26 Kasım 2012 Pazartesi

Laila'nın Yaptıkları

















Tanıştırayım, adı  Laila.
80 lerin başında, uzaklardan gelmiş.
Kendisi ömrünün son 23 yılını benimle geçirdi.İyidir,hoştur da laf aramızda biraz inatçıdır.
Bu yüzden arada birbirimize kızsak da, genelde iyi anlaşırız.
Öyle ki kaç defa işinden istifa etmeye, beni bırakıp gitmeye kalktı her defasında ne yapıp ettim hayattan kopmasına izin vermedim.
Parçaysa parça. Bulunmadı mı, kaynak. Yok o da mı kırıldı, çıkma. Olmadı, çakma...
Birlikteliğimiz böylece sürüp gidiyor.
Hele son zamanlarda pek bir samimi olduk. Bir nazarlık mı taksam ne ?



26 yorum:

  1. :))) nice yıllara:))
    benimde bir bernişim (BERNİNA) var böyle
    25 yıldır benimle benden öncede bir 20 yılı varmış ama eksiği arızası olsa da maşallahı var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de nice yıllar beraber,üretken,mutlu :)
      Benim ki Orta Doğu dan gelme.O yüzden adını ben koydum.
      Markası ile ansam komik olurdu aslında.Dikiş diken erkek kardeş :)

      Sil
  2. kesinlikle takmalısın:)bende de var bir inatçı.geçen yıl geldi.gelir gelmez inadı tuttu gitti kafa yaptırmaya.döndüğünden beridir pek iyiyiz ama bakalım ne kadar gidecek:))
    ortaklığınızdan çıkanlar enfes sevgili tülin.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de mutlu birliktelikler Alanay. İyi işler çıkarmak vakit istiyor.
      Benim gibi tez canlılara göre zor zenaat dikiş dikmek.

      Sil
  3. Örgü keçe kanaviçe derken evimde benim de böyle bir makinam olmalı. Seni gördükçe dikiş merakım artıyor ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona da sıra gelir canım.Heveslendiriyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Nazar değmesin Laila'ya. Demek sen de benim gibi eşyalarına bağlanan ve isim takanlardansın Tülinciğim :). İkinize de maaşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, Aybige. Bazı ayakkabılarımın, örtülerin, defterimin...Evde farklı bir dil kullanıyormuş gibi oluyoruz bazen.

      Sil
  5. İlahi Tüliiin :)))) Laila yı kişi olarak düşündüm beeen :))))))

    YanıtlaSil
  6. Maşallah Laila'ya :) Benim de Artista'm var. Biz de bazen inatlaşıyoruz ama, huyuna gidince mülayimleşiyor. :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah, nice çalışmalara:)
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  8. Sen neymişsin be laila:)) maşallah!

    YanıtlaSil
  9. Gönlü güzel, kendi güzel Tülinim... Doğum günü ikizim... Tatlı dostum... Dilerim nice seneler birlikte oluruz... Sağlık, mutluluk, huzur diliyorum, güzellikler, gerçekleşen hayallerle dolu nice seneler... Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim Banu.Çok zarifsin.
    Güzel dileklerine bilmukabele canım.Senin de doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Canımmm benim kim bu Laila diye diyeee amma marifetliymiş bak sennn diye diye aşağıya kadar resimlere baka baka indim:) İlahiii can:)) Harika işler çıkarmışsınız ikiniz deeee:) Devam devam arkası gelsin, daha çokk işe yarar o güzellik senin ellerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam da,biz birlikte çok dağıtıyoruz ortalığı. Topladım işi gücü, Laila da şimdilik istirahate çekildi.Bir kaç gün özleyelim birbirimizi bakalım değil mi?
      Bu akşam sesini duymak çok iyi geldi, teşekkürler :)

      Sil
  12. Şimdi sevgili Banunun yorumunuzdan okudum.Sevgili Tülin nice güzel yaşlar ,sevdiklerinle sağlıklı yıllar dilerim.
    Doğum günün kutlu olsun .Sevgiler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin Tuna.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. başlıkta ben laila yı kişi sandım ne değişik bir isim dedim:)) harika şeyler yapmışsınız.nice güzel üretimlere..birde sayfama bakabilirmisiniz..sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim.Hemen bakıyorum .

    YanıtlaSil