8 Kasım 2012 Perşembe

Dosyada Kalanlar ve Bir İfşa !




Örülüp bırakılmış bir parçadan elde diktim bu pembeli cüzdanı.



Gökçe Öğretmenin öğrencileri için yaptığı kırtasiye yardımı çağrısında kayıtsız kalmadım.
Küçük bir paket hazırlayıp Van'a yolladım.


Pembe Kitap Etkinliğine katılmıştım.Pembeleri de yola düşürdüm.


Bu sabah pencerede kristal damlalarla uyanmak iyi geldi.Yağmur da özleniyormuş ?


Birini evde okuyorum,diğerini yollarda. 
Cibran sonbahara çok yakışıyor .Galiba diğer tüm mevsimlere de.


Yok,ben hemen yazmadım bu ültimatomu.Sakin sakin bekledim üç gün boyunca.
Ama O,cevaben bir muz kabuğunu hemen konduruvermiş notumun yanına.

Yaptırımlarım bitmedi elbet.Hoş, bugüne kadar bir işe de yaramadı  ya, neyse...

Alttaki fotoğraflar geçen haftadan.
Dağınıklık bugün de artarak devam etmekte.
Toplamıyor,toplatmıyor.
Geçiş dönemindeymiş odası.
Yazarım,yayınlarım.Dedim, o bana gülüp geçti.


 İşte yazdım.


İşte gösterdim.

Ohh...Canıma değsin.

 Umurunda olur mu...I-ıh, sanmam.
Velakin anneler söylediklerini yapmalılar diye bellemişim bir kere.



 Ben de toplarım kızları.


Kaçarım sevdiğim köşeler.

Dönmem akşama değin...Göz görmeyince,gönül katlanıyor nasılsa. Değil mi ama ?


Dün itibarı ile dikiş makinam tamir edildi,bakımı yapıldı  :)
Dikiş perilerim kaçmadan biçtiğim projeler tamamlanır inşallah .


Bu da,Dikiş Perisi.
Zat-ı Şahaneleri olurda benden kaçıp sizin oralara gelirse kışkışlayın hemen.
Doğru başkente...
Çok işim var benim !



24 yorum:

  1. çok hoş bir paylaşım olmuş...o köşeye de bayıldım...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hangi köşe? Benim evdeki değildir herhalde :))
    Sevgiler mormenekşe.

    YanıtlaSil
  3. :)) notunuza muz cevabı çok zekice valla ne diyim epey güldüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kendisi zekasını kanıtlamak için olsa gerek fizik müh.okudu.Beni şaşırtmıyor bunlar.Ne zaman derli toplu olur,bakın o zaman çok şaşırıcam. Biliyorum odayı gören ortaöğretim talebesi sanır.
      Laf aramızda yine de çok seviyorum bu hallerini ama :))

      Sil
    2. Sevilmicek gibi değil hakikaten, ayıplarını zekice ve sevimli bi şekilde örtebilmesi takdire şayan:)

      Sil
    3. Bana her hali takdire şayan oluyor Pia :))

      Sil
  4. Yerim ben o senin oğluşunu:)yanaklarını sıkasım geldi, sarılıp mıncıklayasım geldi, koca çocuk üstelik biliyorum da ko-ca-man bişi:))) Bak kızma bana ama o geçiş dönemi lafını çok tuttum, hele o odanı topla notunun yanındaki muz kabuğuna bittim, bittim:)) İtiraf et sen de gülmedin mi notun yanında o kabuğu görünce:))) Bir de biraz senin tarafından haksızlığa uğratılmış gibi geldi, tamam seni çok seviyorum da çocuk düpedüz haklı, bir erkek çocuk odası olarak da pekala düzgün dağınık haliyle bile. Ay ben Lalenin evde olduğu zamanlardaki durumunu bir yayınlasam bir de böyle bişi yaptım diye kavga bile çıkar aramızda:)) Ama hani bir reklam var yaa, goriller dalıyor odaya Eti Canga, haa iste tam öyle:))Belli ki sen kızları toplayığ sokağa çıkmak ve beni çatlatmak için bahane aramışsın:)) Amman tamam kızma, senin de tarafını tutayım ucundan, iyi yapmışsın tatlım:))
    Dikiş makinanı iyi günlerde kullan, bol dikişli günlerin olsun. Cüzdan çok cici, makasları çok çok görünce aaa nedir bu kadar fazla dedim ama sevindirdiğin yüreklerden gelen bir içten teşekkür ne güzeldir, kocaman gülümsedim.
    Son olarak bana ne iyi geldim bu yazınla yorgunluğum yarılandı:) Ha haa İfşaymış ha haa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o reklamı görünce "Aaaalp " diye sesleniyorum.Evet,güldüm muz kabuğunu görünce,güldüm.N'olcak...Ay,bide şimdi o kabuk yayılıp şekli değişince,tutup düzeltiyor.Aynı formu koruyor yani :)Salak şey :))

      İfşa işte,ya ne?

      Sil
    2. Söyle Alp'e muzu alttan telle desteklesin bozulmaz o zaman formu:))
      Rahat bırak bea çocuğu hem zaten gerçekten dağınıklık yok ortada belli ki dolap yerleştiriyor biraz insaf yahu, evlenince hem düzelecek nasılsa:))

      Sil
    3. Ne yan, zoru benimle mi ? Düzelecekmiş...Pöh!

      Sil
  5. Ah Tülincim.Çocuklarımızın bu geçiş dönemleri hiç bitmiyor galiba.Yaşları kaç olursa olsun.Benim kızım da derli toplu odada ders çalışamadığını savunanlardan.Not trafiği dersen bizde de çok hızlı.Kafayı takmamak,görmezden gelmek en iyisimi acaba?Bilemiyorum:)
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde geçiş dönemi olan kendisi değil ki Canan,odasının geçiş döneminden söz ediyor.Nasıl oluyorsa ?
      Sevgiler.

      Sil
  6. Cüzdanı bir yerden tanıdım ben.Bu hali harika olmuş.Alp'in odasına ise çok güldüm.Bence kızmıştır sana ama inadına toplamaz artık.Bu oğluşlar hep dağınıkmı olur Tülin abla.Benimkilerin ikisi de dağınık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı...Kızdı :)
      Olsun,ben söylemiştim yetmiş milyona reklam ederim diye.
      Hayır,küçük eskiden pek derli toplu iken o da başladı.Rahatlık bulaşıcı galiba.

      Sil
  7. Cango yemişler onlar:)))))

    odaları o haldeyken arkadaşlarını çağır sen bak nasıl mahçup olacaklar:))))

    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok güzelim,bizimkinde yok öyle sıkıntılar...Rahat epeyce.
      Boşver,belki öyle olmak daha iyidir.

      Sil
  8. Ben Bilge'ye bişiycik demiyorum bundan sonra:))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme,deme...Bu yayını da gösterme sakın çocuğa.

      Sil
  9. Ohooooo... Hatırlar mısın ben de Ecenin odasını facebookta ifşa etmiştim, umurunda olmamıştı, hatta birsi "sen şükret, halının deseni görünüyor" demişti :)
    Dikiş meleğini arşivime aldım çok sevdim, neler dikeceksin, beni çatlatma olur muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim face hesabım yok canım.Hiç olmadı,olmayacak.
      Çantalar var dikilecek,cüzdanlar...Bir şey daha var ama o bitince görürsün artık.Beğenirsin diye umuyorum.Biraz uzun bir iş ama olsun.

      Sil
  10. Evet bence de Anneler söylediğini yapmalı.... Çok dağınıkmış, çok kınadık :)

    Pembe cüzdan çok güzel olmuş, çok sevdim, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Evet,kınayın Evren.Boşuna mı yazdım çizdim ben,değil mi ama?
    Beğenilerin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Oldukça zorlu bir geçiş süreci olacağa benziyor; üzgünüm :P

    YanıtlaSil