22 Kasım 2012 Perşembe

SP Li Çocuklarımız İçin Hediyeler Hazırlıyoruz. Bize Katılır mısınız ?




Serçev  

************

Her sene bu vakitler Lösev için örer, diker olmadı satın alır çocuklarımıza hediyeler hazırlardık ya.
Bu yıl adresimizde küçük bir değişiklik yapalım dedim.
Yine çocuklarımız için, yine hayatın farklı kulvarlarında yürümeye çalışan minik savaşçı yürekler için.
Serabral Palsi li çocuklar için.

SP, anlayacağımız hali ile Beyin Felci demek.
Doğum esnasında yada daha öncesinde oluşabiliyor. Yazık ki, ülkemizde her gün 15 Serebral Palsili bebek dünyaya geliyor.

Onların bir kısmı yürüyemiyor, bazıları konuşamıyor, göremiyor, duyamıyor. Bazıları bu yoksunlukların tümünü birden yaşıyor. Ama, hepsi sevgiyi hissediyor. Hem de derinine, hem de coşkuyla.
Onun için böyle güzel gülüyorlar, insanları kollarını kocaman açarak karşılıyorlar.
Onlar ki cennete gitmeden önce dünyaya bir uğrasın diye aramıza gönderilmişler sanki.
Elbette her yaratılanın bir sebebi hikmeti vardır. Onlar da, kavgalar, hırslar, çekişmeler içinde olanlara bir fırsat sunmak için geldiler belki bu dünyaya.

Şimdi, ben bu güzel derneğin de gönüllüsüyüm.
Onları sevmeye, ziyaret edip ellerini tutmaya gönüllüyüm.
Sizin de elinizin dokunduğu bir paketi onların kucağına bırakmaya, sevginizi mutlulukla taşımaya gönüllüyüm.
Çocuklarımız için  yapabileceğiniz bir şey mutlaka vardır.
Bir düşünün, olmaz mı ?

20 Aralık 2012 tarihine kadar göndermek istediklerinizi bana ulaştırabilirsiniz.
Adresimi istediğinizde e-postanıza sevinçle yazarım.

Dernek binası SP li çocuklar için hayata geçirilmiş bir oyun parkının içinde küçücük, prefabrik bir yapı.
Sadece 3 çalışanı var ve tahmin edersiniz ki işleri başlarından aşkın.
Bu sebepten dolayı göndermek istediklerinizi bana yollarsanız, ben,Nazan ve Dilek onları tasnif edip, dernek yetkililerinin  planladıkları bir toplantıda çocuklarımıza dağıtırız.
Elbette size yine fotoğraflarla şükranlarını sunarak.

Şimdiden binlerce teşekkürlerimizle.



( Bu etkinlik Serçev bülteninde yer alacak, bilgi ve görseller size bu yolla da ulaşacaktır )

Çocuk ve garson boy giysi, çamaşır, çorap, eşofman, pijama...gibi ihtiyaç malzemelerinden ayrıca, çocuklarımızı sevindirecek her şey makbulümüzdür.Özel eğitime uygun oyuncaklar, kırtasiye malzemeleri gibi.




******





129 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İlk sen geldin Nurdan.Ağanı sürt canım.İyicene hem de..Hoşgeldin,sefalar getirdin.

      Sil
  2. herzaman desteğim biliyorun sultanım. Hemen burdaki arkadaşlarıma da söyledim. Etkinliğimiz var destek bekliyorum diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler projeyi yürütenlersiniz zaten kuzum.
      Siz olmasanız ne yardım ben? Canımsın.
      Evet ya,Kültür Bakanlığı ndan, içeriğe yakışır davranışlar bekliyorum.

      Sil
  3. Geçen yıl LÖSEV'deki çocuklar için bir hediye paketi hazırlamıştım, içinde daha çok kırtasiye ağırlıklı hediyeler vardı (http://esen-can.blogspot.com/2011/12/losev.html), bu sene de adresimiz SERÇEV olsun öyleyse, neler olabilir içinde fikir verebilirseniz sevinirim... teşekkürler duyurunuz için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmezmiyim Esen Hanım,ben katılımcıları not alırım, adreslerini saklarım.Arada açar bakar,okur gülümserim.Gerçekten :)
      Çocuklarımız zaman zaman hastane,zaman zaman ev ortamında sürekli ilgi bakım isteyen canlar.
      Bu anlamda siz ne düşünürseniz o olsun.Olmadı, bahar kermesimize saklarız :)
      Ben teşekkür ederim, cesaretlendiriyor beni hemen geri dönüşler.

      Sil
    2. Bloğumda da duyurdum, inşallah çok olur katılım, bi adres de ben rica edebilir miyim Tülin hanım, esen.can@bahcesehir.edu.tr
      Sevgiler

      Sil
    3. Memnuniyetle Esen Hanım.Teşekkürler.

      Sil
  4. Ben de ben de... Ne tür şeyler gerekli ? Oyuncak,giysi,kırtasiye ... ? Lütfen bana bildir Tülin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinden olabilir canım.Ne varsa, ne alırsan, ne yollarsan bizim kabulümüz.Başımız üzerinde :)

      Sil
  5. Daha çok gerekli diyecektim heyecandan kalemim sürçtü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşorfman,altları,çamaşır,üst giysiler galiba daha çok işlerine yarayacak Nilgün.

      Sil
  6. tülin hanım bende birşeyler yapmak isterim gerekli olanlar konusunda yönlendiriseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biçocuk için gerekli şeyler Pınar Hanım.Biz illede şu,bu diyemiyoruz.Emin olun gönderebildiğiniz her şey değerlendirilecek,
      mutlaka birilerinin işine yarayacaktır.

      Sil
  7. Bu arada şu fotoğraf yükleme kotamı nasıl halledeceğim benim akıllı arkadaşlarım?
    Bir el atsanız :S

    YanıtlaSil
  8. Tamamdır canım mesajı aldım,ben hemen çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, blogunuzdan ve bu güzel etkinlikten az önce "evimi seviyorum" sayesinde haberdar oldum. Ben de elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Hazırladıklarımızı size ne şekilde ulaştıracağız, bir adres mi vereceksiniz? bir de aha çok hangi yaş gurubuna uygun şeyler göndermem uygun olur. Kusura bakmayın daha önce böyle bir etkinliğe katılmadım, yardımcı olmak istiyorum ama nasıl olacağımı bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ne iyi olmuş Colette e uğramanız.
      Ben adresimi sizin e-posta adresinize gönderirim.
      İhtiyacımız olanlar pijama,giysi,çamaşır,çorap, aklıma geliverenler.
      GARSON BOY DAHİL ,ÇOCUK GRUBU DAHA UYGUNDUR.
      Çok teşekkür ederiz şimdiden.
      İstediğiniz zaman adresimi gönderebilirim.

      Sil
    2. o zaman adresinizi istiyim hemen haftasonu hedyelerimi hazırlayıp bir an önce göndermek isterim. mail adresim bgtul.design@gmail.com , bol bol katılım olmasını dilerim. sevgiler :)

      Sil
    3. E-posta kutunuza bir bakın o halde ;))
      Buradan da kocaman bir teşekkür.

      Sil
  10. Tülin bende varım işşallah ilk fırsatta hazırlar sana ulaştırırım. Teşekkürler seviyorum böyle güzel işleri çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Evren Öğretmenim.Ne güzel seninle hep bu vesile ile buluşmak :)

      Sil
  11. Bende varım tabiki en kısa zamanda paketimi yada ne ayarlayabilirsem inşallah katkıda bulunacağım daha önce sanki bir hesap numaranız vardı hani bir şeyler çıkıpta alamazsam ona da gücümün yettiğince bir miktar olabilir mi tülinciğim .ya iyiki varsınız iyiki oralarda bir yerlerdesiziz sizleri çok seviyorum emekli olduğumda bende aranızda olabilirirsem ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran Hanım'cığım,prensip olarak şimdiye kadar benim hesabıma para gönderilmesini doğru bulmadım.Ve numaramı vermedim.
      İsterseniz Serçev in verdiğim linkteki yayınında hs.noları var.Nakit elbette çok işlerine yarar.Şu anda tekerlekli sandalye bekleyen 15 çocuk varmış Ankara da.Ya, hem de burnumuzun dibinde.

      Sil
  12. bir organizasyon yapın..gelip ücretli bir oyun oynayalım tiyatro ekibimizle..
    bütün gelirini de bağışlayalım..
    oyunun yazarı ve yönetmeni olarak ben buna varım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Canım benim. Sayın Mehmet Gürkan DT sanatçısı ve Serabral Palsililer Derneği kurucu başkanı.
      Dün bu etkinliği konuşmak için dernekte biraradaydık.
      ÖNERİNİ MEMNUNİYETLE İLETİRİM.
      Sevgiler.

      Sil
  13. Merhaba,Tülin Hanım bende katılırım.Sanırım 20 Aralığa kadar süre var.Çabalarınızdan dolayı sizleri kutlarım.Ayrıca eleman ihtiyacınız olursa da yardımcı olurum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Nilgün Hanım :)Tanışmak, birlikte olmak bize güç verir.

      Sil
  14. Ablam ben de varım biliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmezmiyim hiç kuzum,liste başısınız sizler.

      Sil
  15. Ablacığım en yakın zamanda bloğumda da yayınlayacağım.Bu hafta yorgunluktan sersem oldum.Dilekte buluştuğumuzda bir plan yapalım.Yarında ben işyerimdeki arkadaşlara söyleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım. Teslim tarihi falan net değil zaten,biraz ucunu açık bıraktım ki bizim lojistik birim için de problem olmasın ;)

      Sil
  16. Beni unutma bende varım bugün cok yoğundum şimdi gördüm detaylar için ararım seni
    Tek kelime ile harikasın iyi ki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni nasıl unuturum Serpil. Sensiz olur mu hiç? Yıllar süren desteğin, fedakarlığın unutulur mu hiç?

      Sil
  17. Sevgili Tülin elbette varım ayrıca tekrar haber verdiğin içinde çok teşekkür ediyorum bu aralar biraz koşuşturmam var blog ondan öksüz ama sizlere destek için zamanım hep var Selam ve Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bildiğim için uğrayıp haber vereyim dedim Serap :)
      Hoşgeldin aramıza.

      Sil
    2. Tülincim Merhaba MNG kargoyla birşeyler gönderiyorum Pazartesi elinde olacak umarım işe yarar şeylerdir Selam ve Sevgilerimle

      Sil
    3. A,ne çabuk.Harikasın :)

      Sil
    4. Tülincim Kargo dekontunu arabada kaybettim:) o yüzdende takip edemiyorum gelince buradan haber verirmisin?
      Sevgiler

      Sil
    5. Veririm elbet vermem mi? Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  18. Tülinciğim bir konuda bilgi verebilir misiniz? bu çocuklar için nasıl ve hangi özellikte tekerlekli sandalye alınması gerekiyor? Ankara da vereceğiniz bir adres var mı bu bilgileri çevremde soranlar var ve inşallah birşeyler yapabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her çocuk yazık ki tekerlekli sandalye kullanamıyor Şükran Hanım.Pek çoğununda kullanabilmesi için de bildiğimiz sandalyelere hastanın rahatsızlığına göre değişiklikler yapılıyor.
      Sandalyeler 750 ve 1500 tl arasında değişen maliyetlere sahipmiş.Ben de tüm bu bilgilere yeni vakıf oldum.
      Serçev in duyuruda verdiğim linkinde adres,hesap no gibi bilgiler mevcut.
      Siz Ankara daydınız değil mi?
      Çukurambar daki Liva Pastanesi nin karşısındaki parkın içinde yerleri.
      Size ve çevrenizdekilere çok teşekkür ederim.
      İlgilenmeleri bile umutlandırıyor.
      Bir sorunuz olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

      Sil
  19. Tülincim bende varım.Bu ara onarımlarla çok meşguldüm.Haberdar etmene çok sevindim.En kısa zamanda hazırlanıp paketimi yollayacağım canım.Şimdilik sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canan.Bu gibi konulardaki duyarlılığını bildiğimden haber vereyim dedim.

      Sil
  20. Seve seve
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Ben de seve seve katılırım. Adresinizi serensch@gmai.com adresine gönderebilir misiniz lütfen? Diğer sorum, hediye paketi olacak mı, yoksa zaten siz açıp ayırıp ona göre mi vereceksiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adres hemen geliyor .
      Hediye paketi yapmayın isterseniz. Ben her etkinlikte ayrıca tasnif ediyorum.Daha adil bir paylaşım adına elbet.

      Çok teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Tekrar rahatsız ediyorum ama adresiniz bana ulaşmadı. Mail adresim: serensch@gmail.com

      Sil
    3. Tekrar yollarım :) Sorun değil.

      Sil
  22. Merhaba Tülin hanım syilmaz6275@hotmail.com adresine, adres bilgisini gönderirseniz, ben de katılmak isterim.

    YanıtlaSil
  23. Seve seve yayınlarım tabi...adresi banada gönderirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adaşım. Adres de hemen geliyor.

      Sil
    2. Blogda e-posta adresini göremedim :s

      Sil
    3. t.atesal@hotmail.com

      duyuruyu blogumda yayınladım...Allah yardımcınız olsun adaşım,hayır işleyen eller hep iyilik bulur....

      Sil
    4. Gördüm ve çok sevindim. Hepimizi bulsun o iyilikler inşallah.
      Sevgiler.

      Sil
  24. sevgili Tülin seni ve dostlarını tebrik ediyorum tekrar ve tekrar.güzel yüreklerinizle gönülleri alıyor sevindiriyor ne güzel hayırlar yapıyorsunuz.her daim destekçinizim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Alanay.Sen bizden daha iyisini yapıyor,bu güzel hasletleri çocuklara aşılıyorsun.
      Öğretmenler günün kutlu olsun.

      Sil
  25. Selamlar Tülin hanım, bende bir şeyler hazırlayıp göndermek istiyorum yavrularımıza. Gönderi adresini rica edeyim. Bloğumdada duyurdum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Hemen gönderiyorum.

      Sil
  26. Merhabalar e-mail adresim: ilknrbk@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Kambersiz düğün olur mu? Ben olmaz herhalde diye biliyorum:))Öpüyorum yanaklarından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))olmaz elbet...Bekledim,bakalım ne zaman ses verecek,bakıyormu bloğa,uğruyormu? diye canım.
      Zaten senin kaçarın yok.Ceptesin yani.
      Hadi öptüm.

      Sil
    2. BAkıyorum canımmm bakmaz olur muyum, yanlız yetişemiyorum hiçbirşeye özellikle bloglarda çok sık değişince yayınlar. Biliyorsun ben yorumlara da tekrar dönüyorum coğu zaman:)) EE bir de arkadaşlarımın kardeş blogları falan olunca feleğim şaşıyor yaşlı bir hatun olaraktan:)) Dün yine düşündüm bu konu üzerine ayrıca hatta ilk yayınına da birkaç kez gidip gidip baktım ki kaçırdığım bir şey var mı arada diye:)) Öpüyorum seni kocaman... Özelden paylaşacağım bazı taze bilgileri ayrıca:))

      Sil
  28. Ben de varım,Bu ara el işi pek yapamıyorum ama hazır alırım yönlendirirseniz
    neseyilmaz1954@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Çok sevinirim Neşe Hanım.

    YanıtlaSil
  30. sevgili tülin; bende varım. giysi,pijama vs yaş sınırları nedir? hangi yaş aralıklarındalar? adresini yazarsan sevinirim.fundaa.karaduman@gmail.com dayım..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0-16 yaş aralığı uygun olacaktır Funda.Adres geliyor.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  31. birde oyuncaklar konusunda takıldım.sert cisimler birde çoğu kurşun ve pvc kansorejen içeriyor ve bunlar astımdan zehirlenmelere kadar sebebiyet veriyor.keçeden hayvanlar diksek mesela olur mu ki o ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum ama bir sorayım dedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçe,amigurumi yada polar,kumaş da olabilir canım.Biz geçen yıllarda Lösev için böyle yaptık hep.
      Bir de özel eğitime uygun yazan oyuncaklar varmış.Tahta küplet falan.Bunu dernekte söylemişlerdi.

      Sil
    2. tülin hanım çok özür yanlışlıkla maili sildim adres bilgilerini tekrar gönderebilirmisiniz.sevgiler

      Sil
  32. Merhabalar, blogumda yayınladım, ilginize ve emeklerinize sağlık,sağlıklı sevgilerrr<3

    YanıtlaSil
  33. Bir Zihin Engelliler öğretmeni olarak her zaman varım.. Unutmayalım;
    'Eğitimde feda edilecek fert yoktur!' M.Kemal ATATÜRK..

    YanıtlaSil
  34. Allah razı olsun sizden haberdar ettiğiniz için. Paket hazırlamam durumum dolayısıyla zor ama bankadan azda olsa bir şey yapmaya çalıştım.
    Rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  35. Harikasınız.
    Hayrınız makbul ve kabul olsun inşallah.Bugün bir arkadaşımda banka yolu ile katılacağını söyledi.Azı çoğu olmuyor bu işlerin.Bakın 30 katılımcıdan fazla olmuşuz.Ne güzel.

    YanıtlaSil
  36. Güzel blog teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Ablam, evdeki bilgisayarda kayıtlıdır adresin ama kesin olsun, bana da gönderir misin?
    Küçük bir katkım olursa ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O adres değişti Nurcan.İşyeri adresiydi galiba o.
      Ben yeni adresimi göndereyim sana.
      Teşekkür ederin Kuzey'in Annesine.

      Sil
  38. Tülin ablacım yine güzel bir etkinliktesin seni tebrik ediyorum güzelim... Ben bu sene hayır işlerine katkılarda bulunmak ve onlara yardımcı olmak istiyorum. Seninle başlayayım dedim :D

    Ablacım bana mailden gerekenleri atarsan bir de adresi sevinirim "smgonen@gmail.com"

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  39. Tamam canım,çok teşekkür ederiz şimdiden.
    Sen de sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  40. Selamlar:) Çorbada tuzum değil de tuzuna katkım olabilecek benim, yukarıdaki yorumlarda adres değişikliğin olduğunu öğrendim yeni adresini bildirirsen sevinirim.. Kucak dolusu sevgiler:)) Mail adresim: tozan_s@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bizimle olmandan sevinç duyarım canım.
    Adres geliyor posta kutuna. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  42. Merhaba =) Ben de katkım olsun çok isterim adresinizi mutfaktabirmimar@gmail.com adresime gönderebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Elbette gönderirim.
      Teşekkür ederiz.

      Sil
  43. Merhaba.Bende Türkiye'nin tek spastik çocuklar hastanesinde görev yapıyorum.Yardımcı olmak isterim.adresinizi yazar mısınız.? Şehr-i Bursa'dan sevgiler....

    YanıtlaSil
  44. Bende katılmak istiyorum...
    Böyle bir etkinlik başlatmış olman ne insancıl ne güzel bi davranış..
    Rabbim razı olsun..

    Adres bilgilerinizi mail adresime gönderirseniz en yakın zamanda toparlıyıp gönderilerimi yollamaya çalışırım inş..

    cicileydiblog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Sizi ve katılan herkesi kocaman tebrik ediyorum söyleyecek başka söz bulamıyorum..
    Az önce bende blogumda sizin yayınızdan faydalanarak bloğunuza yönlendirerek duyurdum etkinliğinizi
    İlgili link:http://degmesinyagliboya.blogspot.gr/2012/11/bir-header-bir-hediye.html

    Yurt dışında olduğum için ihtiyaçlarını karşılayacak giysi,çorap vs..gönderemiyorum ama yıl sonuna kadar tasarlanacak headerlerime(blog üzerinde bulunan geniş-büyük resim)ücret değil Serçev derneğinin ihtiyaçlarına katkıda bulunmalarını talep edeceğim dostlardan..
    Rabbim hayırlı işlerinizi kabul etsin inşallah..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her etkinlik öncesi içim pır pır eder benim.Ya kimseler ilgilenmezse, ya buda ne şimdi?, bu kadarcık yardımdan ne olur ki? denirse diye.
      Bir avuç dostum var, her zaman yanımda olan, onlarla yapabildiğimiz kadar derim içimden.
      Serçev çok da tanınan bir dernek değil ya. Biraz o yüzden bu defa kaygılarım daha çoktu.
      Bakın şimdi nasıl kocaman olduk.
      İlk paket geldi.İçinden 5 tane patik çıktı :)Bana 5 sandık hazine gibi geldi :))
      Gerçekten.Dahası da var.Dün, bugün gelenler..
      Şimdi sizin hediyenizi de almış gibi oldum.Çok sevindim.Binlerce kez teşekkür ederim.
      Sizi de sevindirenler çok olsun ömrünüzce.

      Sil
  46. merhabalar tülin hanım,ben bu haberi kutsev hanımın blogunda gördüm.bende elimden geldiğince destek olmak istiyorum.el emeğimde olsun istiyorum bir kaç parça bişe örsem sorun olur mu acaba? adresi ss.tt@mynet.com adresine gönderebilir misiniz? şeyda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyda Hanım,sorun olur mu ne demek,çok makbul olur üstelik:)
      Adres hemen geliyor.
      Teşekkürler.

      Sil
  47. Tulin hanım merhaba; Ya bu hafta işlerim yoğundu ve internete girme fırsatım olmadı. Yazınızı gördüm bloğumda yayınlayacağım ve tabiki o minik yavrularımıza istekleriniz doğrultusunda elimden gelen yardımıda yapacağım.
    Lütfen adresi mailime gönderin.
    ozdenceyhan58@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Çok teşekkür ederiz Özden Bey. Daha önceki yardım etkinliklerimizde de bizimle olmuştunuz, sağolun.

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar Tülin hanım.Bloğunuzdan ve bu etkinlikten daha dün haberim oldu."Değmesin yağlı boya" bloğunda konu ile ilgili postu okuyunca hemen burayı buldum.Ben de küçücük te olsa bi katkıda bulunmak isterim o yüzden adresinizi rica ediyorum.En kısa zamanda da konuyu bloğumda paylaşıcam ki daha çok kişi el uzatsın bu güzel çocuklara.
    Mail adresim gamzeninrenkleri@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim Gamze.Adresi hemen gönderiyorum.
      Teşekkürler.

      Sil
  50. Tülin hanım merhaba maşallah ilgi ve alaka mükemmel.Bende sizi canı gönülden destekliyorum. Bloğumda yayınladım adresinizi yazmıştınız zaten. İnşallah kolimi hazırlayıp gönderdiğimde sizide bilgilendireceğim. Kolay gelsin..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Blog sahibi arkadaşlarım duyarlı davranıp duyurulmasında çok yardımcı oldular. Sonuç olarak 45 kişi olduk çok şükür.

      Sil
    2. Merhaba,
      Etkinliğiniz için bende birşeyler göndermek istiyorum.
      Oğlumun giyilmiş temiz kıyafetlerini de gönderebilirmiyiz?
      Bilgi verebilirseniz sevinirim.

      Sil
    3. Merhaba Cemile Hanım.
      Maalesef çok yeni kalmış da olsa ikinci el kıyafetleri dernek kabul etmiyor.Bu tip giysileri Lösev dahil kabule eden bir çok
      kurum var ama.
      İlginiz için teşekkürler.

      Sil
    4. Cemile hnm. Hangi öldesiniz bilmiyorum ama eğer çevrenizde verebileceğini z kimse yoksa bana gönderin ben yardımcı olayım,Edirne'de oturuyorum ve burada iletişimde oldugum kenar okul öğretmenlerine elimizdeki 2. El kıyafetleri iletiyorum ve birebir eşyalarımız değerleniyor.nagice

      Sil
  51. Merhaba Tülin Hanım.Hastalarımızın anneleri ile örüp hazırladığımız bir takım eşyalar var elimde.Göndermek istiyorum.Adres rica etmiştim ama sanırım yanlış anlaşıldım.Adres yazarsanız bizden de ufak bir destek göndermek isteriz.

    YanıtlaSil
  52. Merhaba makcig, niye yanlış anlaşıldığınızı düşündünüz anlamadım gerçekten.Ben isteyen herkese adresimi gönderiyorum, hem de son derce sevinerek.
    Adresimi ulaşmadı mı?
    Ben kontrol ederim gerçi, ya da tekrar yollarım yeter ki siz isteyin.
    Bazen toplu gönderim yaptım.Onların arasında mısınız acaba ?
    Kırılırsanız çok üzülürüm gerçekten. Benim için buraya gelen herkes çok değerli bilmenizi isterim.
    Bursa ya selam, sevgi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada bloğunuza bıraktığım yorum da e- postama geri geldi.Hata ,diyor?
      İlk defa böyle bir şey oluyor.Bir bakın isterseniz, sorun nedir?

      Sil
  53. Tülin hanım yüreğinize sağlık.Bloğunuzu Banuca Birşeyler'in duyurusuyla tanıdım.Ben de elimden geleni yapmak isterim.Kolaylıklar diliyorum size.

    YanıtlaSil
  54. Çok teşekkür ederim.Bekleriz.

    YanıtlaSil
  55. Tülin Hanım, ihtiyaçlar neler tam olarak? Ben epeydir yoğundum ve okuyamıyordum blogları. Ben de buradan arkadaşlarıma duyuru yapmak isterim. E-mailimden bilgi verebilirsiniz. pia_set@hotmail.co.uk

    YanıtlaSil
  56. tülin ablacığım okulun işi kermesi yapılacak olan çayı derken biraz uzak kaldım buralardan.neyseki ucundan yAKALAMışım.gönderiler kaç yaş olacak.elimde bebek hırkası var hazırda örülmüş.daha bi şeyler eklerim o vakte kadar diye düşündüm.olur mu...nagice

    YanıtlaSil
  57. Olmaz mı Nagihan.
    Merak etme canım, bahar kermesine saklarız çocuklara uymayanları.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  58. tülin ablacığım arkadaşımın tayini izmire çıktı.artık muşta değil.ama şöyle yapalım istersen eğer sen bana gönder ipleri ben motif yapıp sana gönderiyim.yine bir etkinlikte bireştirip kullanırsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, kıyamam. İpleri Nazan sordu aslında. Ona ileteyim.Ama sana gönderdikten sonra ör, istediğin yerde kullan. Sendeki etkinlik, benden aşağı değil ki :)
      Öptüm canım.

      Sil
    2. tamam tülin ablacığım göndermek siterse ben motifleyip yollarım sana yada nazana.biryerler için kullanılır biriktirilir sende.adresim aynı vardı sende ama isersen yeniden yazarım...ama sen bana maille adresini yollarsan sevinirim..

      Sil
  59. Tülin hanım bende adresinizi rica edeyim. hatta sizin ayarladığınız günde bende orada olmayı çok isterim. Nasılsa Ankara'dayım .sevgiler

    Mail adresim: sukran.unal@tcmb.gov.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz o gün de getirebilirsiniz Şükran Hanım.
      Yine de adresi göndereyim ama.
      Ben de dernek yetkililerinden haber bekliyorum gün ile ilgili.
      Sizinle tanışmak ben mutlu eder :) Bekleriz .

      Sil
  60. Tülin hanım sizi gönülden kutluyor bende varım diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim Mehtap Hanım.
      Teşekkürler.

      Sil