26 Şubat 2013 Salı

Başkent de Trabzon Günleri







Geçen cumartesi Ankara daki tüm Trabzonlular, hatta tüm Karadenizliler sanırım AKM deydi.
O nasıl bir kalabalıktı öyle anlatamam.
Değil birşeyler satan standlara yaklaşmak, yürümek bile çok zordu.
Fotoğraf  dahi çekemedim doğru dürüst baksanıza.
Her yer tulum sesi, küçücük alanlar horon oynayanlarla doluydu.



Dış alanda serender formundaki lokanta da tıklım tıklımdı..
Hamsili pilav yeme hayali ile giden benim
aklım kolot peynirlerinde, fındık kremalarında, pestillerde kaldı kalmasına da
akşam halimiz alt karede göründüğü gibiydi.

(Lösev Dükkanı'ndan)

10 yorum:

  1. ÇOK ÇOK GÜZEL HARİKASINIZ BAYILIYORUM KARADENİZLİ TUTKUNLUĞUNA BİZ KARADENİZLİ DEĞİLİZ:(((ÇAKMA OLABİLİRMİYİZ:)))GURUR DUYUYORUZ BU KALABALIKLA....SEVGİLERİMLE ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. Orada olsaydınız kesin horona katılırdınız o halde :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAVRUM BEN BAŞINIZA DERT OLURUM DÜŞERİM BEN NASIL HOPLARIM:)))

      Sil
  3. Her seferinde, İstanbul, Ankara gibi büyük şehirlerde böyle özel günler düzenlendiğinde aynen benim de aklım o özel günlere katılmakta olur ama gitmek mümkün olmaz çoğu zaman, çok güzel geçtiğini tahmin ediyorum zamanınızın. Sondaki kare gibi olsa :)). 1900'lü yılları gösteren fotoğraflara bayıldım. ilk karedeki işleme desenli gömlek de ne kadar hoş öyle.. Bazen insanın ışınlanıp o zamanlara gidesi geliyor, bunu bazen çok yoğun hissediyorum. Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler Tülin Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fotoğraf sergisinde fotoğraf çekmek yasakmış.Görevli hanim gelip çektiğiniz kareyi silin dedi.
      Yanımdaki arkadaş dayanamayıp bir güzel payladı, bense alışkınım böyle abukluklara.
      Silmedim, üstelik blogda kullandım işte. Ne yapacaksa?

      O işlemeli kıyafet bana Balkan halk giysilerini hatırlattı. Hatta Orta Avrupa..Polonya köylüleri, Macarlar, Avusturyalılar... Dünya kocaman bir köy aslında değil mi?

      Sil
  4. Ya Tüli Abla ben ne tembelim kaç sene oldu buraya geleli daha bu günlere hiç gitmedim. Hep kalabalık olur diye Koca caydırıyor beni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta içi kalabalık olmuyor Sevda. Öyle söyle eşine :)

      Sil
  5. bende oradaydim cok kalabalikti :) blogumada beklerim sevgiler :)
    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil