6 Kasım 2012 Salı

Üç Sergi - Bir Takas




 Çağdaş Sanatlar Merkezi'ndeki Ayşe Özkaya'nın fotoğraf sergisi güzel bir dinleti ile açıldı.
Dünyanın uzak ülkelerinde çekilen bu rengarenk fotoğrafları ben çok sevdim.






******************


Bir diğer fotoğraf sergisini ise gezemedim desem yeridir.
Fotoğraf altı yazılar en az görüntü kadar etkiliyor.


 "Gözlerimi kapatamayacak kadar yorgunum" yazıyor.



 *******************


İşte buna bayıldım.
Bu galeridekiler benim gibi çizgi filmler yerine, çizgi romanla büyüyenler için çok güzel.





İstanbul Casuslar Şehri (imiş)


Bu deve olmadı işte...Demeyin! Yıl 1908 miş.
Benim çocukluğumda bile sünnetlerde devenin  kurban olarak kesildiği vaki  ; )


 Vee...Abdül Canbaz

************
Burada da Poertekizli koleksiyoner Ema'dan gelen paketim var.
Diğer bloğumu (tulinsthimbels) dünyanın çeşitli köşelerindeki koleksiyonerlerle irtibat kurabilmek için açmıştım. Birbirlerimizi keşfetmemiz çok da zaman almadı : ) 
Bu tarz blogların hemen hepsinde bir takas (swap) bölümü var .
Koleksiyonerler değiş tokuş yapabilecekleri parçaları bu bölümde sergiliyorlar.
Sonrası size kalmış :))

 Dün de ben onunkini aldım     : )



2 yorum:

  1. Bir sergiye gitmeyeli ne kadar uzun zaman olmuş, Güzel görmeyi unutmuş gözlerim sanki, ilk fırsata gitmeliyim bulduğum her sergiye :))
    İnsanlar yaşamak için çalışmıyor sanki, çalışmak için yaşıyor İstanbul'da... 9 saat mesai 3 saat trafik mesaisi geriye ne yapılabilir ki... Bu güzellikleri paylaştığın için çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir program yapıyorum aylık etkinliklere bakarak.Bir güne birçok şey sığıyor o zaman.Büyük şehirlerde yaşamanın ve çalışmanın külfetide var keyfide.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil