıl oldu, ne kadar zaman geçti hatırlamıyorum ama iyi ki seni tanımışım, iyi ki hayatımızdasın...
    Tanışma derken yanlış anlaşılmasın, henüz yüz yüze görüşemedik belki ama samimiyetini, güzel kalbini, sevgini öyle içten hissediyorum ki varsın tanışmamız biraz geç kalsın, aldırmıyorum, elbet o da olur...
    Bilirsin genelde sessiz takip ederim seni, bu sefer ses vermemek olmazdı, yeşil saksılı çiçeği ben kaptım:)
    Hayatımızda ayrı bir sayfa açtığın, renk kattığın için biz sana teşekkür ederiz,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim güzel Prenses'im, çok duygulandım.
      Sevgilerimi gönderiyorum buradan.En çok Ali Bebeğe ve ablasına.

      Sil
  6. Tülincim senin gibi ince ruhlu ve yüce gönüllü bir dostla tanışmış olmaktan çok mutluyum.Bu dostluğa vesile olan Banucuğumada çok teşekkürler.Yüksük sevgisinin birleştirdiği iki arkadaşız.Hayat bize sunulmuş bir armağansa eğer onu görecek gönül gözümüzün hep açık olması dileğiyle . Daha nice 500kez paylaşımlara inşallah canım.Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canan. Bilmem ikinci 500 olur mu? Kısmet.
      Sevgiler Ankara dan.

      Sil
  7. Nice 500 yazılara Tülinciğim! İyi ki yazmaya başlamışsın Bulut Gölgesi'ni, iyi ki tanımışım seni kendi küçücük, anlamı kocaman bir pul sayesinde. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, aslıda biz senin Ojeli Parmaklara gönderdiğin mutfak önlüğü (bak, nasıl da hatırlarım) sayesinde tanıştık :))
      Pul sonra.
      Ben dedim ki içimden;
      Ne şeker önlük. Seçip yollayana bir bakayım :)
      Sonra senin çocuk gülümsemeni gördüm orada.
      Hah, dedim bu tam kadir kıymet bilir türden.Kedili her şey onun olsun! Nereden mi bildim? O da benim sırrım olsun canım.Sevgiler.

      İyi demişim di mi?

      Sil
  8. Ablamm nasıl da götürdün beni bu satırlarla ilk tanıştığımız günlere...Hayatımda yağtığım en isabetli işlerden biriydi o foruma üye olup, sizlerle tanışmak. Nice 500 lere, 1000lere milyonlara inşallah. Hep sevgiyle, hep güzellikle nicelerine...
    Ben karışık renkli çiçekleri olanı aldım haberin ola.
    En derin sevgilerimle...<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum benim.Sen benim gönlüm zenginliklerinden birisin.
      Yazı da adı saklı yol arkadaşlarımın ilklerindensin.
      Ne mutlu bana.
      Çiçekler sizin içindi zaten.Bir de anneciğine alsaydın :)

      Sil
    2. Annem için de aldım, kırar mıyım seni hiç :)

      Sil
    3. Selamımı da ekle olur mu?

      Sil
  9. Bana çiçek kalmamıııış :( O kadar çok sevenin var ki benden önce gelmişler...
    Olsun, ben daha da kıymetlisini, senden bir öpücük alıp gidiyorum ve seni çooook seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorlar senin çiçekler ülkesinin kraliçesi olduğunu.Ondan bırakmamışlardır yaramazlar.Gel gel,ben bulurum sana ayrıca.
      Sona kalan dona kalmıyor zaten.Kim demişse yanılmış fena halde.

      Sevgiler ise karşılıklı elbet.

      Sil
  10. İyi ki yazmışsın. Güzel paylaşımların için sesim çok çıkmasa da bir okuyanın olarak teşekkür ederim.Çiçekten aldım bile :)) Sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkürümü yukarıda peşinen yapmıştım Tuna :)Yine gel ama yaz arada. Yaz ki, geldiğini bileyim canım.
      Sevgiler.

      Sil
  11. Vallahi alırım bu çiçeklerden birini Tülinim, ilk resme baktım baktım ne güzel çiçektir bu böyle hiç yetişmedi benim evimde böylesi güzel bir çiçek diye de geçirdim içimden mutlaka bir yeri pörsümüş olur benim çiçeklerin ya da 1-2 tomur olur anca üstünde. Seni tanıdığım için büyük bir huzur var içimde, şanslıyım, bu şanstan dolayı keyifliyim adın geçtiğinde. Sen iyi alıştın mektup yazmaya ki bu defa da mektup bize demek ki:) Kocaman öpüyorum yanaklarından, 503 üncü yazında:)) nice 1000 lere 2000 lere:)) Öyle günlerimiz gelsin ki okuyamı-yo-rum daha büyükçene yaz şunları diyeyim buradan sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel arkadaşım benim.Kahkaha ile güldüm şimdi.Yok senin yazdıklarına değil,aklıma gelene.
      Şöyle ki,
      İşleme için yaptığın büyüteçli aparatı sakın ola kaybetme.
      Sen ufak değişiklerle onu kullanırsın gelecekte :))
      Bu arada 503 ne ola ki?
      Yayımlanmış 500 gözüküyor bende?

      Sil
    2. Bir de,aramızda kalsın.Sakın kimseye söyleme de..O çiçekler yapma yapma.

      Sil
  12. İyi ki yazmışsın, şimdi geri dönüp bakınca 500 anın var bu müthiş bişey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zeynep.Bir hazinem daha oldu,ne güzel :)

      Sil
  13. Seni takip etmek benim için büyük zevk.
    Duygularımı yazmak o kadar zor ki benim için bu yüzden hep kaçışlarım
    Anlamışşsındır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım Canım.Seni tanımış olmak benim için de şans.Bilmeni isterim :)

      Sil
  14. Ne hoş bir ithaf yazısı olmuş, teşekkürler tüm paylaşımlarınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Tekrar,tekrar ve defalarca.

      Sil
    2. Teneke kutularla ilgili yazışmamızı unutmadım bu arada.
      Yakında dağıtmak istediklerim burada yer alacak da,onu bekliyorlar :)
      Aklımdasınız :))

      Sil
    3. Çok naziksiniz gerçekten, teşekkür ederim.

      Sil
  15. İyiki varsın.

    YanıtlaSil
  16. sevgili Tülin daha nice güzel,yaratıcı ve anlamlı postlara diyorum.yüreğine,ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Çiçeklerden birini kaptım bile:)))

    Artık kumaşlar çok ama çok işe yarar. Ebatlarını düşünmeyin. Zaten çocuklar etkinlik için kulanacaklar.


    Adres

    Ahmet Özen(Okul müdürü)
    Çiftlikbahçe Canaydın ilkokulu
    Hazro/Diyarbakır

    gönderinizin içine Gamze Celepoğlu aracılığıyla notu yazarsanız, hem gönderiyi takip hem de geri dönüp teşekkür etme konusunda bizim için çok iyi olur.

    Sevgiler ve tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman, anlaştık.
      İşlerimi tamamlayıp,kalanları toplarım.
      Bulut Gölgesinde de duyurayım.Benim misafirlerim çok sever bu işleri.
      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  18. Çok duygulandım Tülin abla, tanımadan tanıdığım, bu camiada içtenlikle sevdiğim o kadar güzel insanlar öyle tatlı kadınlar var ki sen de onların içinde pırıl pırıl parlıyorsun kocaman kalbinle. Asıl sana gelsin bütün çiçekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşalım dünyanın tüm çiçeklerini o halde Ülker.Önce annelere,anne gibi sevenlere,çocuklara,babalara.oğullara...Bütün insanlara bölelim.
      Sevgiler.

      Sil
  19. Merhaba. :)
    Bloğunuzla yeni tanışanlardanım. Ne güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o halde :)
      Ne iyi ettiniz.Teşekkür ederim.

      Sil
  20. Tülin ablam ne hos bir yazi olmus,yüregine saglik.Nice 500000 lere ))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) O satırlar arasında buldun kendini değil mi?Hani şu uzak ülkelerdekiler arasından?
      Teşekkür ederim.Senin paket gelmeden bugün yeri belli oldu Nurhan.
      Yakında...

      Sil
  21. İyi ki yazmışsın senin gibi kocaman ve güzel bir yüreği tanıma şansımız olmuş:)
    Nicelerine aşkla...

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim Nathalie :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba nereden geldim nasıl oldu bilmem ki işte buradayım ve sizin gibi kocaman yürekli birini tanımaktan mutluluk duydum.Pozitif sinyaller mi beni buraya çekti...
    Güzel çiçeklerinden aldım.Yerine size sevgilerimi bıraktım.Yukarıdali sp hediye kampanyasına da canı yürekten varım karınca kararınca.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli Günler çok sevdiğim bir film adı benim de.
      Ne kadar iyimser,umut doludur..(Hollywood yapımı olan elbet)
      Gönüller aynı güzergahı kullanınca, karşılaşmamak imkansız zaten :)
      Sevgiler,teşekkürler.

      Sil
  24. insan ne kadar mutlu oluyor hic tanimadigi insanlardan ses duyunca ve birseyler paylasmaya baslayinca degil mi :)
    yazmak guzel, hele hele yazilar araciligiyla yeni yeni insanlar tanimak daha guzel. ben kucuk cocuk gibi seviniyorum yorumlari gorunce :)) insanlarin usenmeden vakitlerini ayirip yazdiklarimizi okudugunu gosteriyor bir nebze, iyi hissettiriyor ;)
    sizin de daha nice yazilariniz olur insallah :)

    YanıtlaSil
  25. Haklısınız.Güzel şey yanlız olmadığınızı hissetmek.
    Yazmak biraz da o yüzden bana göre..
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil